Waarschijnlijk wel, anders had het niet zo moeten hetenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Concrete Genie is er DLC speciaal voor de VR.
Hoe werkt dat? Kun je dat alleen opstarten als je een VR hebt?
Comfy sneeuw levelsquote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je aan het werk was?
Ideaal weer om je binnen op te sluiten en te gaan gamen.
Maar dit lijkt een hit te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:32 schreef Pheno het volgende:
als Omega Force alleen ontwikkelt weet je wat je kunt verwachten: de basics, en dat was het. Hier zit P-Studio (Persona-makers) ook achter, dat scheelt een hoop, zoals je ook kunt zien bij Hyrule Warriors waar Nintendo zich duidelijk mee bemoeit heeft.
Het is zo vaak hit or miss bij die gasten, een beetje zoals Platinum Games: het ligt er net aan welk team van ze erop zit.
Luigi Mansion 3 ookquote:Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Maar dit lijkt een hit te zijn.Wel even wachten. Deze games dalen snel in prijs. Hyrule Warriors is nu ook al voor 40 euro te krijgen.
Die staat ook op mijn wishlist. Net AC gestart om eens een deukje in mijn Switch backlog te maken.quote:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon aantrekken als je geen reuma hebtquote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef Jimbo het volgende:
stiekem best jaloers op som met zn gaming handschoentjes nu
de tering wat een bevroren klauwen heb ik
new year, new disappointmentsquote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Slechter dan vorig jaar kan bijna niet.....
Exclusive reveals incoming.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Slechter dan vorig jaar kan bijna niet.....
Mooie prijs om je bibliotheek (ander woord voor backlog) uit te breiden.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:03 schreef DKUp het volgende:
Mafia Definitive Edition de moeite waard?
¤13 en iets meer dan ¤19,- voor de volledige trilogie op Amazon![]()
Geen tijd voor maar die prijzen zijn niet verkeerd helemaal fysiek.
De bibliotheek is gelukkig niet zo vol.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie prijs om je bibliotheek (ander woord voor backlog) uit te breiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
jij had die toch al geclaimed uit thailand ofzoquote:Op maandag 8 februari 2021 21:03 schreef DKUp het volgende:
Mafia Definitive Edition de moeite waard?
¤13 en iets meer dan ¤19,- voor de volledige trilogie op Amazon![]()
Geen tijd voor maar die prijzen zijn niet verkeerd helemaal fysiek.
wacht nou maar tot godfall 15 eur is, dan heb je ook een ps5 en kunnen we die spelenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef Rickocum het volgende:
Beter komen ze met Dying Light 2. Zijn echt geen TOPKEK spellen die ik gewoon wil getten. Misschien CP als die next gen patch uitkomt. Maarja, dan is het inmiddels ook kerst.
Niet zo laat als ik. Ik moet nog aan odyssey beginnenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef Jimbo het volgende:
net noorwegen verlaten, op naar england.
Sure, ik ben later dan jullie met dit spel, maar geniet er wel van hoorVoel mij nu een echte viking met m'n manbun en ongeschoren getatoeëerde uiterlijk
![]()
Met odyssey en origin was ik ook heel laatquote:Op maandag 8 februari 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo laat als ik. Ik moet nog aan odyssey beginnen
Origins ben ik volgens mij wel op release me begonnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met odyssey en origin was ik ook heel laatmaar toe ik keek wat ik in 2020 gedaan had bleek dat 200+ uur per stuk te zijn geweest
Vermakelijke games wel, maar echt tyfus groot.
ben eigenlijk wel benieuwd waar de volgende AC over gaat, denk toch wel dat we ooit nog een AC:Japan krijgen (een goede dan)
Deeltje 2, maar ik moet even kijken hoe ik die weer op de PS5 krijgquote:Op maandag 8 februari 2021 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij had die toch al geclaimed uit thailand ofzo
Odyssey is wel de beste van de 'nieuwe' AC games. Sfeer, characters, setting, heel tof allemaal. Valhalla is ook goed gedaan, ook al is de hoofdpersoon chronisch boos.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Origins ben ik volgens mij wel op release me begonnen.
100+ uur er in zitten. Odyssey had ik ook binnen op release en zit nog in het plastic![]()
Wil die wel eerst doen voordat ik Valhalla haal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |