Ik hoop wel dat ze zo uitgegooid zijn en er weer een lading vers voor morgenochtend ligt. Maar heb er serieus van genoten, Verheugde me al hele dag op de sneeuw overwoog of het me waard was een corona boette te accepteren en dat werd het helemaal toen ik het gejoel op straat hoorde. Wat een lol!quote:Op zondag 7 februari 2021 01:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Groot gelijklekker van nemen nu het even kan, je weet maar nooit hoelang het weer gaat duren voor we weer dit krijgen
Prachtigquote:Op zondag 7 februari 2021 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze zo uitgegooid zijn en er weer een lading vers voor morgenochtend ligt. Maar heb er serieus van genoten, Verheugde me al hele dag op de sneeuw overwoog of het me waard was een corona boette te accepteren en dat werd het helemaal toen ik het gejoel op straat hoorde. Wat een lol!En als iemand me vandaag had gezegd dat ik mee zou doen aan een straat sneeuwbalhevecht had ik het niet geloofd.
Ik geloof er niks van. Het is hier +2 en lichte motregen. Morgen weer een groene wereld hier, net als andersquote:Op zondag 7 februari 2021 02:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er ligt hier al 10 tot 15cm sneeuw (in 5 uur tijd) en dan hoor ik net op de radio:
"Tegen de ochtend sneeuwt het in het hele land. En morgen sneeuwt het de hele dag".
Ja, zo wordt de 30cm wel gehaald
normaal gesproken ben ik niet onder de indruk van 30 cm maar dat Gaan we hier bij lange na niet halen.quote:Op zondag 7 februari 2021 02:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er ligt hier al 10 tot 15cm sneeuw (in 5 uur tijd) en dan hoor ik net op de radio:
"Tegen de ochtend sneeuwt het in het hele land. En morgen sneeuwt het de hele dag".
Volgens buienradar stopt het in het zuiden rond 03:00, trekt het overgeblevene in een draai linksom weg richting de Noordzee en er volgt verder geen ene sneeuwwolkje. Tot aan Noord-Frankrijk is het verder schoon. Zou wat zijn als de gehele zondag nergens meer een vlokje valtquote:Op zondag 7 februari 2021 02:02 schreef Pvt.Webster het volgende:
Maar zo maagdelijk.quote:Op zondag 7 februari 2021 02:59 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
3 vlokken sneeuw hier in Rotterdam.
70 nu!quote:Op zondag 7 februari 2021 04:32 schreef Zelus het volgende:
135 km file op dit tijdstip??
Volgens de ANWB
Verdiend, de Vlaamse kust is sowieso spuuglelijk dus dat past er prima bij.quote:Op zondag 7 februari 2021 06:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat een klucht hier aan de Belgische kust
Alleen daken en gras zijn wit....
Wat een amateurs, losers, klungels
ik immigreer naar een ander regioquote:Op zondag 7 februari 2021 06:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdiend, de Vlaamse kust is sowieso spuuglelijk dus dat past er prima bij.
Buienradarquote:Op zondag 7 februari 2021 05:18 schreef Skwish het volgende:
Volgens de verwachting van buienradar blijft het de hele dag sneeuwen in het land maar de actuele radar geeft een heel ander beeld. Hier in het zuiden van friesland een heel klein laagje sneeuw
quote:Op zondag 7 februari 2021 06:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Verdiend, de Vlaamse kust is sowieso spuuglelijk dus dat past er prima bij.
Welke site is het beste te gebruiken voor dit soort sneeuw voorspellingen?quote:
Foto'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |