Ja dat snap ik dus heel goed. Zo lang je toch niks kunt kan het maar beter tiefesweer zijn ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb de 16e een knieoperatie en loop daarna maanden op krukken, maar wat mij betreft mag het nog maanden puur winter zijn.
Wie is Abid?quote:
Had liever dat ik wel wat kon eigenlijk. Winter is het mooiste seizoenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dus heel goed. Zo lang je toch niks kunt kan het maar beter tiefesweer zijn ook
In Den hAag?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
Er blijft hier nog steeds niets liggen.
Hier sneeuwt hier niet eensquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:43 schreef Haags het volgende:
Er blijft hier nog steeds niets liggen.
Ja dat wel, maar kan ook zomaar weer verdwijnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij woont toch in Appelscha? Volgens buienradar gaat het daar binnen mum van tijd sneeuwen.
Nee ik kijk dat niet. Ik heb wel een zinvol bestaan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Een trein!
(voor wie ook de webcam met de spoorovergang kijkt)
Als ik, in Amsterdam, naar buiten kijk zie ik gewoon sneeuw hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg wss niks in Amsterdam. Wat een rampweek!
Vandaag misschien niet. Morgen heb je meer kans.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 21:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Krijg wss niks in Amsterdam. Wat een rampweek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |