SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Die TT klopt voor geen meter bij bal.
+1, maar dan 7 jaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou uitkijken met mensen via FOK! Daten. Heeft me 10 jaar van m’n leven gekost.
Maar wel met die intentie afgesproken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
maar wil het niet echt daten noemen, concertje geweest, artis, koninginnedag en het rijksmuseum
een vlokje hier en daar, zo aan de kust.. heel het land in rep en roer en hier business as usualquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Als je nu zo naar buiten kijkt kan je je toch niet voorstellen dat het zo uit de hand gaat lopen morgen?
nee ik had al een tijd contact met die fokkers, gewoon even samen wat doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wel met die intentie afgesproken?
Zo heb ik ook wel met Liesje gedatequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
maar wil het niet echt daten noemen, concertje geweest, artis, koninginnedag en het rijksmuseum
Oepsss toch niet ernstig?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er 2 keer iets aan overgehouden.
waarom niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel nooit meer wat via Bol. Jezus.
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.quote:
Ja, met die externe verkopers werkt vaak niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.
Amazon heeft dat een stuk beter geregeld.
Daarbij is Amazon ook nog eens vaak goedkoper.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.
Amazon heeft dat een stuk beter geregeld.
heeft Rutte voor gezorgdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg
7 MINUTEN GELEDEN
Sneeuw plakt niet genoeg vanwege kou
Pech voor de mensen die morgen een sneeuwballengevecht willen doen of een sneeuwpop willen maken: omdat het gaat vriezen, zal de sneeuw niet genoeg blijven plakken.
ik noem het toch ook geen datequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel met Liesje gedate
ik vind musea voor een date altijd wel erg geslaagdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef Karzai het volgende:
maar dat is wel wat je op een date doet
Oh dat is jammer.. die plakkende krakende sneeuw is het bestequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg
7 MINUTEN GELEDEN
Sneeuw plakt niet genoeg vanwege kou
Pech voor de mensen die morgen een sneeuwballengevecht willen doen of een sneeuwpop willen maken: omdat het gaat vriezen, zal de sneeuw niet genoeg blijven plakken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
ik had dt in gedachte :
[ afbeelding ]
ik had dt in gedachte :
[ afbeelding ]
Is first dates niet iets voor jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
ik
[..]
ik vind musea voor een date altijd wel erg geslaagd
ik had dt in gedachte :
[ afbeelding ]
op tv?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is first dates niet iets voor jou?
Voorlinden wel eens gedaan. Inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
ik
[..]
ik vind musea voor een date altijd wel erg geslaagd
Ik las 'voorbinden'quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorlinden wel eens gedaan. Inderdaad leuk.
Ben ik ook geweest met een date met een kunstenaar. Was een fascinerende dagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorlinden wel eens gedaan. Inderdaad leuk.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
en bij first dates matchen ze je toch bij iemand uit jouw klasse zeg maar. Zie het al voor mij dat ik echt aan een lelijkerd wordt gekoppeld.
Ik weet niet, maar bij het Duitse first date zijn het altijd twee mensen waarvan je denkt 'die passen echt totaal niet bij elkaar'. Maar ja, anders is het niet vermakelijk genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
en bij first dates matchen ze je toch bij iemand uit jouw klasse zeg maar. Zie het al voor mij dat ik echt aan een lelijkerd wordt gekoppeld.
Ik ga hier gewoon niet op inquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
ja kan tochquote:
ik vind het verschrikkelijk geforceerd, zo tegen over elkaar zitten en moeten pratenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Dikkerds krijgen bv ook altijd een dikke date
Ja, ze worden op gewicht gematchtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Dikkerds krijgen bv ook altijd een dikke date
en toch hebben ze vaak een leuke dag. maar denk dat dat ook veel mensen zijn diegewoon graag op tv willen komenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk geforceerd, zo tegen over elkaar zitten en moeten praten
Zo van jij bent dik, vind je het vast niet erg als je date ook dik isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, ze worden op gewicht gematcht
Ik zou niet op TV willen komen, maar een leuke dag kan op zich weinig kwaad natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
en toch hebben ze vaak een leuke dag. maar denk dat dat ook veel mensen zijn diegewoon graag op tv willen komen
nee denk dat er maar weinig mensen een bezwaar hebben tegen een leuke dagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet op TV willen komen, maar een leuke dag kan op zich weinig kwaad natuurlijk
Dus, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat er maar weinig mensen een bezwaar hebben tegen een leuke dag
Nee die ken ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Heb je in Nederland ook dat programma waarbij 2 mensen gematcht worden, en dan 'op een date gaan', maar die date is in hun ondergoed op bed liggen en vragen beantwoorden die je dan op een scherm ziet?![]()
Over vleeskeuring gesprokenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Er is wel zon date programma waarbij de kandidaten in zon tube staan en die zijn dan naakt.
Dat slaat echt nergens op. En dan op basis van het lichaam zonder het gezicht te hebben gezien kies je je date uit
Is wel ooit zoiets geweest. Ik had het na 1 aflevering al wel gezien..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Heb je in Nederland ook dat programma waarbij 2 mensen gematcht worden, en dan 'op een date gaan', maar die date is in hun ondergoed op bed liggen en vragen beantwoorden die je dan op een scherm ziet?![]()
Kijk, we worden zelfs rijk Balliedatequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou betalen om een first date met Fles en Bal te zien. Lijkt me super vermakelijk
Ik vond de tentoonstellingen van Do Ho Suh en Ellsworth Kelly erg mooi. De vaste collectie is ook leuk; vind het ook leuk om daar rondom de tuinen te lopen of richting strand.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Dit is trouwens zo bizar goed gemaakt
[ afbeelding ]
nu dus geen fokker?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb uit mijn hoofd met 5 fokkers iets gehad.
Dat is echt een Engels concept inderdaad. Daar was het al slecht en in Nederland nog slechterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Er is wel zon date programma waarbij de kandidaten in zon tube staan en die zijn dan naakt.
Dat slaat echt nergens op. En dan op basis van het lichaam zonder het gezicht te hebben gezien kies je je date uit
hmm dan wil ik er wel over nadenken :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, we worden zelfs rijk Balliedate![]()
Oja dat ook ooit gezien. Was echt vleeskeuring en aandachtsgekkies..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Dat take me out vond ik wel grappigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is echt een Engels concept inderdaad. Daar was het al slecht en in Nederland nog slechter![]()
Ook vaak dezelfde mensen die daaraan mee doen. Die toen al mee vanuit het moment dat Eddy Zoey shows op TV had.
Je kunt daar vrij in detail aangeven wat je wensen zijn. Als je een mooi achtergrond verhaal hebt sowieso wat meer kans om op TV te komen. En vrouwen zoeken ze in principe altijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo van jij bent dik, vind je het vast niet erg als je date ook dik is
Onze Haagse sloerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb uit mijn hoofd met 5 fokkers iets gehad.
ja zeggen al die dikkerds dan dat ze op dikkerds vallen :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt daar vrij in detail aangeven wat je wensen zijn. Als je een mooi achtergrond verhaal hebt sowieso wat meer kans om op TV te komen. En vrouwen zoeken ze in principe altijd.
Waren vooral mensen die vooral zichzelf graag zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat take me out vond ik wel grappig
is wat voor die heks van adam zkt evaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Geen idee. Vast dat het ze niet zo boeit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeggen al die dikkerds dan dat ze op dikkerds vallen :p
Dat was meer mensen uitlachenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat take me out vond ik wel grappig
Die verdienen geen slanke, zelf een beetje vreten en dan een afgetrainde datequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeggen al die dikkerds dan dat ze op dikkerds vallen :p
Ja natuurlijk maar denk dat er ook veel bij first dates bij zitten die voor die reden daar verschijnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren vooral mensen die vooral zichzelf graag zien.
Welke heks?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is wat voor die heks van adam zkt eva
'hoe is ie met jou.. en je ding...'
Dat was ook zo'n beschamend programma..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is wat voor die heks van adam zkt eva
'hoe is ie met jou.. en je ding...'
Yep. Volgens mij houdt ook bijna niemand er echt een relatie aan over.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar denk dat er ook veel bij first dates bij zitten die voor die reden daar verschijnen
En die oud collega deed met serieuze intenties mee?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij houdt ook bijna niemand er echt een relatie aan over.
Sowieso is het behoorlijk gestuurd allemaal. Als je 5 minuten over iets aan het praten bent komt iemand je vertellen dat je toch maar beter over de dood van je moeder/vader/hond kunt praten omdat dat betere TV is. Niet echt heel spontaan.
Oud-collega van mij heeft meegedaandat was best grappig om te zien.
En dan komt er ook nog een 3e naakte persoon bij voor spanning en sensatiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je toch naakt op een eiland ofniet? En moet je ongemakkelijk van een bootje afduiken.
Die was klaar met Tinder en wilde eens wat anders proberen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die oud collega deed met serieuze intenties mee?
Ze gaan wel naar een mooi eiland en hebben even de aandacht. Daar doen/deden de meeste het voor heb ik het idee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog een 3e naakte persoon bij voor spanning en sensatie
wtf.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adam
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Golddigger gespot!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dan wil ik er wel over nadenken :p
Ah das fijn voor hemquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die was klaar met Tinder en wilde eens wat anders proberen.
Hier in de buurt is ook een concept geweest met dinner-dates; dat werkt op zich best wel goed. Een vriend van mij is een super aardige kerel waarmee je een goed gesprek kunt voeren, alleen sneeuwt die op Tinder helemaal onder omdat hij het niet helemaal van zijn looks moet hebben. Via een dinner-date heeft die wel iemand ontmoet, dan zit je meteen in een andere setting.
Zelfde als naar Temptation Island gaan om je relatie te redden. Rest van het jaar schnabbels in allerlei kleine kroegen/discotheken/Chersonissos en Instagram-bekendheid.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze gaan wel naar een mooi eiland en hebben even de aandacht. Daar doen/deden de meeste het voor heb ik het idee.
om aan zo'n programma mee te doen moet je sowieso wel al aardig narcistisch wezen..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren vooral mensen die vooral zichzelf graag zien.
Niks te doen zeker voor die mensen? :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
om aan zo'n programma mee te doen moet je sowieso wel al aardig narcistisch wezen..
Stond in de Quest een artikel over hoe narcisten de tijd van hun leven hebben tijdens de corona crisis.
Tjeequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
moment ff de quest van de wc halenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks te doen zeker voor die mensen? :p
Denk dat er voor iedereen wel een manier is om mensen tegen te komen; alleen is het niet altijd even gemakkelijk. Sommige op hun werk; anderen op de sportclub of de supermarkt; voor sommige werkt Tinder; andere weer via Paiq etc.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb er net twee buiten gezet
ja ik dacht apps is handig want kom verder nergens en ben ook snel verlegen maar dan helpen gasten zoals die geplande date van morgen niet mee natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat er voor iedereen wel een manier is om mensen tegen te komen; alleen is het niet altijd even gemakkelijk. Sommige op hun werk; anderen op de sportclub of de supermarkt; voor sommige werkt Tinder; andere weer via Paiq etc.
Neem even aan dat zij niet een carriere eruit wil halen. Maar mensen zoals Barbie (quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:51 schreef bitterbal het volgende:
maar je wil toch niet zo bekend staat als dat meisje hierboven van adam en eva
Dit idd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfde als naar Temptation Island gaan om je relatie te redden. Rest van het jaar schnabbels in allerlei kleine kroegen/discotheken/Chersonissos en Instagram-bekendheid.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niks te doen zeker voor die mensen? :p
twee planten stikten van de vliegenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb wat niet winterhard in potten die me dierbaar zijn.
Dat is ook echt zo'n fin de siècle nummer zeg maarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk ppk - resurrection is nu gejat en in een top40 nummer verwerkt
Mijn vertrouwen in de mensheid werd niet groter van Tinder.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik dacht apps is handig want kom verder nergens en ben ook snel verlegen maar dan helpen gasten zoals die geplande date van morgen niet mee natuurlijk
Jezus wat is dat voor een wijf danquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
SlamFM is tegenwoordig alleen nog maar slechte covers. Pak een hitje, gooi er een generieke beat onder, laat het een vrouw matig zingen en cashen maar op Spotify.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:52 schreef FranticDJ het volgende:
@:ltvdk ppk - resurrection is nu gejat en in een top40 nummer verwerkt
ja. als ik dat had geweten had ik natuurlijk nooit met em in gesprek geraaktquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen in de mensheid werd niet groter van Tinder.
Ik kan maar met 1 persoon tegelijk daten, maar in jouw voorbeeld was het ook al iemand die met iemand aan het daten was en waar jij dan de volgende in de rij bent.
mja slam luister ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SlamFM is tegenwoordig alleen nog maar slechte covers. Pak een hitje, gooi er een generieke beat onder, laat het een vrouw matig zingen en cashen maar op Spotify.
Misschien was ze heel erg nerveus en heeft ze dat precies 2x gezegd. Die 2x hebben de montage natuurlijk net gehaald.quote:
nou betwijfel hetquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien was ze heel erg nerveus en heeft ze dat precies 2x gezegd. Die 2x hebben de montage natuurlijk net gehaald.
heb de aflevering gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien was ze heel erg nerveus en heeft ze dat precies 2x gezegd. Die 2x hebben de montage natuurlijk net gehaald.
Ja maar dat zeg je toch niet eens 1x?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stem lijkt er idd erg opquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
Vind haar wel wat weghebben van die fitness guru. hoe heet ze.. die voormalige actrice enzo. heeft net zo'n irritante stem.
Fajah lourens
Tering wat een kitschquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:59 schreef bitterbal het volgende:
Waarom is dit nou weer zo duur
269 euro
[ afbeelding ]
https://homestock.nl/shop/accessoires/spiegels/spiegel-sea-girl/
Het geeft wel een aardig beeld van wat voor programma het is, denk ik?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg je toch niet eens 1x?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het geeft wel een aardig beeld van wat voor programma het is, denk ik?
zou in een gemiddelde hoerenkast niet misstaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
https://homestock.nl/shop(...)pen/tafellamp-slang/
Vet tochquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zou in een gemiddelde hoerenkast niet misstaan
Ballie Bauerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel een goed programma om elkaar daar op te matchen.
Is geen kwartetten hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Heb je 'n ballie voor mij [ link | afbeelding ]
Dan vind ik die spiegel leuker hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:05 schreef bitterbal het volgende:
https://homestock.nl/shop(...)pen/tafellamp-slang/
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
Heb je 'n ballie voor mij [ link | afbeelding ]
ja maar vind 269 voor zon spiegel echt teveel geld.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan vind ik die spiegel leuker hoor
Hoop voor je dat het meevaltquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Thuis maar ja morgen vroeg weer naar werk rijden 40 km met code rood
en ondertussen hun werknemers uitzuigtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:24 schreef mangalie het volgende:
[..]
Daarbij is Amazon ook nog eens vaak goedkoper.
oh jee, ik zie ook op tegen maandagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Thuis maar ja morgen vroeg weer naar werk rijden 40 km met code rood
Dat is wel jammer idd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:11 schreef mschol het volgende:
[..]
en ondertussen hun werknemers uitzuigt
Ja dat wel. Aan de andere kant, je kunt ook bij de kringloop voor 5 piek een spiegel halen en er zelf wat op kwasten.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar vind 269 voor zon spiegel echt teveel geld.
hebben ze die ook van stokstaartjes?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
moet ook nog die struisvogel lamp kopen
[ afbeelding ]
Die is tof!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
moet ook nog die struisvogel lamp kopen
[ afbeelding ]
ik niet, funquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh jee, ik zie ook op tegen maandag
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:12 schreef UitStraling het volgende:
Vriendin van mij blijft trouwens al jaren bij haar kerel om zijn lul, dat is echt een chagrijnige vent, contactgestoord en saai en gewoon een kwal ook "ja ik kan die heerlijke grote lul toch niet missen"
Niet op letten, gebeurt vaker ditquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh jee, ik zie ook op tegen maandag
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Zocht een boekensteun en kwam dit tegen![]()
[ afbeelding ]
Hamsterenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:19 schreef mschol het volgende:
alle voor paniekvoetbal is al in volle gang, allerlei dingen afgelast en gesloten omdat knmi zegt dat het code rood wordt (lees: het gaat beetje waaien/sneeuwen)![]()
Oh die wil ikquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
als het knmi waarschuwt kun je er wel van uit gaan dat het gewoon gaan regenenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:19 schreef mschol het volgende:
alle voor paniekvoetbal is al in volle gang, allerlei dingen afgelast en gesloten omdat knmi zegt dat het code rood wordt (lees: het gaat beetje waaien/sneeuwen)![]()
Wat een grote lul! Eèècht een enorme lulquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
Telt Limburg tegenwoordig nog mee in het weerbericht van KNMI?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het knmi waarschuwt kun je er wel van uit gaan dat het gewoon gaan regenen
zoals het al de hele dag doet
ja misschien dan beter stickersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat wel. Aan de andere kant, je kunt ook bij de kringloop voor 5 piek een spiegel halen en er zelf wat op kwasten.
nog niet gezien :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze die ook van stokstaartjes?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Telt Limburg tegenwoordig nog mee in het weerbericht van KNMI?
Nou ja wat je wil. Als je een kwastje pakt kun je het precies zo maken als je zelf wilt natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien dan beter stickers
Als je kan schilderen natuurlijk:Pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja wat je wil. Als je een kwastje pakt kun je het precies zo maken als je zelf wilt natuurlijk.
hier is het droog voorlopigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als het knmi waarschuwt kun je er wel van uit gaan dat het gewoon gaan regenen
zoals het al de hele dag doet
Beter het Belgische weerbericht kijken dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
eigenlijk niet.
Behalve als ze foto's zoeken van sneeuw en hellingen en zo
Hele komende week wel. Flikker al je inhoud gewoon buiten. Blijft lekker bevrorenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat morgen het een perfecte dag is om je vriezer te ontdooien
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je kan schilderen natuurlijk:P
Denk dat ik morgen eerst maar eens ga kijken of de sneeuw zich niet ophoopt op de plek waar ik een lekkage heb gehad.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
Lees dat morgen het een perfecte dag is om je vriezer te ontdooien
oh ja dat kan ook nog allemaalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen eerst maar eens ga kijken of de sneeuw zich niet ophoopt op de plek waar ik een lekkage heb gehad.
Nee, Vlamingen kijken ook neer op Limburg en gekken uit Wallonië versta ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beter het Belgische weerbericht kijken dan.
Gewoon helemaal oranje vervenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Net een nederlandse vlag sticker voor op m'n auto besteld
Het gaat vooral lang duren. Hoop maar dat de waterleidingen niet gaan bevriezen en zoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:38 schreef mangalie het volgende:
-20 gaat het worden. Brrrr heb het nu al koud.
Waar woon jij?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:38 schreef mangalie het volgende:
-20 gaat het worden. Brrrr heb het nu al koud.
enige waar je ff op moet letten is dat je je water naar buiten toe ff dicht zet binnenshuis en ht kraantje buitenshuis open (en ff een ijzerdraad erin duwen, dan loopt ie leeg)quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat vooral lang duren. Hoop maar dat de waterleidingen niet gaan bevriezen en zo
200 meter met de fiets kan met sneeuw en gladheid bar onprettig zijn andersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Op bankzaken ben ik samen met de jongen van logistiek de enige 2 uit den haag. de rest moet allemaal met de auto komen
oh ja zeker maar wj komen lopend.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
200 meter met de fiets kan met sneeuw en gladheid bar onprettig zijn anders
Dat zeiden ze zojuist op de radio...Denk dat ze verwarren met gevoelstemperatuur. Ik woon in Nederland.quote:
Nee buitenkraan heb ik niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
enige waar je ff op moet letten is dat je je water naar buiten toe ff dicht zet binnenshuis en ht kraantje buitenshuis open (en ff een ijzerdraad erin duwen, dan loopt ie leeg)
die zit diep genoeg onder de grond hoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee buitenkraan heb ik niet.
Ben wel benieuwd hoe het gaat met de aanvoerleiding vanf het net zegmaar. Geloof nooit dat dat geïsoleerd is of zo
ja maar waar in nederlandquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat zeiden ze zojuist op de radio...Denk dat ze verwarren met gevoelstemperatuur. Ik woon in Nederland.
Laatste keer met de sneeuw ook gevallen met de fiets .Daarom hekel aan sneeuw.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
200 meter met de fiets kan met sneeuw en gladheid bar onprettig zijn anders
is niet de eerste keer dat er een beetje vorst is hoorquote:
Als het 2 meter onder de grond vriest dan zouden we een nieuwe ijstijd hebbenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee buitenkraan heb ik niet.
Ben wel benieuwd hoe het gaat met de aanvoerleiding vanf het net zegmaar. Geloof nooit dat dat geïsoleerd is of zo
we doen hier al jaren gewoon kraan buiten open, binnen dichtdraaien en daarna buiten dicht.. nog nooit een probleem geweest, geen gedoe met ijzerdraadjesquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
enige waar je ff op moet letten is dat je je water naar buiten toe ff dicht zet binnenshuis en ht kraantje buitenshuis open (en ff een ijzerdraad erin duwen, dan loopt ie leeg)
Ja maar dat was 1 of 2 nachten. Niet twee weken aan een stuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
laatste keer vergelijkbaar was 2012 blijkbaar
Scheelt dat ik nu zeker niet voor mijn werk weg moet. In het buitenland wel vaker veel sneeuw gehad, maar daar zijn de mensen er ook iets meer op ingesteld en zijn we niet een hele week naar allerlei veranderende kaartjes aan het kijken.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
kan ookquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:47 schreef mschol het volgende:
[..]
we doen hier al jaren gewoon kraan buiten open, binnen dichtdraaien en daarna buiten dicht.. nog nooit een probleem geweest, geen gedoe met ijzerdraadjes
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Ja we weten nog niet of het 2 weken is toch. ze zeiden tenminste tot donderdag vriezenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat was 1 of 2 nachten. Niet twee weken aan een stuk.
daarom ook nooit je auto op de handrem zetten met vorst enzoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een keer snachts terug na mijn nachtdienst gehad op de scooter dat de gaskabel was bevroren. Halverwege de rit naar huis bleef het ding dus vol gas geven. Nou schrok mij doodKon geen bocht meer nemen zonder weg te slippen.
Dus scooter laten staan en naar huis gelopen. Dacht dat die kapot wasGeloof dat het toen min 2 was ook
Eind 2009 met sneeuw gevallen in de bus. Twee wervels verbrijzeld, tot mei 2012 aan het revalideren geweest. Souvenirtjes zitten nog steeds in mijn rug. Ik blijf wel binnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:47 schreef mangalie het volgende:
Laatste keer met de sneeuw ook gevallen met de fiets .Daarom hekel aan sneeuw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Waarom niet? Die kabel kan ook bevriezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom ook nooit je auto op de handrem zetten met vorst enzo
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eind 2009 met sneeuw gevallen in de bus. Twee wervels verbrijzeld, tot mei 2012 aan het revalideren geweest. Souvenirtjes zitten nog steeds in mijn rug. Ik blijf wel binnen
jeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Die kabel kan ook bevriezen?
Ik zie op buienradar maar tot -6 een aantal dagen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat was 1 of 2 nachten. Niet twee weken aan een stuk.
[..]
Eind 2009 met sneeuw gevallen in de bus. Twee wervels verbrijzeld, tot mei 2012 aan het revalideren geweest. Souvenirtjes zitten nog steeds in mijn rug. Ik blijf wel binnen
Ouch! Dan zou ik ook mooi binnenblijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat zou er dan gebeuren als je het wel zou doen en die kabel zou bevriezen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn type auto staat er om bekend.
Wist niet dat het van het type auto kan afhangenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn type auto staat er om bekend.
dan blijft ie op de handrem staan en kom je niet verquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat zou er dan gebeuren als je het wel zou doen en die kabel zou bevriezen?
Ligt er vast aan weer je kijkt. Midden Nederland overdag -6, 's nachts tot -15. Als het blijft waaien is het wel goed koud dan. Kan de kleding die ik in Noorwegen en Ijsland aanhad ook weer eens uit de kast.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie op buienradar maar tot -6 een aantal dagen?
peugeot 307 heeft bij de achterwielen een stuk handremkabel wat niet beschermd is over een stuk van 30 cm.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:52 schreef kwiwi het volgende:
W
[..]
Wist niet dat het van het type auto kan afhangen
Ah okequote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan blijft ie op de handrem staan en kom je niet ver
[..]
Pffff dat is wel heel naar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als die kabel vastgevroren zit in de (vol) gas stand. dan blijft je regelding op je motorblokkie ook in die stand staan. dan wil ie wel hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:54 schreef bitterbal het volgende:
k begrijp nog steeds neit waarom een scooter dan gas blijft geven?
Ik neem aan dat mijn speelgoedauto dat ook heeft met die goedkope afwerkingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
peugeot 307 heeft bij de achterwielen een stuk handremkabel wat niet beschermd is over een stuk van 30 cm.
Dan vraag je er om
ja maar dan moet ie dus tijdens het rijden ineens vast gaan vriezen. Je parkeert hem niet in plankgasstand. Dus dat is inderdaad raar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als die kabel vastgevroren zit in de (vol) gas stand. dan blijft je regelding op je motorblokkie ook in die stand staan. dan wil ie wel hoor
Ik heb t zelf 2x gehadquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat mijn speelgoedauto dat ook heeft met die goedkope afwerkingMet de audi nooit last van gehad in ieder geval, zelfs niet na een week stilstaan op de handrem in de sneeuw.
Ah hmm jaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als die kabel vastgevroren zit in de (vol) gas stand. dan blijft je regelding op je motorblokkie ook in die stand staan. dan wil ie wel hoor
kan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dan moet ie dus tijdens het rijden ineens vast gaan vriezen. Je parkeert hem niet in plankgasstand.
Ik ga wel gebruikmaken van het voorverwarmen van de auto.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb een electrische handrem waarbij een electromotor de klauwen bedienen.
Vrij feilloos wel.
En ik heb een elektrische dekenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga wel gebruikmaken van het voorverwarmen van de auto.
Nee dat heb ik niet.. Maar in de parkeergarage onder het huis is het vrij warm dus daar gebeurt dat sowieso niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:00 schreef FranticDJ het volgende:
@:kwiwi heb je trouwens ook zo'n installatie dat je je auto in de winter aan het stopcontact aansluit voor motorvoorverwarming enzo? dan zit je handrem wss daar ook p zodat ie niet vastvriest.
Gewoon insteken en om je heen slaanquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb een elektrische deken![]()
![]()
Heb je in de auto niet veel aan okee
Nou nog een 12 volt plugquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon insteken en om je heen slaan
12V aansluitingquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En ik heb een elektrische deken![]()
![]()
Heb je in de auto niet veel aan okee
of een omvormer in de autoquote:
ooh ideaalquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet.. Maar in de parkeergarage onder het huis is het vrij warm dus daar gebeurt dat sowieso niet.
Fistel?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb in de auto wel altijd 2 tennisballen liggen voor het geval dat.
en wat kun je daar mee?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:06 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb in de auto wel altijd 2 tennisballen liggen voor het geval dat.
heel veel powerbanks welquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zou het ook kunnen met een powerbank?
jij met je rare zeemansdingen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Aantrekken en warm blijven:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet wat een fistel is...Kom uit de zorg. Maar kon de associatie met de tennisballen niet plaatsenquote:
TV signalen door de lucht? Is dit 1960?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verwacht dat vanavond op het werk wel wat incidenten voorbij komen. Veel tv signalen gaan door de lucht en hevige sneeuw is dan niet handig.
Wat heeft dit te maken met tennisballen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe komt een signaal via een satelliet binnen dan?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
TV signalen door de lucht? Is dit 1960?
Primaquote:
dit ging om die 12v plug hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:10 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat een fistel is...Kom uit de zorg. Maar kon de associatie met de tennisballen niet plaatsen
Nahquote:
Zijn dat tennisballen ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat zeg ik: rare zeemanspraat.quote:
Nicequote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Prima
Er staat een grote pan hachee te pruttelen op het fornuis, dan is het al snel goed
En met jou?
als je er een hele dikke man in stopt...quote:
Nouja zo noemen wij ze al jarenquote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je er een hele dikke man in stopt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |