Prijs voor de beste Klunerquote:Op zondag 7 februari 2021 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou Froome wel eens op schaatsen willen zien
Thomas Krol zag ik wel vaakquote:Op zondag 7 februari 2021 23:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Het merendeel van de KOM'tjes hier in de regio staan ook op namen van schaatsers.
Die staat sowieso top 10 op de Holterberg iigquote:Op zondag 7 februari 2021 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Thomas Krol zag ik wel vaak
Kom vaak de gebroeders Mulder tegen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Thomas Krol zag ik wel vaak
Wüst? Romme?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In het altijd verstandige zuiden zijn er geen schaatsers gelukkig.
In het zuiden vieren ze dan weer carnaval, dus dat compenseert gewoon weer.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kan me niet heugen wanneer ik ooit op een schaatsbaan heb gestaan voor het laatst. 9 jaar terug of zo?quote:Op zondag 7 februari 2021 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dan creëer je dus figuren als Michael van Gerwen en Toon Greebe.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het zuiden vieren ze dan weer carnaval, dus dat compenseert gewoon weer.
Heb ze nooit live gezienquote:Op zondag 7 februari 2021 23:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Kom vaak de gebroeders Mulder tegen.
Maskerend middel, niets te zien gewoon doorlopen. Zapte voorbij Rondo en hoe ze het daar probeerde goed te pratenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
58 dopingcontroles dit jaar in het betaald voetbal. Technische sport
"We controleren in principe evenveel in het voetbal als in het wielrennen". Het nieuwe wielrennenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lachwekkond.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sowieso een scheve vergelijking omdat je veel meer voetballers hebt dan wielrenners.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
"We controleren in principe evenveel in het voetbal als in het wielrennen". Het nieuwe wielrennen
Ja met 58 heb je bijna alle profs 1x gehadquote:Op zondag 7 februari 2021 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Sowieso een scheve vergelijking omdat je veel meer voetballers hebt dan wielrenners.
Wüst komt uit Goirle, daar zijn ze niet goed wijs. Ik las gisteren in de krant dat Rittenkaper Roosen, ook afkomstig uit dat dorp, eveneens graag aan schaatsen doet, min min.quote:
491 spelers in de Eredivisie en 560 in de Keuken Kampioen Divisie.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja met 58 heb je bijna alle profs 1x gehad
14 jaar geleden, als ik me niet vergis.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan me niet heugen wanneer ik ooit op een schaatsbaan heb gestaan voor het laatst. 9 jaar terug of zo?
Die cultuurverandering gaat er, geen idee hoe cynisch ik nu ben, ook nooit komen natuurlijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
491 spelers in de Eredivisie en 560 in de Keuken Kampioen Divisie.
58 tests.
Slecht voor het verdienmodel.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die cultuurverandering gaat er, geen idee hoe cynisch ik nu ben, ook nooit komen natuurlijk.
Hij deed heel erg uit de hoogte in die uitzending. Maar dat was ook terecht want in de voetbalwereld weet niemand iets van dopingquote:Op zondag 7 februari 2021 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Vinden jullie die Ram ook zo'n irritant figuur? Die zegt nooit iets zinnigs. Krijg nooit het idee dat ie z'n functie echt serieus neemt.
Niemand heeft er echt belang bij tot het zo extreem wordt dat er spelers ineens omvallen.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die cultuurverandering gaat er, geen idee hoe cynisch ik nu ben, ook nooit komen natuurlijk.
Ik heb het allang geaccepteerd.quote:Op zondag 7 februari 2021 23:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Slecht voor het verdienmodel.
Ik vind het wel een van de leukste dagen. Veel opgewekte mensenquote:Op zondag 7 februari 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
Kranten lezen of achtergrondprogramma's/podcasts heeft ook geen zin deze dagen met een shitload ''Er ligt sneeuw buiten'' berichten.
De krant komt morgen überhaupt niet. #CodeRoodquote:Op zondag 7 februari 2021 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
Kranten lezen of achtergrondprogramma's/podcasts heeft ook geen zin deze dagen met een shitload ''Er ligt sneeuw buiten'' berichten.
Willem.quote:Dat lachen is Ajax afgelopen week wel vergaan. Onana zullen ze zeker missen. Dat verhaal van een pilletje uit de verkeerde strip komt op mij niet heel sterk over. Als een wielrenner of atleet dat zegt, liggen we allemaal weer in een deuk.
Mark en H J van der Hoornquote:Op zondag 7 februari 2021 23:17 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heb ze nooit live gezienWonen hier niet echt profs dat ik weet. Wel van die figuren die hier ooit hebben gestudeerd en alleen maar KOMmetjes hebben achter gelaten (hallo Mark Olieman
![]()
)
quote:Op maandag 8 februari 2021 10:00 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt er op dat er zonder Corona echt een Elfstedentocht mogelijk was geweest![]()
Ligt er überhaupt al ijs in Friesland?quote:Op maandag 8 februari 2021 10:00 schreef Marcoss het volgende:
Lijkt er op dat er zonder Corona echt een Elfstedentocht mogelijk was geweest![]()
Nee, niks.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:12 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ligt er überhaupt al ijs in Friesland?
Ach, daar zijn het de socials voor.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
Erben wordt stevig aangepakt op de sosjials.
Het gaat ook niet om de huidige stand, maar om de voorspellingen voor de komende week/weken uiteraardquote:
Ik geef alleen antwoord op de vraag of er al ijs ligt.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de huidige stand, maar om de voorspellingen voor de komende week/weken uiteraard
De immer slappe slapjanus Rob Jetten heeft zich ook in sneltreinvaart naar een microfoon gehaast. Volgens hem moet het doorgaan, om perspectief te bieden. Je weet wel, hij die de hele partijprincipes uit het raam gooide voor een half uurtje. De peilingen hakken er blijkbaar in, dan ga je vanzelf dit soort populistische ongein verkondigen.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
Erben wordt stevig aangepakt op de sosjials.
Oké, okéquote:Op maandag 8 februari 2021 10:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef alleen antwoord op de vraag of er al ijs ligt.
Maar daar kan je pas iets over zeggen na een week of zo matige vorst.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de huidige stand, maar om de voorspellingen voor de komende week/weken uiteraard
Die tweet waarin die journaliste dat zei is verwijderd.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De immer slappe slapjanus Rob Jetten heeft zich ook in sneltreinvaart naar een microfoon gehaast. Volgens hem moet het doorgaan, om perspectief te bieden. Je weet wel, hij die de hele partijprincipes uit het raam gooide voor een half uurtje. De peilingen hakken er blijkbaar in, dan ga je vanzelf dit soort populistische ongein verkondigen.
Hier een deel van.quote:Op maandag 8 februari 2021 10:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die tweet waarin die journaliste dat zei is verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |