De meesten zijn Pro Barcelona ...quote:Op zondag 7 februari 2021 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ziggo moet sierd niet altijd op Barca zetten maar gewoon ook daarbij de commentator afwisselen
Maar niet zo erg toch?quote:
Klopt ...quote:Op zondag 7 februari 2021 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar niet zo erg toch?
Ik zap even weg en ..
ik zocht mijn Rembrandt boek maar vond deze.quote:
Die heb ik ook nog ergens op zolder liggen.quote:
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 7 februari 2021 22:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik zocht mijn Rembrandt boek maar vond deze.
Die strips van Don Lawrence zijn ook kunstwerkjes.quote:
De Eppo's? Wij hadden de Donald Duckquote:Op zondag 7 februari 2021 22:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog ergens op zolder liggen.
Maar Jo, Suus en Jokko boeide me niet zo.
hele jaargangen stonden in het schuurtje ... weet niet meer precies vanaf welk jaar, maar 1965 staat me nog bij ...quote:
de KIJKquote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen wat ik had, of meer wat ik heb geerfd van mijn vader toen.
2 bananendozen vol met een blad.
Stripblad?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zit te verzinnen wat ik had, of meer wat ik heb geerfd van mijn vader toen.
2 bananendozen vol met een blad.
Helaas, maar zou je er iets mee doen als je ze nog had?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
hele jaargangen stonden in het schuurtje ... weet niet meer precies vanaf welk jaar, maar 1965 staat me nog bij ...
Op een gegeven moment toch verdwenen bij het oud papier.... helaas
verkopenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helaas, maar zou je er iets mee doen als je ze nog had?
Nee, die niet,quote:
Ja, heb ze nog redelijk 'kapot' gelezen later.quote:
Hm, ik zie het nu ook... Toch wel de moeite waard dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
2 jaargangen 100 Ī zag ik op de catawiki ... meer dan oud papier ...
helaas ...quote:Op zondag 7 februari 2021 23:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hm, ik zie het nu ook... Toch wel de moeite waard dan.
Dat is een goeie bestemming.quote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik had een hele hoop Suskes en Wiskes maar die heb ik aan een fokster met kids kado gedaan
owquote:
Daar heb ik er nog wel een doos van staan jaquote:Op maandag 8 februari 2021 00:07 schreef chufi het volgende:
Ik had een hele hoop Suskes en Wiskes maar die heb ik aan een fokster met kids kado gedaan
Asterix, Doorzon en Klepzeikerquote:Op maandag 8 februari 2021 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar heb ik er nog wel een doos van staan ja
Met een paar bijzondere albums.
En Astrix, de Blauwbloezen en Kierewiet
Uit de eerste serie bedoel je?quote:Op maandag 8 februari 2021 01:04 schreef chufi het volgende:
4 kleuren versie van de S&W een paar vroege albums
Uit den beginne ja ... maar die 200 klinkt niet bekend ... zal ik wel niet gehad hebben ..LoLa check it outquote:Op maandag 8 februari 2021 01:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Uit de eerste serie bedoel je?
Ik heb wel nr 200, de keizerkraker
Dat is ook een illegale versie, niet iets om aan jonge kinderen te geven.quote:Op maandag 8 februari 2021 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Uit den beginne ja ... maar die 200 klinkt niet bekend ... zal ik wel niet gehad hebben ..LoLa check it out
Nee die heb ik nog, LoLa is nu de eigenaresse van den stripsquote:Op maandag 8 februari 2021 01:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is ook een illegale versie, niet iets om aan jonge kinderen te geven.
Ik heb ze wel terug gelezen , maar de laatste jaren niet meer ... (15-20)quote:Op maandag 8 februari 2021 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
Lees je ze ooit nog wel eens?
Ik niet eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |