Ja, want TV.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]Jij wil dat die tekkel erin blijft?
Meteen wieberen met die eikel. Zit nu ook al constant op Julie. Krijg het idee dat hij Michel probeert een hak te zetten.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:36 schreef WAvanBuren het volgende:
In plaats van Charlies Angels is het Jills Hangbuikzwijnenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is echt te veel het middelpunt
[ afbeelding ]
Ja graag!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje wil een opdracht van 24 uur
De zwakken vallen er af op die manier
En het bracht BB op een idee
langer geleden? of nu?quote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
In BB UK zijn de bewoners geëvacueerd omdat inderdaad een deel van het dak kapot ging door storm. Hele woonkamer stond blank.
goedkoop is duurkoop....quote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
In BB UK zijn de bewoners geëvacueerd omdat inderdaad een deel van het dak kapot ging door storm. Hele woonkamer stond blank.
Heb het stukje niet gezien op de stream maar dat zal over Ronald Janssen de seriemoordenaar gaan.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:39 schreef puzziepie het volgende:
Lieze over een docent en een moord op drie mensen
quote:Op zondag 7 februari 2021 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Pat : Het kan nadelig zijn dat er al 1tje weg is de 14e
Nick : Nadeel, welk nadeel is dat?
Nick : Elk nadeel heeft z'n voordeel, dat weet je he Pat
Dan zal Matt zo volgenquote:Op zondag 7 februari 2021 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill gaat naar buiten, naar Thomas .. niet echt in beeld
Dat verhaal iddquote:Op zondag 7 februari 2021 12:52 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Heb het stukje niet gezien op de stream maar dat zal over Ronald Janssen de seriemoordenaar gaan.
Was een docent op het middelbaar in Herk-de-Stad die verschillende moorden heeft gepleegd enkele jaren gelden.
Zo had hij begin januari 2010 zijn buurmeisje en haar vriend vermoord en hun lichamen in hun auto laten opbranden. Een paar jaar eerder had hij ook al iemand vermoord.
De dag na de moorden stond hij voor zijn klas waar hij de gebeurtenissen gewoon besprak met zijn leerlingen, die toen uiteraard nog niet wisten dat hij de dader was.
En wel meteen schakelen als Matt bij jill is blehquote:Op zondag 7 februari 2021 12:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Want wij moeten kijken naar Zoey die zichzelf opmaakt ..
Zoey die zit te make-uppen is interessanter blijkbaar.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
Kom op BB ... we willen nu horen wat Thomas tegen Jill zegt...
Ik hoop hetquote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef JimLaFleur het volgende:
Zal Thomas het met haar hebben over dat Matt haar de hele tijd achterna loopt?
Wat een vervelend stuk kleefgom is die Matquote:Op zondag 7 februari 2021 12:56 schreef JimLaFleur het volgende:
Zal Thomas het met haar hebben over dat Matt haar de hele tijd achterna loopt?
och jungske tochquote:
kimholland@kommaarinmegaatje.nlquote:Op zondag 7 februari 2021 12:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er eigenlijk een emailadres waar je ideën kan opsturen
Er moet toch een keertje een uitdaging zijn hequote:Op zondag 7 februari 2021 12:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
och jungske tochwas gewoon niet zo'n sterk idee en ipv daar negatief op de reageren hield ik me maar in, is het weer niet goed..
Al kan ik hem geen ongelijk geven.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:01 schreef Kinga het volgende:
Hoe lang zitten jullie iedere dag voor de spiegel aldus Matt.
Wat een lul. Opzouten pukkel.
Eensquote:Op zondag 7 februari 2021 13:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was net zo gezellig op de bank.
Wat een waardeloze streams vandaag.
Ik snap dat ie smalltalk wil maken. Maar was geen tactische eerste vraag. Zoey kapte het wel mooi af, dat het ook een bezigheid is en ze daar toch niks te doen hebben.quote:
Ik klaag niet. In ieder geval iets minder focus op die tekkel.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Was net zo gezellig op de bank.
Wat een waardeloze streams vandaag.
zelfs het frans is gedecodeerdquote:Op zondag 7 februari 2021 13:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja Zoey, al je gesprekken zijn gevolgd. Jammer hè?
Had ik al gedaan, maar niet omdat ie zielig isquote:Op zondag 7 februari 2021 13:05 schreef waxmask het volgende:
jongens reageren jullie ook ff op capuchon dude , vind het eigenlijk wel zielig namelijk
Zeker geen stream 2.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik klaag niet. In ieder geval iets minder focus op die tekkel.
anders trek even een capuchon aan, vindt ie geilquote:Op zondag 7 februari 2021 13:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Had ik al gedaan, maar niet omdat ie zielig is
24 uur lang tekkel negeren.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er moet toch een keertje een uitdaging zijn he
Het kan ook met andere dingen
Zoals 24 uur fietsen of 24 uur jongleren whatever
iets met 24 uur gewoon
Of zoals patje 24 moeten 2 mensen buiten zitten
Ik heb echt geen idee wie genomineerd gaat worden. Denk dat de drie nieuwe op Julie gaan, daar hebben ze het volgens mij het minste mee. En dat wordt het Jerrel vs Julie.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:07 schreef rinardo het volgende:
is er al meer bekend over wie op wie gaat stemmen? ik heb deze gehoord
nick op Tjerkel
patje op Tjerkel
zoey nick en patje,
ferrel op patje en misschien op nick
Videoland broquote:Op zondag 7 februari 2021 13:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoe kom jij aan 2 streams? vals aan het spelen?
Ben express even terug gegaan maar kan er van genieten....Heb toch duidelijk meer trek in dit soort gesprekken.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Stream 2 is veel leuker al de hele dag. Heb medelijden met Belgen.
Jij niet dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
hoe kom jij aan 2 streams? vals aan het spelen?
Jill zei overleg en nu gaan dat was wat we hoordenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:06 schreef danilel het volgende:
net heel even jill te horen op stream 1, een paar woorden maar
Zoiets willen wequote:Op zondag 7 februari 2021 13:12 schreef BB-King het volgende:
Misschien een leuk idee voor een opdracht.
"Beste bewoners, vannacht gaan jullie in de tuin slapen.
Jullie kunnen met deze opdracht 5000 euro voor de pot verdienen.
Voor iedere bewoner die afhaakt gaat er 500 euro van dit bedrag af.
De slaapzakken liggen in de voorraadkamer.
Veel succes gewenst."
Straks misschienquote:Op zondag 7 februari 2021 13:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
anders trek even een capuchon aan, vindt ie geil
ja laat ze een iglo bouwenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:12 schreef BB-King het volgende:
Veel succes gewenst."
quote:
is de sneeuwpop in de gang al klaar dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Straks misschienAls ik naar buiten ga
Er is een EU regel dat streamingsdiensten niet meer mag geoblocken.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
is de sneeuwpop in de gang al klaar dan?
rare wezens, die vrouwenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat doen mensen vaker na het opmaken , schijnt
Ondertussen zal het wel water zijn zekerquote:Op zondag 7 februari 2021 13:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat moet ik straks nog gaan aanpakken
Jaquote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ondertussen zal het wel water zijn zeker
En Els niet te vergeten. Ze wordt node gemist.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef Windhapper het volgende:
Vanmorgen hoorde ik klagen over stank, schiet het huishouden er een beetje bij in sinds Danielle weg is?
overal stinkt het, in de keuken, slaapkamer en washok en geheel toevallig sinds de komst van de driequote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef Windhapper het volgende:
Vanmorgen hoorde ik klagen over stank, schiet het huishouden er een beetje bij in sinds Danielle weg is?
Heerlijk dat die weg isquote:Op zondag 7 februari 2021 13:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En Els niet te vergeten. Ze wordt node gemist.
Yep, je ziet ook steeds meer troep liggen overalquote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef Windhapper het volgende:
Dezelfde achternaam. Hennipmanquote:Op zondag 7 februari 2021 13:16 schreef chufi het volgende:
Michel over zn broertje... Alleen het begin gemist .. Is dat GJ van Utopia?
Hij zou al verschillende waarschuwingen gehad moeten hebben en dit zou de laatste druppel moeten zijn geweest!quote:
GJ is niet zijn broerquote:Op zondag 7 februari 2021 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dezelfde achternaam. Hennipman
Ja daaromquote:Op zondag 7 februari 2021 13:21 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dezelfde achternaam. Hennipman
zo verdien je respect daar niet door in de kut te kruipen van een dom wichtquote:Op zondag 7 februari 2021 13:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na koken met Nick hebben we nu Bakken met Mike
Ik heb het gegoogeld en ik kon er niets over vinden toenquote:
die broer hebben we wel eens gezien toch? In Uto?quote:
michel had toch geen contact meer met zijn broer?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
die broer hebben we wel eens gezien toch? In Uto?
van BB zelfquote:Op zondag 7 februari 2021 13:22 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Hij zou al verschillende waarschuwingen gehad moeten hebben en dit zou de laatste druppel moeten zijn geweest!
Jerrel out!
Ja maar niet alle namen komen zo vaak voorquote:Op zondag 7 februari 2021 13:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het gegoogeld en ik kon er niets over vinden toen
Maar wat maakt het uit,. er zijn meer mensen met een zelfde achternaam
Met zijn zus niet dacht ik? Ik weet het niet meerquote:Op zondag 7 februari 2021 13:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
michel had toch geen contact meer met zijn broer?
Dit dus. Theo kreeg voor minder een waarschuwingquote:Op zondag 7 februari 2021 13:22 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Hij zou al verschillende waarschuwingen gehad moeten hebben en dit zou de laatste druppel moeten zijn geweest!
Jerrel out!
Toen ik de naam hoorde moest ik direct aan GJ denken , maar ik volg niet alles op insta en fb heb ik niet .quote:Op zondag 7 februari 2021 13:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar niet alle namen komen zo vaak voor
hij zit net al die meiden te vertellen zijn broertjequote:Op zondag 7 februari 2021 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met zijn zus niet dacht ik? Ik weet het niet meer
Ze zitten er nu al ruim een maand en heb ook nog niemand een dekbed goed zien luchten enzo. En dat houtje touwtje dweilen wat ik af en toe zie is ook meer natmaken dan schoonmaken.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
overal stinkt het, in de keuken, slaapkamer en washok en geheel toevallig sinds de komst van de drie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Hij heeft ook een zus toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij zit net al die meiden te vertellen zijn broertje
Booooringquote:Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef engine het volgende:
Nick gaat aan Patje geknoopt worden vandaag
Broodmachine gok ikquote:Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef DKUp het volgende:
We volgen een zwarte machine. Geen idee wat het is.
Nick en Jerrel was te blijkbaarquote:Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef engine het volgende:
Nick gaat aan Patje geknoopt worden vandaag
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn besluit staat vast:
Moest er een volgende editie komen: Ik schrijf me inniet geschoten is altijd mis, wel fok noemen dan he en dat je van capuchons houdt, weten wij genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mannen wel, vrouwen lastiger qua pipiquote:Op zondag 7 februari 2021 13:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je kan toch een uur je pipi en je kaka ophouden ....
Zekerquote:Op zondag 7 februari 2021 13:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis, wel fok noemen dan he en dat je van capuchons houdt, weten wij genoeg
Lullig hoor. Ventje heeft niemand wat misdaanquote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lullig hoor. Ventje heeft niemand wat misdaan
Jupquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door suzi1 op 07-02-2021 14:28:04 ]
beetje onmenselijk deze opdracht en gedachtenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:12 schreef BB-King het volgende:
Veel succes gewenst."
Met zijn vleeslulquote:Op zondag 7 februari 2021 13:39 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha die Michel een vrouwen verslinder hahaha
wat zegt hij allemaal, ik versta er geen zak vanquote:Op zondag 7 februari 2021 13:39 schreef rinardo het volgende:
echt niet normaal
https://twitter.com/miss_creabea/status/1358378088749498368
Is net ook al gepostquote:Op zondag 7 februari 2021 13:39 schreef rinardo het volgende:
echt niet normaal
Ik zou een gesprek beginnen met een medebewoner:quote:Op zondag 7 februari 2021 13:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet geschoten is altijd mis, wel fok noemen dan he en dat je van capuchons houdt, weten wij genoeg
Ik zie het Naomi wel doenquote:Op zondag 7 februari 2021 13:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Uit de sauna en dan in de sneeuw rollen
Ik zou zeggen, dump iedereen erinquote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
er kan nog meeeeeer bij....nick enters
Ja. Laat nick of Lies maar opzouten. Of Julie. Of Naomi of Patrick...quote:Op zondag 7 februari 2021 12:36 schreef WAvanBuren het volgende:
throw your ass in the saunaquote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, dump iedereen erin
Ach wat boeit dat nou. We maken er allemaal wel eens een teringzooi vanquote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Windhapper het volgende:
Die saunabankjes heb ik ook nog nooit iemand zien schoonmaken. Eigenlijk wel heel smerig met zoveel man in zo een huis.
Beetje smetvrees wel. En nu ik erover na ben gaan denken zie ik overal wel dingen in dat huis, streams maar even uit en hier beetje schoonmaken.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ach wat boeit dat nou. We maken er allemaal wel eens een teringzooi van
want wij zien alles, net als de trui van els die NOOIT in de wasmachine gingquote:Op zondag 7 februari 2021 13:42 schreef Windhapper het volgende:
Die saunabankjes heb ik ook nog nooit iemand zien schoonmaken. Eigenlijk wel heel smerig met zoveel man in zo een huis.
kzou zeggen je mag hem wel eens proeven ook hoorquote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef waxmask het volgende:
liese wil de vleeslul van mies bekijken
naar mens Tarrel bahquote:Op zondag 7 februari 2021 13:39 schreef rinardo het volgende:
echt niet normaal
Na 1 x heb ik het wel gezien eigenlijkquote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
kan niet vaak genoeg expose die sukkel
Er zijn cossers die dit gedrag goedkeuren. Maar als je die dwerg aanvalt op zijn geaardheid(wat ik trouwens nooit zal doen), dan begint hij te janken en zijn vrienden in de cos ook. Het is gewoon een terigblaag, die een even een lesje moet krijgen in zijn manierenquote:
Dit. Het heeft niks met z’n geaardheid te maken maar met z’n achterlijke gedrag.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zijn cossers die dit gedrag goedkeuren. Maar als je die dwerg aanvalt op zijn geaardheid(wat ik trouwens nooit zal doen), dan begint hij te janken en zijn vrienden in de cos ook. Het is gewoon een terigblaag, die een even een lesje moet krijgen in zijn manieren
Vertel dat even tegen wat users, maar volgens mij zijn we in het verkeerde topic om dit te bespreken.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:55 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dit. Het heeft niks met z’n geaardheid te maken maar met z’n achterlijke gedrag.
Dat eerste woord is al teveelquote:Op zondag 7 februari 2021 13:56 schreef suzi1 het volgende:
ik verstond bij dat filmpje op twitter alleen kankur en liedel
De trui ging elke avond (!) in de wasmachine.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:48 schreef rinardo het volgende:
[..]
want wij zien alles, net als de trui van els die NOOIT in de wasmachine ging
waar gaat dit over?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zou een gesprek beginnen met een medebewoner:
Ik: Je hebt zelfs Fora die door big brother opgericht zijn 20 jaar geleden en die nu nog steeds bestaan.
Ander:![]()
Ik: Vorig jaar door Big Brother 2021 kwam er weer meer volk, dat was hun redding want ze waren bijna failliet
Ander: Hoe heet die forum dan
Ik: Het FOK! forum
Ander: Nooit van gehoord
Ik: Best wel interessant: ze hebben zo'n topic waarbij ze commentaar geven op de streams en dat 24/7
Ander: Wat zouden ze over ons typen
Ik: Je moest eens weten, is daar zo'n gast "waxmask" heet ie op dat forum, overal commentaar op
Ander: Nou dat wil ik wel terug lezen wat ze over mij typen
Ik: Ja ben er ook benieuwd naar
Even later:
Och toffe capuchon trui, ik vind dat wel leuk capuchons
Weet je nog van Menno? Hoe die terug kwam uit de DBK na zijn preek van Hummie, toen hij het K woord had gebruikt?quote:Op zondag 7 februari 2021 13:56 schreef suzi1 het volgende:
ik verstond bij dat filmpje op twitter alleen kankur en liedel
precies. en alsof wij alles zien.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Herstel wijsneus, de trui ging elke avond (!) in de wasmachine.
nee, heb die bb niet gezien, alleen de 1equote:Op zondag 7 februari 2021 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Weet je nog van Menno? Hoe die terug kwam uit de DBK na zijn preek van Hummie, toen hij het K woord had gebruikt?
preciesquote:Op zondag 7 februari 2021 13:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Herstel wijsneus, de trui ging elke avond (!) in de wasmachine.
quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik: Je hebt zelfs Fora die door big brother opgericht zijn 20 jaar geleden en die nu nog steeds bestaan.
Ik: Vorig jaar door Big Brother 2021 kwam er weer meer volk, dat was hun redding want ze waren bijna failliet
Ik: Best wel interessant: ze hebben zo'n topic waarbij ze commentaar geven op de streams en dat 24/7
Ik: Je moest eens weten, is daar zo'n gast "waxmask" heet ie op dat forum, overal commentaar op
Even later:
Verkeerd gelezen en begrepen, sorry (en bericht aangepast).quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
en waarom word ik erbij betrokken, laamemattrustman
Roep gewoon Scanman tietuh! zodra een vrouwelijke medebewoner gaat douchen en iedereen weet dat je van Fok komtquote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Even later:
Gezien en was idd mooiquote:Op zondag 7 februari 2021 14:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
octopus verhaal van mies op sauna stream, was een leuke documentaire inderdaad
Zet gelijk vraagtekens bij het vleeslul verhaal.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:04 schreef puzziepie het volgende:
Mies heeft traantje gelaten bij een film
Oooh bij The Octopus![]()
Dat was ook wel mooi
[ afbeelding ]
Ja!!quote:Op zondag 7 februari 2021 14:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Zet gelijk vraagtekens bij het vleeslul verhaal.
Was te verwachten.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:09 schreef Toweler het volgende:
De groepjes zijn weer duidelijk zichtbaar jammer
Als je er van houd is het een goede filmquote:Op zondag 7 februari 2021 14:08 schreef WAvanBuren het volgende:
Braveheart. Doe normaal Mies, meest walgelijke klote film die ooit gemaakt is.
Zoey stemt echt niet op Patje.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:07 schreef rinardo het volgende:
is er al meer bekend over wie op wie gaat stemmen? ik heb deze gehoord
nick op Tjerkel
patje op Tjerkel
zoey nick en patje,
ferrel op patje en misschien op nick
Groepjes hou je altijd , maar groep Dan.,Natte ,Jowie vs 'de belgen' was compleet anders dan dat de groepjes nu zijnquote:Op zondag 7 februari 2021 14:09 schreef Toweler het volgende:
De groepjes zijn weer duidelijk zichtbaar jammer
ik kijk alleen Freddy Got Fingered, de rest is kutquote:Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je er van houd is het een goede film
Nee, echt nee.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 7 februari 2021 14:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is idd ook een ijzersterke film. sommige scenes zijn kut, maar voor de rest is het geen rukfilmquote:Op zondag 7 februari 2021 14:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik kijk alleen Freddy Got Fingered, de rest is kut
ja waar tom green niet in zit is kutquote:Op zondag 7 februari 2021 14:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is idd ook een ijzersterke film. sommige scenes zijn kut, maar voor de rest is het geen rukfilm
Is ook niet mijn favo, maar het is geen B film zeg maarquote:
Thomas heeft hem opgegeten.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:15 schreef Angel79 het volgende:
Hebben ze jerrel al over het hek gesmeten? Ik hoor hem nergens kwaken
Ja, dat wordt een giechelbendequote:Op zondag 7 februari 2021 14:19 schreef engine het volgende:
Naomi met jerrel vast strakshelemaal de verkeerde
kloptquote:Op zondag 7 februari 2021 14:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
ja waar tom green niet in zit is kut
jij bent gewoon een belgenhater, werkelijk niemand die je serieus neemt.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Laat nick of Lies maar opzouten. Of Julie. Of Naomi of Patrick...
Gezelligquote:Op zondag 7 februari 2021 14:19 schreef engine het volgende:
Michel met Jill , waarom zou hij daarvoor kiezen ?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:19 schreef engine het volgende:
Walgelijke filmquote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vond passion of the christ zeer ongeloofwaardig...
Ik dacht liese dat zei ze netquote:Op zondag 7 februari 2021 14:23 schreef Yolk het volgende:
Welke arme drommel zit aan Matt vast zo meteen?
Is niet gekozen. Ze hebben kaarten getrokken.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Michel met Jill , waarom zou hij daarvoor kiezen ?
Elke film met een narcist als Gibson is ongeloofwaardig.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik vond passion of the christ zeer ongeloofwaardig...
quote:Op zondag 7 februari 2021 14:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
gossipeh over Jerrel
de smerige opmerkingen blijven in Niek zn kop zitten
Mies; hij veroordeelde eigenlijk ons
heb er over gesproken met hem .dus is het gedaan
maar , met nomineren ..verhaal
makkelijk te berekenen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |