Bedankt. En succes nog. Op zaterdag werken is niks.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geniet ervan maat.
Ik moet nog een paar uurtjes.
Nee ik vind het ook vrij kut, maar krijg wel 150%.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt. En succes nog. Op zaterdag werken is niks.
Dat is wel beter. Ik krijg niks. 0%.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook vrij kut, maar krijg wel 150%.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
02:00 op SBS9
Proletentijd en proletenzender.
Past mooi bij een proletensport dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op naar het knikkertopic.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 13:32 schreef 3rr0r het volgende:
Iedereen voorraad aangelegd om de horrorwinterweek te overleven?
Corona is bij dezen verholpen. Geen positieve testsquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer jongens @:elan @:scrummie
[ twitter ]
Erg mooi, dan kunnen de kroegen weer open!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Corona is bij dezen verholpen. Geen positieve tests
Alle uitjes worden ons ontnomen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:22 schreef maxi-mus het volgende:
Jammer jongens @:elan @:scrummie
[ twitter ]
Zelfs geen voetjebal morgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alle uitjes worden ons ontnomen.
Stukje sinkhole.quote:
Tijd voor de dijken van @onlogisch daar dus.quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 12:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nouri gaat doodvriezen.
JALAJLALAJLAJLAJAJA ADO AMSTERDAM @:de_kraam
Deze grap ben ik al vaak tegen gekomen vandaag. Hier, op Twitter, @Caland in de Feyenoord APP en uiteraard door JC in DE APPquote:Op zaterdag 6 februari 2021 14:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Erg mooi, dan kunnen de kroegen weer open!
Maar je kan wel bijna richting STV!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze grap ben ik al vaak tegen gekomen vandaag. Hier, op Twitter, @:Caland in de Feyenoord APP en uiteraard door JC in DE APP
Onderweg naar Desolace makker.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je kan wel bijna richting STV!
Daar wonen mijn oudersquote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor de dijken van @:onlogisch daar dus.
Mike is echt een doodvermoeiende idioot.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:58 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Even iemand op zijn plaats gezet.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mike is echt een doodvermoeiende idioot.
Is het nou een mongool of idiootquote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:01 schreef maxi-mus het volgende:
Mike Verweij is echt een doodvermoeiende mongool.
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Is het nou een mongool of idioot
Ik merkte het in de supermarkt...quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik merkte het in de supermarkt...
Broodschap helemaal leeg.
Dus ik vroeg aan die jongen bij de broodafdeling, 'Heb je nog brood achter want zo te zien is alles leeggehamsterd', wijzend naar het rek.
'Ik zou me niet zo'n zorgen maken over hamsteren meneer' was zijn antwoord.
Oh ok![]()
![]()
En toen? Op z'n bek geslagen? Of toch nog brood gekregen?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik merkte het in de supermarkt...
Broodschap helemaal leeg.
Dus ik vroeg aan die jongen bij de broodafdeling, 'Heb je nog brood achter want zo te zien is alles leeggehamsterd', wijzend naar het rek.
'Ik zou me niet zo'n zorgen maken over hamsteren meneer' was zijn antwoord.
Oh ok![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |