Ik heb veel blije mensen gezien vandaagquote:Op zondag 7 februari 2021 19:44 schreef Slobeend het volgende:
Als ik de kaarten bekijk over exact twee weken staat er -12 overdag als maximumtemperatuur. De covid-gifbeker zal helemaal leeg moeten.
Ik heb 13 km door de sneeuw gelopen vandaag. Voor het eerst in een half jaar ofzo weer ergens van genoten.quote:Op zondag 7 februari 2021 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb veel blije mensen gezien vandaagSneeuw en kou was precies wat we even nodig hadden.
Je hele rechtsstaat afbreken om de onderbuik tegemoet te komen.quote:
Uiteraard. Deze kans kan je niet laten liggenquote:Op zondag 7 februari 2021 20:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Cora gaat pleiten voor meer asfalt in plaats van spoor
Je bent diep gezakt.quote:
Wie is dat?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent diep gezakt.
De fascinerende rubriek Weltschmerz is ook gearriveerd, die kun je misschien ook nog wel voor je karretje spannen.
Je komt echt nog niet in de buurt van mijn niveau. Hier laat ik nog eens voordoen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een verdwaalde VBL user zit me dwars.
Net als het coronavirus, kankercellen en van die lekkere grote aardbevingen. Bedankt natuur!quote:Op zondag 7 februari 2021 22:12 schreef Slobeend het volgende:
De sneeuw is een kadootje van de natuur.
~Mark Tuitert @:wimderon
Ook niet 2e hands voor 500 euro?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een poging gedaan online schaatsen te kopen. Totaal kansloos.
quote:Op zondag 7 februari 2021 22:30 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net een poging gedaan online schaatsen te kopen. Totaal kansloos.
Nee.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:43 schreef Momo het volgende:
Zelfs WVA liket tweets over de elftstedentocht, dit gaat dus gewoon gebeuren.
Wie zou beter kunnen schaatsen, Wout of Mathieu?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:43 schreef Momo het volgende:
Zelfs WVA liket tweets over de elftstedentocht, dit gaat dus gewoon gebeuren.
Wout, Mathieu is te lichtquote:Op zondag 7 februari 2021 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wie zou beter kunnen schaatsen, Wout of Mathieu?
Wout krijgt even les van Sven en wint de Elfstedentochtquote:Op zondag 7 februari 2021 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mathieu of Nils van der Poel?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wout kan alles toch?quote:Op zondag 7 februari 2021 22:47 schreef Aguero het volgende:
[..]
Mathieu kan alles op wielen. Dus die zal wel winnen met skeeleren dan.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wout kan alles toch?
Weekje meedraaien bij de schaatsploeg van Jumbo, geen probleem.
Matthieu zou een goede 1500 meter rijder zijn.quote:
Olav Kooij heeft 2 jaar geleden inderdaad bewust voor wielrennen gekozen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar er zijn volgens mij voldoende goede schaatsers in het peloton.
Marit Leenstraquote:Op zondag 7 februari 2021 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik zou Froome wel eens op schaatsen willen zienquote:Op zondag 7 februari 2021 22:54 schreef Dale__Cooper het volgende:
Berden de Vries had wel goede teksten over de Strontpotgoden.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Marit Leenstra![]()
En er zijn er nog een stuk meer. Bijvoorbeeld een Jeroen Straathof. En een Berden de Vries had ook een profcontract.
quote:De Vries is ook niet te spreken over de begeleiding die hij kreeg. “Er was nul begeleiding. Je wordt als renner aan je lot overgelaten. Bij het één niveau lager rijdende Jo Piels was het allemaal beter geregeld. Vooral het drankgebruik bij de ploegleiding was buitensporig; er zitten gewoon alcoholisten bij. Er werd op een avond meer gedronken dan in een gemiddelde kroeg. Het is vooral pijnlijk voor de sponsoren. Als die eens wisten wat er speelt.”
Eenkhoorn komt ook uit het schaatsen.quote:Op zondag 7 februari 2021 22:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Olav Kooij heeft 2 jaar geleden inderdaad bewust voor wielrennen gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |