SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:14 schreef UitStraling het volgende:
Die TT klopt voor geen meter bij bal.
+1, maar dan 7 jaarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou uitkijken met mensen via FOK! Daten. Heeft me 10 jaar van m’n leven gekost.
Maar wel met die intentie afgesproken?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
maar wil het niet echt daten noemen, concertje geweest, artis, koninginnedag en het rijksmuseum
een vlokje hier en daar, zo aan de kust.. heel het land in rep en roer en hier business as usualquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:14 schreef bitterbal het volgende:
Als je nu zo naar buiten kijkt kan je je toch niet voorstellen dat het zo uit de hand gaat lopen morgen?
nee ik had al een tijd contact met die fokkers, gewoon even samen wat doenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar wel met die intentie afgesproken?
Zo heb ik ook wel met Liesje gedatequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
maar wil het niet echt daten noemen, concertje geweest, artis, koninginnedag en het rijksmuseum
Oepsss toch niet ernstig?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb er 2 keer iets aan overgehouden.
waarom niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik bestel nooit meer wat via Bol. Jezus.
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.quote:
Ja, met die externe verkopers werkt vaak niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.
Amazon heeft dat een stuk beter geregeld.
Daarbij is Amazon ook nog eens vaak goedkoper.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast omdat het via een derde partij gaat. Echt bagger geworden.
Amazon heeft dat een stuk beter geregeld.
heeft Rutte voor gezorgdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg
7 MINUTEN GELEDEN
Sneeuw plakt niet genoeg vanwege kou
Pech voor de mensen die morgen een sneeuwballengevecht willen doen of een sneeuwpop willen maken: omdat het gaat vriezen, zal de sneeuw niet genoeg blijven plakken.
ik noem het toch ook geen datequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo heb ik ook wel met Liesje gedate
ik vind musea voor een date altijd wel erg geslaagdquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef Karzai het volgende:
maar dat is wel wat je op een date doet
Oh dat is jammer.. die plakkende krakende sneeuw is het bestequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:25 schreef bitterbal het volgende:
nou ja zeg
7 MINUTEN GELEDEN
Sneeuw plakt niet genoeg vanwege kou
Pech voor de mensen die morgen een sneeuwballengevecht willen doen of een sneeuwpop willen maken: omdat het gaat vriezen, zal de sneeuw niet genoeg blijven plakken.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
ik had dt in gedachte :
[ afbeelding ]
ik had dt in gedachte :
[ afbeelding ]
Is first dates niet iets voor jou?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
ik
[..]
ik vind musea voor een date altijd wel erg geslaagd
ik had dt in gedachte :
[ afbeelding ]
op tv?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:28 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is first dates niet iets voor jou?
Voorlinden wel eens gedaan. Inderdaad leuk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:26 schreef bitterbal het volgende:
ik
[..]
ik vind musea voor een date altijd wel erg geslaagd
Ik las 'voorbinden'quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorlinden wel eens gedaan. Inderdaad leuk.
Ben ik ook geweest met een date met een kunstenaar. Was een fascinerende dagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voorlinden wel eens gedaan. Inderdaad leuk.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
en bij first dates matchen ze je toch bij iemand uit jouw klasse zeg maar. Zie het al voor mij dat ik echt aan een lelijkerd wordt gekoppeld.
Ik weet niet, maar bij het Duitse first date zijn het altijd twee mensen waarvan je denkt 'die passen echt totaal niet bij elkaar'. Maar ja, anders is het niet vermakelijk genoeg denk ik.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
en bij first dates matchen ze je toch bij iemand uit jouw klasse zeg maar. Zie het al voor mij dat ik echt aan een lelijkerd wordt gekoppeld.
Ik ga hier gewoon niet op inquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
ja kan tochquote:
ik vind het verschrikkelijk geforceerd, zo tegen over elkaar zitten en moeten pratenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Dikkerds krijgen bv ook altijd een dikke date
Ja, ze worden op gewicht gematchtquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:31 schreef bitterbal het volgende:
Dikkerds krijgen bv ook altijd een dikke date
en toch hebben ze vaak een leuke dag. maar denk dat dat ook veel mensen zijn diegewoon graag op tv willen komenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk geforceerd, zo tegen over elkaar zitten en moeten praten
Zo van jij bent dik, vind je het vast niet erg als je date ook dik isquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, ze worden op gewicht gematcht
Ik zou niet op TV willen komen, maar een leuke dag kan op zich weinig kwaad natuurlijkquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
ja
[..]
en toch hebben ze vaak een leuke dag. maar denk dat dat ook veel mensen zijn diegewoon graag op tv willen komen
nee denk dat er maar weinig mensen een bezwaar hebben tegen een leuke dagquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou niet op TV willen komen, maar een leuke dag kan op zich weinig kwaad natuurlijk
Dus, wanneer gaan we?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee denk dat er maar weinig mensen een bezwaar hebben tegen een leuke dag
Nee die ken ik nietquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Heb je in Nederland ook dat programma waarbij 2 mensen gematcht worden, en dan 'op een date gaan', maar die date is in hun ondergoed op bed liggen en vragen beantwoorden die je dan op een scherm ziet?![]()
Over vleeskeuring gesprokenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Er is wel zon date programma waarbij de kandidaten in zon tube staan en die zijn dan naakt.
Dat slaat echt nergens op. En dan op basis van het lichaam zonder het gezicht te hebben gezien kies je je date uit
Is wel ooit zoiets geweest. Ik had het na 1 aflevering al wel gezien..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:37 schreef kwiwi het volgende:
Heb je in Nederland ook dat programma waarbij 2 mensen gematcht worden, en dan 'op een date gaan', maar die date is in hun ondergoed op bed liggen en vragen beantwoorden die je dan op een scherm ziet?![]()
Kijk, we worden zelfs rijk Balliedatequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou betalen om een first date met Fles en Bal te zien. Lijkt me super vermakelijk
Ik vond de tentoonstellingen van Do Ho Suh en Ellsworth Kelly erg mooi. De vaste collectie is ook leuk; vind het ook leuk om daar rondom de tuinen te lopen of richting strand.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:32 schreef bitterbal het volgende:
Dit is trouwens zo bizar goed gemaakt
[ afbeelding ]
nu dus geen fokker?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb uit mijn hoofd met 5 fokkers iets gehad.
Dat is echt een Engels concept inderdaad. Daar was het al slecht en in Nederland nog slechterquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Er is wel zon date programma waarbij de kandidaten in zon tube staan en die zijn dan naakt.
Dat slaat echt nergens op. En dan op basis van het lichaam zonder het gezicht te hebben gezien kies je je date uit
hmm dan wil ik er wel over nadenken :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk, we worden zelfs rijk Balliedate![]()
Oja dat ook ooit gezien. Was echt vleeskeuring en aandachtsgekkies..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Dat take me out vond ik wel grappigquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is echt een Engels concept inderdaad. Daar was het al slecht en in Nederland nog slechter![]()
Ook vaak dezelfde mensen die daaraan mee doen. Die toen al mee vanuit het moment dat Eddy Zoey shows op TV had.
Je kunt daar vrij in detail aangeven wat je wensen zijn. Als je een mooi achtergrond verhaal hebt sowieso wat meer kans om op TV te komen. En vrouwen zoeken ze in principe altijd.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zo van jij bent dik, vind je het vast niet erg als je date ook dik is
Onze Haagse sloerquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:39 schreef liesje1979 het volgende:
Heb uit mijn hoofd met 5 fokkers iets gehad.
ja zeggen al die dikkerds dan dat ze op dikkerds vallen :pquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt daar vrij in detail aangeven wat je wensen zijn. Als je een mooi achtergrond verhaal hebt sowieso wat meer kans om op TV te komen. En vrouwen zoeken ze in principe altijd.
Waren vooral mensen die vooral zichzelf graag zien.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat take me out vond ik wel grappig
is wat voor die heks van adam zkt evaquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet![]()
Geen idee. Vast dat het ze niet zo boeit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeggen al die dikkerds dan dat ze op dikkerds vallen :p
Dat was meer mensen uitlachenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat take me out vond ik wel grappig
Die verdienen geen slanke, zelf een beetje vreten en dan een afgetrainde datequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zeggen al die dikkerds dan dat ze op dikkerds vallen :p
Ja natuurlijk maar denk dat er ook veel bij first dates bij zitten die voor die reden daar verschijnenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waren vooral mensen die vooral zichzelf graag zien.
Welke heks?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is wat voor die heks van adam zkt eva
'hoe is ie met jou.. en je ding...'
Dat was ook zo'n beschamend programma..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
is wat voor die heks van adam zkt eva
'hoe is ie met jou.. en je ding...'
Yep. Volgens mij houdt ook bijna niemand er echt een relatie aan over.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar denk dat er ook veel bij first dates bij zitten die voor die reden daar verschijnen
En die oud collega deed met serieuze intenties mee?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij houdt ook bijna niemand er echt een relatie aan over.
Sowieso is het behoorlijk gestuurd allemaal. Als je 5 minuten over iets aan het praten bent komt iemand je vertellen dat je toch maar beter over de dood van je moeder/vader/hond kunt praten omdat dat betere TV is. Niet echt heel spontaan.
Oud-collega van mij heeft meegedaandat was best grappig om te zien.
En dan komt er ook nog een 3e naakte persoon bij voor spanning en sensatiequote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zit je toch naakt op een eiland ofniet? En moet je ongemakkelijk van een bootje afduiken.
Die was klaar met Tinder en wilde eens wat anders proberen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En die oud collega deed met serieuze intenties mee?
Ze gaan wel naar een mooi eiland en hebben even de aandacht. Daar doen/deden de meeste het voor heb ik het idee.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan komt er ook nog een 3e naakte persoon bij voor spanning en sensatie
wtf.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.vkmag.com/magazine/eva_schrikt_van_het_geval_van_adam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |