Die zaten ver voor corona al overvol, dat zal er niet beter op zijn geworden.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Na de overvolle IC hebben we binnenkort een overvolle GGZ
Ja, als gewone burger had je echt weinig te vrezen en kon je gewoon doorgaan met je leven op een aantal dingen na. Mijn opa merkte er vrij weinig van behalve dan dat ie overal Duitsers zag rijden e.d. En had alles via de media meegekregen, maar het 'grote verhaal' stond mijlenver van zijn sociale leven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:45 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De oorlog had - buiten de vijf dagen in mei 1940 en vanaf de late zomer van 1944, toen er daadwerkelijk op Nederlands grondgebied gestreden werd - amper tot geen gevolgen voor het sociale leven in Nederland. Cafe's, danszalen en bioscopen waren gewoon open.
Welke generatie is dat? Ik heb geen idee hoe oud THEFXR is.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De generatie die nu beweert dat jongeren verwend zijn en zich niet moeten aanstellen is zelf de rijkste, meest welvarende generatie die dit land ooit gekend heeft. Als er iemand geen recht heeft anderen de maat te nemen is het die generatie wel.
dat is toch de generatie, die de ouders van die kinderen nu zijn?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:04 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
De generatie die nu beweert dat jongeren verwend zijn en zich niet moeten aanstellen is zelf de rijkste, meest welvarende generatie die dit land ooit gekend heeft. Als er iemand geen recht heeft anderen de maat te nemen is het die generatie wel.
Mwoah, genoeg verhalen dat er over ingrijpende gebeurtenissen niet gesproken mocht worden, onder het mom "als je het er niet over hebt, bestaat het niet"quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:03 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat was juist de periode waarin er wat meer begrip leek te zijn voor mensen die moeite hadden mee te komen. Het dogma "je moet gelukkig zijn en als dat niet zo is ligt dat aan jezelf, en moet je maar gewoon wat harder werken" is meer iets van de laatste 15 jaar.
Vervelende pubers thuis?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch de generatie, die de ouders van die kinderen nu zijn?
Dat bedoelde ik met de organisatorische problemenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Plus dat er al enorme tekorten aan leerkrachten en overvolle klassen zijn, dus je hebt helemaal niet de “luxe” om veel kinderen te laten doubleren.
Was dat niet met name de decennia ervoor? De jaren 70 was juist een periode waarin dergelijke taboes doorbroken werden. Hoewel ik me kan voorstellen dat een dergelijke houding in sommige kringen nog leefde (en mogelijk nu nog steeds).quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:09 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Mwoah, genoeg verhalen dat er over ingrijpende gebeurtenissen niet gesproken mocht worden, onder het mom "als je het er niet over hebt, bestaat het niet"
Dus dat ben ik niet met je eens.
Klinkt als onze zomer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Allemaal pracht en praal, tot het virusje weer opduikt.
Oh ja dit ook. Geen doorzettingsvermogen? Zeker allemaal watjes volgens jou.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
omdat de jeugd van tegenwoordig weinig tot geen "Nee" meer hoort, zijn gewend dat ze alles mogen. De situatie is voor bijna iedereen slecht, juist kinderen zijn flexibel, maar het ontbreekt aan doorzettingsvermogen.
Met als enig verschil dat zij dan snel fors ingrijpen zodat het ongemak geen maanden duurt zoals hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Allemaal pracht en praal, tot het virusje weer opduikt.
Accepteer het nou eens dat dat hier NIET mogelijk is. Er zijn zoveel redenen voor te bedenken, maargoed, dat komt er niet in bij sommige users hier.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat zij dan snel fors ingrijpen zodat het ongemak geen maanden duurt zoals hier.
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:22 schreef asco het volgende:
In Canada hebben ze schijnbaar nu al geen hoop op oplossingen door vaccinatie tot maart 2022. 🙄
https://www.cruisecritic.com/news/5862/
cruises zijn dan ook wel een van de meest besmettelijke omgevingen die je kan hebben volgens mij.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:22 schreef asco het volgende:
In Canada hebben ze schijnbaar nu al geen hoop op oplossingen door vaccinatie tot maart 2022. 🙄
https://www.cruisecritic.com/news/5862/
Hangt er misschien vanaf uit welke regio je komt, wanneer die trend zich heeft ingezet ja.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Was dat niet met name de decennia ervoor? De jaren 70 was juist een periode waarin dergelijke taboes doorbroken werden. Hoewel ik me kan voorstellen dat een dergelijke houding in sommige kringen nog leefde (en mogelijk nu nog steeds).
Breathe in, breathe outquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:22 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Accepteer het nou eens dat dat hier NIET mogelijk is. Er zijn zoveel redenen voor te bedenken, maargoed, dat komt er niet in bij sommige users hier.
als ze dan ook nog eens een rigoureus vaccinatieprogramma zouden hebben is dat wel de oplossing maar ik meen dat ze op dat gebied weer achterlopenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met als enig verschil dat zij dan snel fors ingrijpen zodat het ongemak geen maanden duurt zoals hier.
Ja, maar als je nu al tot een jaar vooruit alles gaat verbieden zal het vast niet bij alleen cruises blijven denk ik dan.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:24 schreef Predator40 het volgende:
[..]
cruises zijn dan ook wel een van de meest besmettelijke omgevingen die je kan hebben volgens mij.
En ook sneeuwpoppen op minimaal 1,5 meter met een mondkapje over hun wortelneus!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 11:20 schreef _serial_ het volgende:
Even de regels over aanstaande sneeuw:
- Het touwtje van de slee dient minstens 1,5 meter te zijn!
- Je mag niet inzepen (tenzij mondkapje )!
- De sneeuwballen mogen niet met blote handen gemaakt worden!
- Èèn sneeuwpop per persoon!
- Er mag ook niet geholpen worden bij iemand anders zijn sneeuwpop!
- Ouderen die vallen vraag je eerst om vaccinatie-pas....anders laten liggen !
Veel sneeuwpret alvast ! ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |