Dan gaat ze weer bevriezen met temperaturen net boven het vriespuntquote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Ceylin staat alles onder water
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eurosport zendt het ook uit
Gewoon op Eurosport ookquote:
1. Brand 113quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:00 schreef Nober het volgende:
Heeft er iemand een virtuele stand? Maak het eens spannend.
[ afbeelding ]
Vannacht natte sneeuw die morgenochtend overgaat in sneeuw. Er zal dus waarschijnlijk een paar centimeter liggen.quote:
Streep door Alvarado dan maarquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gevoelstemperatuur van -11 in ieder geval.
Eli ook misschienquote:
Net als Nys tig jaar geleden in Hoogerheide...quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:23 schreef franklop het volgende:
Vermoed dat ze Eli dan wel laten winnen. Afhankelijk van de plek van Toon
Was dat niet Pijnacker 2004?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Net als Nys tig jaar geleden in Hoogerheide...
Klopt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:35 schreef franklop het volgende:
Met p6 moet Eli winnen toch?
Maar lars zit er nog voor
Doe dit gewoon intern...dit is slechte reclame voor de ploeg en de sponsor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Sfeer lijkt me niet geweldig binnen die ploeg.
Misschien hebben ze afgesproken op Eli te wachten en is hij boos omdat Sweeck weg reed.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar waarom zou MVTH boos zijn? Is hier gewoon op waarde geklopt.
Dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze afgesproken op Eli te wachten en is hij boos omdat Sweeck weg reed.
Meeusen en Alvaradoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:23 schreef wimderon het volgende:
Wie (m+v) gaan er morgen winnen in de sneeuw. Zeg het maar jongens.
Vanthourenhout en Alvaradoquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:23 schreef wimderon het volgende:
Martin Bina.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:23 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zondag 7 februari 2021 11:06 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat stelt weinig voor ten opzichte van Nederland. Jammer...
Dat ziet er al beter uit. Als ik Wout was zou ik hiervoor mijn crossfiets uit de garage halen voor een thuiswedstrijd.quote:
Staat normaliter niet aan de start?quote:Op zondag 7 februari 2021 11:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat ziet er al beter uit. Als ik Wout was zou ik hiervoor mijn crossfiets uit de garage halen voor een thuiswedstrijd.
Net als Mathieu was het voor Wout afgelopen na het WK. Dit is natuurlijk een thuiscross maar ik zie het niet gebeuren. Rustperiode enzo. Ook zijn dit gevaarlijke wedstrijden om blessures op te lopen en dat is zo dicht op het wegseizoenquote:Op zondag 7 februari 2021 11:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Staat normaliter niet aan de start?
Zou wel gaaf zijn als die toch mee zou doen.
Geen vd Poel of van Aert, voor de rest is het veld redelijk compleet zo te zienquote:Op zondag 7 februari 2021 11:09 schreef tja77 het volgende:
Grote namen aan de start straks bij de dames en heren?
Dank je, heb er ondanks de afwezigheid van de 2 grootste kanonnen bij de heren toch zin in. Tevens moet ik zeggen dat de dames me dit seizoen ook hebben vermaakt.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geen vd Poel of van Aert, voor de rest is het veld redelijk compleet zo te zien
https://www.krawatencross.be/nl/sportief/deelnemers
Misschien kan die verrassen, doet het vaak wel goed in die Zwitserse crossen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:53 schreef gianni61 het volgende:
Trouwens wel 1 van der Poel: David doet wel mee
Denk dat dit minder koud is dan door opspattend smeltwater fietsen.quote:Op zondag 7 februari 2021 13:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ben benieuwd of er nog renners onderkoeld gaan afstappen.
Worst, Cant en Alvarado rijden allemaal voor Roodhooft dus denk niet dat Worst in het kamp Brand zitquote:Op zondag 7 februari 2021 13:57 schreef Nober het volgende:
Is er sprake van kamp Brand en kamp Alvarado? En wie zit dan in welk kamp? Sowieso Worst bij Brand.
In de praktijk is het gewoon ieder voor zich.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Worst, Cant en Alvarado rijden allemaal voor Roodhooft dus denk niet dat Worst in het kamp Brand zit
Sanne van Paassen.quote:
Ze schrok net helemaal toen iemand uitgleedquote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sanne van Paassen.
ook wel bekend als: "de reden om sporza te kijken"
Zo slecht vind ik haar niet.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Sanne van Paassen.
ook wel bekend als: "de reden om sporza te kijken"
De vrouwelijke Sweeck, altijd de brommer opblazenquote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef franklop het volgende:
Cursus voorsprong weggooien door Betsema
Zal vast geen interview doen.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:22 schreef franklop het volgende:
Cursus voorsprong weggooien door Betsema
Deels geholpen wel door foutjes vooraan.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Merkwaardige cross van Brand.
Naar welke banden is ze gewisseld?quote:Op zondag 7 februari 2021 14:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Deels geholpen wel door foutjes vooraan.
Het is een Nederlands complot.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
Betsema hindert Cant nog een paar keer mooi
en ditquote:
Het is wat.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:32 schreef Szura het volgende:
Doei Cant, doei Miesjel en Pol
De echte toppers laten even zien wanneer je er moet staan
Ik weet het niet, tempo ging de laatste ronde ook echt omhoog. Maar Cant oogde vooral technisch erg goed.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:41 schreef Nober het volgende:
Wie geloofd die leegloper? Ze reden allemaal op slappe banden.
Eenden op het dak.quote:Op zondag 7 februari 2021 14:51 schreef gianni61 het volgende:
Bloemen, een badeend, 2 flessen drank en nog een tasje, dat krijg je niet allemaal meegesleept.
en met 2 eenden is de camper vol
Dan moet het nog wat meer bevroren zijn.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit zijn ideale omstandigheden voor hem.
Weet ik, maar zelfs in ideale omstandigheden ligt hij na een ronde alweer op een kansloze positiequote:Op zondag 7 februari 2021 15:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit zijn ideale omstandigheden voor hem.
Wachten is op een val in de blubber van de gnoom, waarna deze bibberend wordt afgevoerd.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mooi weekend voor Laurens Sweeck. Gnoom Eli is niet meer op oude niveau sinds blessure
Nog twee weekenden startpremie ophalenquote:Op zondag 7 februari 2021 15:27 schreef Szura het volgende:
Sympathieke lobbes Toon lijkt toe aan vakantie
Warmtelampen?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:31 schreef Szura het volgende:
Dat moet in 2021 toch wat minder amateuristisch kunnen dan die hogedrukreinigers in de vrieskou, zou je denken
Hoe dan?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:31 schreef Szura het volgende:
Dat moet in 2021 toch wat minder amateuristisch kunnen dan die hogedrukreinigers in de vrieskou, zou je denken
Ik vind het gewoon onderdeel van de sport. Je kan van organisatoren niet verwachten dat ze een tent met verwarming hebben.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:31 schreef Szura het volgende:
Een wasstraat met warm water?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe dan?
Niks mis met je fiets schoonspuiten voordat die de camper teeug ingaat.
Nou als het zo koud is dat het water direct bevriest, moet je fiets niet vastslaanquote:Op zondag 7 februari 2021 15:37 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom? Bang dat de fiets het koud krijgt?
De renners hebben 4 fietsen bij, en nog meer reserwielen die ze kunnen steken. Wie zegt dat die fiets terug het parcours opgaat?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Nou als het zo koud is dat het water direct bevriest, moet je fiets niet vastslaan
Volgens mij zei Wuyts net ook dat bij veel crossen "zo dichtbij mogelijk bij het uur" geldt qua tijdquote:
Klopt en wereldbeker is dan normaal +1 ronde.quote:Op zondag 7 februari 2021 15:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij zei Wuyts net ook dat bij veel crossen "zo dichtbij mogelijk bij het uur" geldt qua tijd
quote:Op zondag 7 februari 2021 15:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Weet ik, maar zelfs in ideale omstandigheden ligt hij na een ronde alweer op een kansloze positie
Tot volgend seizoenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met veldrijden dit seizoen.
Nederlands podium bij de dames. Genieten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het eigenlijk wel gehad met veldrijden dit seizoen.
Gewoon rustig aan beginnen lijkt de tactiek, 24 seconden achterstand is te doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
Brand heeft het toch maar lastig sinds haar wereldtitel.
Lijkt er niet echt op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Corné is het te hopen dat Toon nog iets in de tank heeft.
Van Kessel lijkt iets sneller te kunnen, maar kan het niet echt maken om te gaan rijden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, denk ook dat dit is gespeeld.
Glibberen en glijden.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege de besneeuwde ondergrond?
Veel schuine en gladde kanten; daarnaast door de intredende dooi ook veel vettigheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege de besneeuwde ondergrond?
Yesquote:Op zondag 14 februari 2021 13:59 schreef franklop het volgende:
Brand gevallen bij verkenning, hoorde ik dat goed?
Verschil is wel groot ja.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Technisch 6 klassen beter dan de rest
Van Empel gaat een stuk sneller op die schuine kantquote:Op zondag 14 februari 2021 14:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Technisch 6 klassen beter dan de rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |