Bij het Beatrix Theater toch? Ik meen het tenminste te herkennen.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, dit is aan de noordkant van het station.
Nee, daar is een veel bredere trap.quote:Op zondag 7 februari 2021 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij het Beatrix Theater toch? Ik meen het tenminste te herkennen.
Ow nou ja, al die trappen in UItreg lijken op elkaarquote:Op zondag 7 februari 2021 18:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, daar is een veel bredere trap.
Dit is aan de andere kant van het station.
quote:Op zondag 7 februari 2021 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow nou ja, al die trappen in UItreg lijken op elkaar
Dat vermoeden had ik alquote:Op zondag 7 februari 2021 18:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah dan zul je het niet herkennen. Dit is allemaal nieuw.
Het ziet er prachtig uit en vanmorgen er even uit geweest, het park is dan zo mooiquote:
In de wintersport gebieden in de Pyreneeën en de Alpen is het Oranje gekleurdquote:Op zondag 7 februari 2021 19:19 schreef espri het volgende:
[..]
Het ziet er prachtig uit en vanmorgen er even uit geweest, het park is dan zo mooi![]()
Alles is mooi wit in de tuin en nog geen kat heeft er door gelopen, prachtig.
Ja Sahara zand ofzo was het toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
In de wintersport gebieden in de Pyreneeën en de Alpen is het Oranje gekleurd
Altijd lekker zo'n lampquote:Op zondag 7 februari 2021 19:32 schreef espri het volgende:
Ik ga mn spieren even verwennen onder de rode lamp, latersss.
Mogen ze toch ja? Met dat ene corona geval.quote:
Ja volgens mij wel.. Dat American Footbal heb ik verder niet zoveel meequote:Op zondag 7 februari 2021 20:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mogen ze toch ja? Met dat ene corona geval.
Lekker gegeten ?quote:Op zondag 7 februari 2021 20:49 schreef pullup het volgende:
Ik heb lekker lopen baggeren, nu opwarmen
Mooi zoquote:Op zondag 7 februari 2021 20:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel.. Dat American Footbal heb ik verder niet zoveel mee
Zekerquote:
quote:
Oeh dat klinkt wel leukquote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wist ik niet. Wordt dat ergens op tv uitgezonden?
Lekker zeg. En kaassies met port.quote:Op zondag 7 februari 2021 20:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Zeker![]()
Ze had een goede couscous gemaakt
Hangop met rood fruit en daarna veel kaassies met port
BBC in ieder geval. Denk ook op nog wel een paar andere zendersquote:Op zondag 7 februari 2021 21:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Wist ik niet. Wordt dat ergens op tv uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |