Ja dat snap ik dus heel goed. Zo lang je toch niks kunt kan het maar beter tiefesweer zijn ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb de 16e een knieoperatie en loop daarna maanden op krukken, maar wat mij betreft mag het nog maanden puur winter zijn.
Had liever dat ik wel wat kon eigenlijk. Winter is het mooiste seizoenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus heel goed. Zo lang je toch niks kunt kan het maar beter tiefesweer zijn ook
In Den hAag?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
Er blijft hier nog steeds niets liggen.
Hier sneeuwt hier niet eensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
Er blijft hier nog steeds niets liggen.
Ja dat wel, maar kan ook zomaar weer verdwijnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij woont toch in Appelscha? Volgens buienradar gaat het daar binnen mum van tijd sneeuwen.
Nee ik kijk dat niet. Ik heb wel een zinvol bestaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een trein!
(voor wie ook de webcam met de spoorovergang kijkt)
Als ik, in Amsterdam, naar buiten kijk zie ik gewoon sneeuw hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg wss niks in Amsterdam. Wat een rampweek!
Vandaag misschien niet. Morgen heb je meer kans.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg wss niks in Amsterdam. Wat een rampweek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |