Beton/asfalt/steen houden allemaal warmte vast.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het sneeuwt hier, het is buiten -3 en toch smelt de sneeuw op alles wat steen is (asvalt, klinkers, beton)
Terwijl er op het gras zo'n 2cm ligt
Wat kan de oorzaak hiervan zijn
Ik snap dit niet
Zal wel iets met de koude te maken hebben van de grond zeker
Haha, ik begrijp die beren wel... eindelijk lekkere kou op en in mijn vacht!quote:
Zo lig ik straks ook te rollen.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:55 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Haha, ik begrijp die beren wel... eindelijk lekkere kou op en in mijn vacht!
Het duurt altijd even voordat het blijft liggen omdat er nog 'warmte' in de grond zit. Is een kwestie van tijd en dan blijft het liggen als het onder het vriespunt is.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het sneeuwt hier, het is buiten -3 en toch smelt de sneeuw op alles wat steen is (asvalt, klinkers, beton)
Terwijl er op het gras zo'n 2cm ligt
Wat kan de oorzaak hiervan zijn
Ik snap dit niet
Zal wel iets met de koude te maken hebben van de grond zeker
Ik ben om 6 uur een rondje gaan lopen, toen zag ik iemand z'n auto al uitgraven.quote:Op zondag 7 februari 2021 11:38 schreef Caland het volgende:
Flinke sneeuwduinen in de straat hier, net een auto die weg probeerde te komen maar staat nu nog steeds vast
Ik ben het geheel al een minuut of 30 aan het bekijken uit het raam met een bak koffie in de handquote:Op zondag 7 februari 2021 12:03 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik ben om 6 uur een rondje gaan lopen, toen zag ik iemand z'n auto al uitgraven.
Om 8 uur nog een rondje, was ie 20 meter verder
Even geholpen uiteraard
Help dan even man.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het geheel al een minuut of 30 aan het bekijken uit het raam met een bak koffie in de hand
Ze zijn nu deurmatten aan het verzamelen om onder de banden te leggen
De echte die hards gaan hem dan toch wel schaatsen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:16 schreef DonDruiper het volgende:
Potentiële elfstedentocht godverdomme
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |