abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:50:24 #151
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197854566
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:47 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ook als dat wel bekend is dan is het nog absurd om mensen hiertoe te verplichten
Maarja, er ligt wel een probleem als bijvoorbeeld bepaalde werkzaamheden niet meer uitgevoerd kunnen worden zonder vaccinatie. Dan zal je het wel moeten verplichten (of je personeel herplaatsen binnen je bedrijf natuurlijk, maar ook dat zal voelen als een soort van dwang natuurlijk).
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:50:42 #152
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197854571
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:30 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

We weten ook niet of besmetting met het virus lange termijngevolgen heeft. Als het vaccin zoiets veroorzaakt is de kans groot dat het virus dat ook doet. En we weten uit ervaring dat nadelige effecten (zoals auto-immuun ziektes) haast altijd veel vaker (100x of meer) optreden na besmetting dan na vaccinatie.
Een hoop aannames...
Feit is dat het over- overgrote deel niet of nauwelijks hinder ondervindt van het virus.
Feit is ook dat er niks bekend is over de lange termijngevolgen van het vaccin waarvan het virus amper een jaar oud is.
Je kunt mensen onmogelijk iets verplichten als dat soort zaken niet eens duidelijk zijn.
Stel je nou eens voor dat je je laat vaccineren omdat het moet van je werkgever, omdat je anders geen baan meer hebt. En door het vaccin krijg je iets wat vele malen erger is dan Corona. Slaat toch gewoon nergens op om mensen dat dan te gaan verplichten?
pi_197854576
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:50 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maarja, er ligt wel een probleem als bijvoorbeeld bepaalde werkzaamheden niet meer uitgevoerd kunnen worden zonder vaccinatie. Dan zal je het wel moeten verplichten (of je personeel herplaatsen binnen je bedrijf natuurlijk, maar ook dat zal voelen als een soort van dwang natuurlijk).
Ik ben benieuwd welke werkzaamheden dat zijn...
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197854581
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:45 schreef Specularium het volgende:
Je bent ziek/besmettelijk tot het tegendeel bewezen is, lijkt me niet de kant die we op moeten gaan.
Ik leef eerlijk gezegd als het hele jaar met het idee 'geen klachten? niet ziek'. En ik leef ook gewoon met vrienden < 1,5 meter. Het hele jaar is dat al goed gegaan en we kennen nog steeds nul mensen met corona in onze directe omgeving. Ik heb het idee dat asymptomatische besmetting heel laag is, dus dat iedereen verdacht maken gaat mij veel te ver.

Ook dat heisa op Rutte omdat hij nog nooit getest is. Mensen denken écht dat iedereen potentieel besmet is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_197854585
quote:
Politie maakt eind aan verjaardagspartij, gasten verstoppen zich in kasten en op wc's
Agenten hebben gisteravond een eind gemaakt aan een illegaal feestje in de Eendrachtsstraat. De politie kwam het feest op het spoor na een tip van een oplettende voorbijganger.

Op basis van de tip was niet direct duidelijk waar in de betreffende straat precies gefeest werd. De exacte locatie werd wel duidelijk nadat agenten in burger de straat een tijdje in de gaten hadden gehouden.

Omdat de politie niet precies wist hoeveel man ze in het pand zouden aantreffen, werd er flink uitgepakt. Behalve agenten waren er ook boa's en een politiehond opgetrommeld.

...

Uiteindelijk bleken er 11 mensen in de woning aanwezig te zijn, onder wie de bewoner, die zijn verjaardag stiekem in flink gezelschap vierde.

https://www.nhnieuws.nl/n(...)-in-kasten-en-op-wcs
Nederland is weer aan een ramp ontsnapt _O_

Als 10 gasten op je verjaardag een 'flink gezelschap' is, heb ik medelijden met de journalist in kwestie.
pi_197854606
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:46 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Vele experts gaan uit van maximaal 1 jaar, dus volgend jaar worden we weer opnieuw gevaccineerd.
Prima, maar dan gooien ze alles maar wel weer open na de zomer.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:52:41 #157
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197854612
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:50 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd welke werkzaamheden dat zijn...
Airline crew bijvoorbeeld, afhankelijk van verplichtingen die andere landen opleggen kun je ze uitsluiten van bepaalde bestemmingen maar als dat er teveel worden is het niet echt werkbaar.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197854618
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Als 10 gasten op je verjaardag een 'flink gezelschap' is, heb ik medelijden met de journalist in kwestie.
Mijn grootste fuif die ik gooide hier was met 8 man :@ Waarvan 1 niet familie was :@
Wel pre-corona tijd :P
Twiddel
pi_197854628
quote:

[..]

Nederland is weer aan een ramp ontsnapt _O_[quote]0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:51 schreef Piles het volgende:

[..]

Er werd flink uitgepakt, ik vraag me af hoeveel agenten.
Daarnaast twijfel ik over het juridische kader, als er geen geluidsoverlast was, maar alleen een melding is geweest van een buurtbewoner.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:53:27 #160
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_197854630
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:50 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Welke werkzaamheden kun je niet meer uitvoeren zonder vaccinatie?
pi_197854632
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:52 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Airline crew bijvoorbeeld, afhankelijk van verplichtingen die andere landen opleggen kun je ze uitsluiten van bepaalde bestemmingen maar als dat er teveel worden is het niet echt werkbaar.
er zijn daar ook andere oplossingen dan vaccinatie...
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197854647
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:53 schreef tja77 het volgende:

[..]

Welke werkzaamheden kun je niet meer uitvoeren zonder vaccinatie?
Ik kan niks bedenken waarbij ook andere maatregelen voldoende kunnen zijn....
pi_197854648
quote:

[..]

Dat mag toch helemaal niet? Alleen als er geluidsoverlast is toch?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:54:35 #164
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197854656
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:53 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

er zijn daar ook andere oplossingen dan vaccinatie...
Dat ligt aan de eisen die landen stellen ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197854675
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat ligt aan de eisen die landen stellen ;)
Zeker en die zijn nog niet bekend... het is dus wat als informatie, waarbij het voorgestelde scenario eigenlijk nooit plaatsvindt.
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:56:37 #166
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197854699
twitter

Geen overleg zondag
pi_197854710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:56 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Geen overleg zondag
Hebben ze niet van zoom gehoord?
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:57:53 #168
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_197854722
quote:

[..]

Moraal van het verhaal: nooit de politie binnen laten. Laat ze maar een huiszoekingsbevel regelen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_197854731
quote:
[ twitter ]
Geen overleg zondag
Zie je wel dat het een complot van Rutte is!!!!! :( :( :(
Twiddel
  zaterdag 6 februari 2021 @ 16:59:06 #170
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197854743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Zeker en die zijn nog niet bekend... het is dus wat als informatie, waarbij het voorgestelde scenario eigenlijk nooit plaatsvindt.
Ligt er maar aan.

Er zijn al landen die bepaalde vaccinaties verplichten.

Niet heel veel, dus nu komt een airline nog weg met het niet inplannen van mensen zonder prik op zulke bestemmingen, maar ik moet nog maar eens zien hoe dat dalijk gaat zijn.

Zeker naarmate er meer en meer landen een goede vaccinatiedekking hebben en dus geen ongevaccineerde mensen binnen wil krijgen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197854744
quote:
[ twitter ]
Geen overleg zondag
Waren er maar manieren waarop je met iemand kon spreken zonder fysiek naar diegene toe te gaan...
pi_197854753
quote:
[ twitter ]
Geen overleg zondag
Jezus wat een sissy's... In die winter van 1979 moest iedereen ook gewoon aan het werk. Echt zwaar overdreven dit. En je kan idd ook gewoon met Zoom.
pi_197854756
quote:

[..]

Ik ben erg benieuwd op basis waarvan deze woning precies betreden is en op basis waarvan het feest beëindigde is.
zie email 27 oktober
  zaterdag 6 februari 2021 @ 17:00:46 #174
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197854776
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 februari 2021 16:57 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Moraal van het verhaal: nooit de politie binnen laten. Laat ze maar een huiszoekingsbevel regelen.
En al komen ze binnen, je overtreedt geen wet als je met 11 man thuis samen bent.

Zal wel op overlast zijn gegooid. Maar dan nog is het een kwestie van muziek uit en lekker blijven plakken natuurlijk.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197854809
quote:
[ twitter ]
Geen overleg zondag
Gaan ze toch lekker zoomen.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo