+1 En ik zie Trump er altijd bij dansenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:18 schreef Aure het volgende:
Ja leuk nu heb ik dat liedje in m'n hoofd
Oeh oeh, bla bla! Hoe kun je daar nou óp bevallen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:21 schreef Molo het volgende:
You're welcome![]()
Mijn moeder is bevallen op dit deuntje, dus Aure, sterkte alvast met je Fliep Flap kind straks
Ik heb wel een remedie:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:24 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik heb wel een remedie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die moet ik toch al dagelijks zingen van de peuter
![]()
Stond op in het ziekenhuis blijkbaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Oeh oeh, bla bla! Hoe kun je daar nou óp bevallen?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:25 schreef Aure het volgende:
[..]die moet ik toch al dagelijks zingen van de peuter
Klikken op eigen risico;quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef Aure het volgende:
Ik ben denk ik de enige Nederlander die daar het deuntje niet bij weet
Ik heb zelfs geen idee waar jullie het over hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:31 schreef Aure het volgende:
Ik ben denk ik de enige Nederlander die daar het deuntje niet bij weet
Houden zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen idee waar jullie het over hebben
Nou ja zeg! Wat onbeschoftquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben best pissed. Hadden met de nieuwe bewoners van ons idee appartement afgesproken dat ze een aantal dingen van ons zouden overnemen. Ons contact eindigde 31/12, zij gingen er 1/2 in. Zonder te overleggen hebben ze eerst naar 2/3 van het bedrag betaald, terwijl ze alle spullen gewoon gezien hebben. Nu moeten we ze achter de broek aanzitten om de rest te betalen. Ik vind het zo slordig...
Wat stom zegquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben best pissed. Hadden met de nieuwe bewoners van ons idee appartement afgesproken dat ze een aantal dingen van ons zouden overnemen. Ons contact eindigde 31/12, zij gingen er 1/2 in. Zonder te overleggen hebben ze eerst naar 2/3 van het bedrag betaald, terwijl ze alle spullen gewoon gezien hebben. Nu moeten we ze achter de broek aanzitten om de rest te betalen. Ik vind het zo slordig...
Dit nummer heb ik ooit nog op het podium gebracht tijdens een soort Bonte Avond. In de slaapzaal van een klooster...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:21 schreef Molo het volgende:
You're welcome![]()
Mijn moeder is bevallen op dit deuntje, dus Aure, sterkte alvast met je Fliep Flap kind straks
O bah! Niet netjes!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Niets.. Nog ja, het is 'maar 100 euro', maar toch...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:44 schreef Aure het volgende:
[..]
Wat stom zegwat geven zij voor reden dat ze maar 2/3e hebben betaald?
En Lau Snow?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:28 schreef Lonaa het volgende:
Tiny snow blijft hier ook liggen, maar is nog niet veel.
Net gekeken, hier ook dun laagje witquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Niets.. Nog ja, het is 'maar 100 euro', maar toch...
@:cat: hier ook ijzig getik, er lag een dun laagje sneeuw op de auto....
Jij bent natuurlijk de veroorzaker van dat vieze witte spul 😂quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
Volgens mij stak poes net een poot buiten de deur... ik word nu zeer verwijtend aangekeken
Hier ook niet veel sneeuw. Heel fijne vlok. Als dit zo doorgaat heeft @Isabeau helemaal gelijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:09 schreef gcjoel het volgende:
Hier ligt nu ook een paar mm sneeuw.
Benieuwd hoe het morgen ochtend is
Ik ben veroorzaker van of minstens medeplichtig aan al het kattenleed in huisquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk de veroorzaker van dat vieze witte spul 😂
Nou het blijft nog wel een paar uur sneeuwen dus sowieso wordt het dan wel een paar cmquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier ook niet veel sneeuw. Heel fijne vlok. Als dit zo doorgaat heeft @:Isabeau helemaal gelijk
Oh da’s ellendig, met name de cv nuquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef AnneX het volgende:
Geflikker van licht en alles is uit!
Geen elektriciteit meer.
Geen cv . Alleen de mobiel nog op 4G.
Dat is lang geleden.
Het is erg stil. 7/ 9 buren hebben de luiken dicht voor isolatie.
Ik denk dat mijn handrem alleen met de apk wordt gebruiktquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:05 schreef AnneX het volgende:
Net buiten geweest en 2 x 100 m door de ijsregen om op de parkeerplaats een auto van de handrem te halen.
Hier gaat het nu ook los, vrijwel horizontaal, zo hard waait hetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier vormt zich al 'n mooi sneeuwdekje
Jeutje. En net nu het zo koud wordt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:40 schreef AnneX het volgende:
Hele dorp. Moet zuinig zijn met mobiel. Staat het al in AD ?
Volgens “alle storingen “ is er in Rotterdam, Amsterdam en Utrecht een probleem met stedinquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:40 schreef AnneX het volgende:
Hele dorp. Moet zuinig zijn met mobiel. Staat het al in AD ?
Belangrijker, heb je de indruk dat ze dat morgen weer gaat doen of dat ze bij de voordeur rechtsomkeer gaatquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:53 schreef Lonaa het volgende:
Dora heeft al door de sneeuw gerend. Ik herhaal: Dora heeft al door de sneeuw gerend.
Oh dat wordt wel feest morgen. Beter valt er nog meerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Belangrijker, heb je de indruk dat ze dat morgen weer gaat doen of dat ze bij de voordeur rechtsomkeer gaat
Filmpje graag, van een rauzende Doraquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh dat wordt wel feest morgen. Beter valt er nog meerMaar wist ik ook wel, week of 3 geleden lag er ook een laagje en dat was ook vet cool.
Daar ga ik mijn best voor doen morgen. Eerst slapenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:56 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Filmpje graag, van een rauzende Dora
Hier welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Voor al die mensen met sneeuwmannenpakketten: het is geen plaksneeuw.
Sterkte met de kou endezo!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 22:27 schreef AnneX het volgende:
Geflikker van licht en alles is uit!
Geen elektriciteit meer.
Geen cv . Alleen de mobiel nog op 4G.
Dat is lang geleden.
Het is erg stil. 7/ 9 buren hebben de luiken dicht voor isolatie.
Erop plassen telt niet hequote:
Koud buitenquote:Op zondag 7 februari 2021 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk zitmte bedenken of ik eropuit ga met de cam. Maar gebrek aan inspiratie en motivatie
Ik lig nog in m'n nest en rolluiken zijn dicht, geen idee hoe het er uit ziet.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk zitmte bedenken of ik eropuit ga met de cam. Maar gebrek aan inspiratie en motivatie
Aha, in de kop van de provincie ook weinig sneeuw. Dan zal het hier ook wel tegenvallen.quote:Op zondag 7 februari 2021 08:41 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik uh... ja er ligt gewoon 40 cm voor de deuren hier.quote:Op zondag 7 februari 2021 09:05 schreef Barreltje het volgende:
Wij gaan straks de deur open doen en kijken wat de katten ervan vinden
Schapenhekquote:Op zondag 7 februari 2021 08:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuw komt soms horizontaal voorbij. Staat veel wind.
Toen ze het eenmaal in de gaten had vond ze het vet gaaf.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ze ziet er er niet ongelukkig uit. Zag net een filmpje van hond van vrienden, zij hebben een joekel van een tuin in een bosgebied, beest ging helemaal los
Wat een feestquote:Op zondag 7 februari 2021 10:27 schreef Lonaa het volgende:
Hier bleek Dora's col een soort sneeuwschuiver. Daar kwam echt een ENORME sneeuwbal uit binnen.![]()
![]()
Ik moest er wel naar buiten tillen want er lag denk ik 60 cm voor de deur. Toen ze eenmaal in de gaten had dat het gaaf was, was het feest. Alle buren ook buiten, beetje sneeuw schuiven, beetje rennende Dora door de straat.![]()
![]()
Nu ligt ze opgekruld op de bank want is wel vermoeiend.
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier valt nog steeds sneeuw, bij jullie ook nog?
Hier wordt inderdaad ook een expeditie naar steilere heuvels opgezetquote:Op zondag 7 februari 2021 10:41 schreef minilot het volgende:
Zakte vanmorgen vroeg bij het 'hard'lopen op sommige plekken tot aan mijn knieën weg in de sneeuw! AwesomeNu verse appeltaart van J. en warme chocolademelk
Günther in de wijk rondsleuren op slee was al tof, straks steil grasheuveltje opsnorren![]()
Iedereen veel plezier vandaag!
Ja! Ligt al wel weer een laagje waar gesneeuwschovenschuift is. En niet alleen van de stuif.quote:Op zondag 7 februari 2021 10:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier valt nog steeds sneeuw, bij jullie ook nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |