Dat heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij zegt in feite hetzelfde als Hoekstra bij Op1 gisteren.
Hoekstra had het over dat schaatsen op natuurijs zou moeten kunnen, maar een Elfstedentocht door laten gaan wordt moeilijk. Ik hoor Jetten alleen een uitspraak doen over schaatsen op natuurijs voor demense.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gezien, dus daar kan ik niet over oordelen.
D66 was eerder nog voor een (tijdelijk) vuurwerkverbod om druk op onze zorg en de handhaving te voorkomen. Wat is het verschil tussen Oud & Nieuw en een Elfstedentocht? Precies: niks.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als het over het bieden van perspectief gaat kunnen we de kroegen ook wel gewoon opengooien.
Misschien is het geen gek idee om dingen gewoon weer wel te doen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als het over het bieden van perspectief gaat kunnen we de kroegen ook wel gewoon opengooien.
De druk op de zorg ligt nu veel lager, best veel dus eigenlijk.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
D66 was eerder nog voor een (tijdelijk) vuurwerkverbod om druk op onze zorg en de handhaving te voorkomen. Wat is het verschil tussen Oud & Nieuw en een Elfstedentocht? Precies: niks.
Dan weet ik ook wel wat dingen. Zo'n folklore optocht voor inteeltspruitjeshoofden biedt mij op geen enkele manier enig perspectief.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Of de winkels, zodat men eindelijk weer Action-prullaria kan kopen. Of bordjes met Xenos-wijsheden.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Britse variant, kan dus niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
De druk op de zorg ligt nu veel lager, best veel dus eigenlijk.
Eens!quote:Op maandag 8 februari 2021 11:00 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Dan weet ik ook wel wat dingen. Zo'n folklore optocht voor inteeltspruitjeshoofden biedt mij op geen enkele manier enig perspectief.
Meen je dit nou serieus?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Schijnt wel dat Oud & Nieuw elk jaar plaatsvindtquote:Op maandag 8 februari 2021 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
D66 was eerder nog voor een (tijdelijk) vuurwerkverbod om druk op onze zorg en de handhaving te voorkomen. Wat is het verschil tussen Oud & Nieuw en een Elfstedentocht? Precies: niks.
Waarom zou dat ook maar enigszins van invloed moeten zijn?quote:Op maandag 8 februari 2021 11:04 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Schijnt wel dat Oud & Nieuw elk jaar plaatsvindt
Ik heb net je post gedebunked maar je blijft het verkondigenquote:Op maandag 8 februari 2021 10:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat ...quote:Op maandag 8 februari 2021 11:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb net je post gedbunked maar je blijft het verkondigen.
Jij vroeg om een verschil, niet of dat enigszins van invloed zou moeten zijn!quote:Op maandag 8 februari 2021 11:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom zou dat ook maar enigszins van invloed moeten zijn?
Trollpogingen hebben alleen zin als er op ingegaan wordt, dat is niet mijn verantwoordelijkheid noch schuld.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Naar mijn inziens heeft coronaperiode grote impact op Koffieplanter gemaakt gezien zijn recalcitrante trollpogingen van afgelopen maanden
Nou ja je bent wel flink bezig om overal bait neer te leggenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Trollpogingen hebben alleen zin als er op ingegaan wordt, dat is niet mijn verantwoordelijkheid noch schuld.
Dat klopt.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja je bent wel flink bezig om overal bait neer te leggen
Met minstens de helft van je pogingen scherm je met bait maar zit je er gewoon pijnlijk naast.quote:
Mensen vergeten ook snel dat we een prima zomer hebben gehad met heel weinig maatregelen.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah nu na een jaar is het toch tijd voor wat perspectief. Dat hebben we natuurlijk niet eerder gehad wat toen weer prullenbak in kon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |