Ik heb veel blije mensen gezien vandaagquote:Op zondag 7 februari 2021 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Als ik de kaarten bekijk over exact twee weken staat er -12 overdag als maximumtemperatuur. De covid-gifbeker zal helemaal leeg moeten.
Ik heb 13 km door de sneeuw gelopen vandaag. Voor het eerst in een half jaar ofzo weer ergens van genoten.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb veel blije mensen gezien vandaagSneeuw en kou was precies wat we even nodig hadden.
Je hele rechtsstaat afbreken om de onderbuik tegemoet te komen.quote:
Uiteraard. Deze kans kan je niet laten liggenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cora gaat pleiten voor meer asfalt in plaats van spoor
Je bent diep gezakt.quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent diep gezakt.
De fascinerende rubriek Weltschmerz is ook gearriveerd, die kun je misschien ook nog wel voor je karretje spannen.
Je komt echt nog niet in de buurt van mijn niveau. Hier laat ik nog eens voordoen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een verdwaalde VBL user zit me dwars.
Net als het coronavirus, kankercellen en van die lekkere grote aardbevingen. Bedankt natuur!quote:Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
De sneeuw is een kadootje van de natuur.
~Mark Tuitert @:wimderon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |