abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2021 @ 00:21:42 #101
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197864996
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Lekker man
Het equivalent van 105.000 in Nederland, of 70.000 in België.
are we infinite or am I alone
pi_197865000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat bericht kwam laatst op de NOS corona blog voorbij. Is een reporter van de NOS. Dus zal wel niet alleen in België zo zijn :')
AFAIK zijn ze in spanje momenteel niet dicht ;)
#WeesGeenWhales
pi_197865004
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:18 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Lekker man
Opzich klinkt het wel spectaculair, maar Israël maakt zo ongeveer dagelijks grotere sprongen. Niet in absolute getallen, maar wel als in percentage van de bevolking.
pi_197865025
quote:
2s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:19 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik 'kan' ook maar 1 kapsel hoor. :D Ik doe niet aan verzoeknummers.
Gelukkig is @:Tijn geen moeilijke klant. :P
Ja? Luistert hij goed? ;)
Straks wil hij niet anders meer en mag je het blijven doen! ;)
pi_197865031
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 23:25 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Die hebben de pech dat evil empire China dat land geannexeerd heeft en dat de rest van de wereld dat gewoon toelaat.
China heeft het teruggekregen van de UK die het geanexxeerd hadden*

BTW:
En hey, zolang ze leuke popcultuur zoals the untamed en genshin impact hebben waar ik echt voor leef en leuke gadgets op ali vind ik ze ook wel chill hoor :D Series als the untamed ga ik echt never nooit niet opgeven voor helemaal niets en niemand :P
#WeesGeenWhales
pi_197865044
twitter

Goed punt van luukie voor de verandering
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197865060
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:23 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

China heeft het teruggekregen van de UK die het geanexxeerd hadden*
Ik weet waarschijnlijk wel welke annexatie door de hongkongers als vervelender ervaren wordt...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197865114
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:25 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Ik weet waarschijnlijk wel welke annexatie door de hongkongers als vervelender ervaren wordt...
Maar nog steeds logisch dat ze het terug krijgen. Vooral omdat het AFAIK voor 99 jaar geleend was, en die termijn was over :P

BTW, zie hierboven, ik had nog wat eringeedit maar je was me voor :P
#WeesGeenWhales
pi_197865131
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:15 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dus wacht even, als de rechter bepaald dat de beperkingen op de vrijheid (of sommige ervan) die we nu hebben tegen de grondwet in gaan, kunnen hugo de jonge en grapperhaus (en misschien Rutte) in het gevang worden gegooid?

Interessant.
Nee.
zie email 27 oktober
pi_197865132
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 21:22 schreef chratnox het volgende:

[..]

De vraag stellen is 'm beantwoorden denk. De groep waar je het meeste baat bij zult hebben is de groep die in veel gevallen geen smart phone e.d. heeft.

Mijn opa had zo'n seniorenmobiel, die heeft 'm na 2 weken in de kast gesmeten omdat hij zei: "Dat ding doet 't niet meer, dat opladen is irritant, doe ik niet aan"
Het is maar net hoeveel tijd je er insteekt om iets bij die generatie bij te brengen. Sommige senioren zijn sneller met de techniek dan sommige 50ers
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197865152
Goed gezien van Luuk. De quote "80% van de jongeren zit tegen een burnout aan", komt van een bedrijf wat coaches in dienst heeft. Die willen graag wat meer consult-uren schrijven.

Zag vandaag veel jongeren doelloos in de trein. De trein is zo langzamerhand de enige overgebleven warme hangplek.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197865212
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Weet je wat een goed punt is voor de verandering? Deze uitspraak:

quote:
Het slopende aan deze tijd is dat alles kapot wordt gemaakt omdat de risico-aversie bij de overheid zo enorm groot is; terwijl er allemaal mensen met goede ideeën staan te trappelen om iets te doen. Maar dat mag dan niet. Er is zoveel creativiteit in bijvoorbeeld de evenementensector. Als horeca en festivals kunnen garanderen dat er geen besmettingen zullen plaatsvinden, laat hen dan experimenteren; tot de eerste besmetting wordt geconstateerd, dan houd je er weer mee op. Op deze manier te moeten leven is volstrekt abnormaal.”
De overheid heeft maar twee troeven: Lockdown en vaccineren. Dat zijn de twee oogkleppen van Rutte en co.
Maar wat als de vaccinaties toch niet het grote effect hebben als gedacht (net als de lockdown)? Blijven we dan voor altijd met deze lockdown? Waarom is er niet al maanden geleden (voor de 2de golf) begonnen met het testen van alternatieven?

Ik begin er langzaam aan toch een beetje gek van te worden.. dit kan niet meer veel langer zo doorgaan.
Alpha kenny one
pi_197865232
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:01 schreef crystal_meth het volgende:
Wanneer de kwetsbare groepen gevaccineerd zijn, kan er verder worden versoepeld, liet ­minister Vandenbroucke al wete
Uhm, als vaccinaties goed gaan maar ziekenhuizen blijven volstromen zou ik niet gaan versoepelen maar heel hard vloeken dat kennelijk de vaccins toch niet werken, maar wie ben ik...
#WeesGeenWhales
pi_197865238
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:30 schreef spectrumanalyser het volgende:
Goed gezien van Luuk. De quote "80% van de jongeren zit tegen een burnout aan", komt van een bedrijf wat coaches in dienst heeft. Die willen graag wat meer consult-uren schrijven.

Dit gaat al jaren zo. Bijna elk bericht in het nieuws dat over zulke onderwerpen gaat wordt gewoon geschreven door dat soort bedrijfjes. Het is een soort competitie wie er het meest op NOS.nl terecht kan komen bij wijze van spreken.
pi_197865266
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:35 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Dit gaat al jaren zo. Bijna elk bericht in het nieuws dat over zulke onderwerpen gaat wordt gewoon geschreven door dat soort bedrijfjes. Het is een soort competitie wie er het meest op NOS.nl terecht kan komen bij wijze van spreken.
Zelfde geldt voor de overheid die maar keihard blijven roepen dat de lockdown de enige optie is.. die komen ook voortdurend op de NOS. Liefst met zo veel mogelijke doomsday scenarios, en woorden als 'code zwart' etc..
Alpha kenny one
pi_197865312
LIF / Corona Kapper

Hier voor haar knippen.
Het is niet eng.
pi_197865335
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:33 schreef falling_away het volgende:

[..]

Weet je wat een goed punt is voor de verandering? Deze uitspraak:
[..]

De overheid heeft maar twee troeven: Lockdown en vaccineren. Dat zijn de twee oogkleppen van Rutte en co.
Maar wat als de vaccinaties toch niet het grote effect hebben als gedacht (net als de lockdown)? Blijven we dan voor altijd met deze lockdown? Waarom is er niet al maanden geleden (voor de 2de golf) begonnen met het testen van alternatieven?

Ik begin er langzaam aan toch een beetje gek van te worden.. dit kan niet meer veel langer zo doorgaan.
Die uitspraak hebben we ook niets aan. Sorry, maar als bij de eerste besmetting je al moet stoppen, dan kan er nooit meer iets worden georganiseerd. Er zullen altijd besmettingen zijn. Zeker als je bv. een festival normaal wilt organiseren zoals we ze altijd gekend hebben zodat het ook gewoon leuk en gezellig is. Met 1,5m, verplichte looplijnen, meezingverboden, knuffelverboden, mondkapjes etc is er geen f*ck aan, kan je nog beter niets doen.

Wat vaccineren ons kan brengen is dat we gewoon weer kunnen leven zoals we altijd hebben gedaan, open, vrij, gezellig, sociaal, spontaan, en toch nooit het risico lopen dat er super veel mensen overlijden of de zorg overbelast raakt. Daarom zet iedereen en z'n moeder op de hele planeet Aarde in op vaccins.

Ik moet er niet aan denken dat festivals iets gaan verzinnen waarbij niet een besmetting mag optreden, want dan blijven we in deze levende hel hangen met een heel veiligheidsprotocol met 1,5m etc. Een festival , restaurant, kroeg, concert, etc. hoort gewoon leuk, gezellig, open en spontaan te zijn, zonder dat soort onzin.

En daarnaast is het onzin, want áls het mogelijk zou zijn dat soort dingen weer te organiseren met 1.5m etc als "enige" beperking, hadden we na afgelopen juli tot en met september niet met een tweede giga grotere golf gezeten.Toen mochten ze dat namelijk proberen en deden ze dat ook. Werkte niet al te best.

We hebben die vaccins nodig om weer nomraal gezellig te kunnen leven gewoon. Hier met die spuiten.
#WeesGeenWhales
pi_197865336
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:34 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Uhm, als vaccinaties goed gaan maar ziekenhuizen blijven volstromen zou ik niet gaan versoepelen maar heel hard vloeken dat kennelijk de vaccins toch niet werken, maar wie ben ik...
door de overheid is afgesproken dat vaccinatie niet verplicht mag worden, ook niet verkapt, op geen enkele wijze.
als tweede reden is er nog niet wetenschappelijk vast komen te staan dat een gevaccineerde het virus niet kan overbrengen.
  zondag 7 februari 2021 @ 00:43:54 #119
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_197865356
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

door de overheid is afgesproken dat vaccinatie niet verplicht mag worden, ook niet verkapt, op geen enkele wijze.
als tweede reden is er nog niet wetenschappelijk vast komen te staan dat een gevaccineerde het virus niet kan overbrengen.
Erger nog, het lijkt wel te kunnen. De gevaccineerde kan het virus nog steeds krijgen, wel minder snel. Wordt minder ziek, heeft dus minder virusdeeltjes in het lichaam. Is dus minder besmettelijk en de virusdeeltjes zijn eerder weer weg.
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_197865357
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Van AZ inmiddels wel, na een prik van de twee al meteen 67% minder transmissie, en dat is bij het slechtste vaccin na een halve duur. Ga maar uit van ja dus.
#WeesGeenWhales
pi_197865374
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:43 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Erger nog, het lijkt wel te kunnen. De gevaccineerde kan het virus nog steeds krijgen, wel minder snel. Wordt minder ziek, heeft dus minder virusdeeltjes in het lichaam. Is dus minder besmettelijk en de virusdeeltjes zijn eerder weer weg.
Zie hier boven. WAt jij zegt klopt, maar daarbovenop is van AZ nu dus 67% transmissie blokkering bewezen na slechts één prik... bij nogmaals, het minst effectieve vaccin.

Dus waarschijnlijk kan het niet of iig heel heel heel véél minder. ;)
#WeesGeenWhales
pi_197865434
maar zelfs al komt wetenschappelijk vast te staan dat je het als gevaccineerde het virus niet kunt overbrengen dan nog zal er -iets- bedacht moeten worden. bij de ingang van een evenement of kroeg mag namelijk geen deur-beleid zijn dat de gevaccineerde wel naar binnen mag en de niet-gevaccineerde niet.

dit is iets waar wel erg snel akkoord mee gegaan is, in de praktijk zullen er vast wel voorbeelden komen van evenementen waar zoiets gehanteerd zal worden. iedereen krijgt immers een vaccinatiebewijs na vaccinatie.
alhoewel een vervalsing zal vast ook wel te koop zijn.
pi_197865448
Wtf staat er echt gewoon bijna 80 KM file in Nederland nu?

https://www.anwb.nl/verke(...)9916992187501&zoom=8
Alpha kenny one
  zondag 7 februari 2021 @ 00:52:54 #124
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_197865457
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:24 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Rutte gaat ons redden, denk aan de verkiezingen.
pi_197865478
quote:
0s.gif Op zondag 7 februari 2021 00:42 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Die uitspraak hebben we ook niets aan. Sorry, maar als bij de eerste besmetting je al moet stoppen, dan kan er nooit meer iets worden georganiseerd. Er zullen altijd besmettingen zijn. Zeker als je bv. een festival normaal wilt organiseren zoals we ze altijd gekend hebben zodat het ook gewoon leuk en gezellig is. Met 1,5m, verplichte looplijnen, meezingverboden, knuffelverboden, mondkapjes etc is er geen f*ck aan, kan je nog beter niets doen.

Wat vaccineren ons kan brengen is dat we gewoon weer kunnen leven zoals we altijd hebben gedaan, open, vrij, gezellig, sociaal, spontaan, en toch nooit het risico lopen dat er super veel mensen overlijden of de zorg overbelast raakt. Daarom zet iedereen en z'n moeder op de hele planeet Aarde in op vaccins.

Ik moet er niet aan denken dat festivals iets gaan verzinnen waarbij niet een besmetting mag optreden, want dan blijven we in deze levende hel hangen met een heel veiligheidsprotocol met 1,5m etc. Een festival , restaurant, kroeg, concert, etc. hoort gewoon leuk, gezellig, open en spontaan te zijn, zonder dat soort onzin.

En daarnaast is het onzin, want áls het mogelijk zou zijn dat soort dingen weer te organiseren met 1.5m etc als "enige" beperking, hadden we na afgelopen juli tot en met september niet met een tweede giga grotere golf gezeten.Toen mochten ze dat namelijk proberen en deden ze dat ook. Werkte niet al te best.

We hebben die vaccins nodig om weer nomraal gezellig te kunnen leven gewoon. Hier met die spuiten.
En wat als de vaccins toch niet zo werken als gedacht? of als er volgende week een Timbuctaanse variant opduikt waar het vaccin helemaal niet voor werkt? Gaan we dan gewoon nog eens 6 maanden in lockdown? Wanneer is het genoeg geweest voordat alternatieven echt worden uitgewerkt?

Je hebt dezelfde oogkleppen op als de overheid. Lockdown + vaccinatie of niks.
Alpha kenny one
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')