quote:Op maandag 8 februari 2021 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele tijd gedaan alsof ik jean Grey van X-Men was, een redhead telekinetic
Probeerde ik ook in het begin, maar door de gedachte aan Sophie Turner werd er erg weinig gespeeld en extreem veel gemasturbeerdquote:Op maandag 8 februari 2021 09:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de hele tijd gedaan alsof ik jean Grey van X-Men was, een redhead telekinetic
Daar had ik dus zeer weinig last vanquote:Op maandag 8 februari 2021 11:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Probeerde ik ook in het begin, maar door de gedachte aan Sophie Turner werd er erg weinig gespeeld en extreem veel gemasturbeerd
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik dus zeer weinig last van
quote:Op maandag 8 februari 2021 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik dus zeer weinig last van
nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
voor degene die vampyr gespeeld hebben, hadden jullie ook last van random vastlopers en zaken die niet triggerde?
Ik heb nu al drie keer gehad dat die vast liep en een keer dat een afluistermoment niet wilde triggeren en ik een half uur voor een hek heen en weer heb moeten lopen voordat het punt tevoorschijn kwam dat ik wat kon doen.
waarom bij mij dan welquote:
Kan me dat niet meer zo direct herinneren nee.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
voor degene die vampyr gespeeld hebben, hadden jullie ook last van random vastlopers en zaken die niet triggerde?
Ik heb nu al drie keer gehad dat die vast liep en een keer dat een afluistermoment niet wilde triggeren en ik een half uur voor een hek heen en weer heb moeten lopen voordat het punt tevoorschijn kwam dat ik wat kon doen.
Is dat die bij het water onder het ziekenhuis? Dan wel, verder niet.quote:Op maandag 8 februari 2021 11:50 schreef dud0r het volgende:
nee als je die quest hebt voor blackmail en die kerel je niet binnen wil latenquote:Op maandag 8 februari 2021 11:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Is dat die bij het water onder het ziekenhuis? Dan wel, verder niet.
Je liep met je ziel onder de arm?quote:Op maandag 8 februari 2021 13:18 schreef KennyPowers het volgende:
Net ook buiten geweest, moest hier aan denken.
[ afbeelding ]
Hm deze speelt zich af naar Persona 5.quote:
Ik ben met deze game bezig, en heb 5 en royal ook gespeeld. Dit is niet officieel een vervolg of zo, het wordt ook gemaakt door Omega Force. Het verhaal is na 5, met soms wat Royal easter eggs. Het speelt wel compleet anders, al is het allemaal herkenbaar uit Persona 5. En ik ben het met de video eens: ik dacht Warriors-hack&slash in een Persona 5-jasje (zoals Omega wel vaker doet met franchises). Maar dit is zeker tof gedaan. Ze hadden het zich veel makkelijker kunnen maken voor de fanservice, maar dat hebben ze niet gedaan.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm deze speelt zich af naar Persona 5.
Komt er dan ook nog een Strikers Royal Edition?
Ik heb 2,5 keer Persona 5 gespeeld en ben nu bezig met eerste playtrough met Royal. Ik ga dat met Strikers dus niet weer doen.
Ik heb Persona 5 Vanilla gespeeld, en speel nu Persona 5 Royal. Dit spel bevat wat verwijzingen naar Royal, maar is een direct vervolg op Persona 5 Vanilla.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:22 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hm deze speelt zich af naar Persona 5.
Komt er dan ook nog een Strikers Royal Edition?
Ik heb 2,5 keer Persona 5 gespeeld en ben nu bezig met eerste playtrough met Royal. Ik ga dat met Strikers dus niet weer doen.
Dat klinkt veelbelovend. Ben benieuwd naar de review.quote:Op maandag 8 februari 2021 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
En ik ben het met de video eens: ik dacht Warriors-hack&slash in een Persona 5-jasje (zoals Omega wel vaker doet met franchises). Maar dit is zeker tof gedaan. Ze hadden het zich veel makkelijker kunnen maken voor de fanservice, maar dat hebben ze niet gedaan.
Misschien moet je het raam eens dichtdoen en de verwarming aanzettenquote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef Jimbo het volgende:
stiekem best jaloers op som met zn gaming handschoentjes nu
de tering wat een bevroren klauwen heb ik
bedankt voor deze input diederikquote:Op maandag 8 februari 2021 17:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien moet je het raam eens dichtdoen en de verwarming aanzetten
Je wilde zeggen dat je aan het werk was?quote:
quote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je aan het werk was?
Ideaal weer om je binnen op te sluiten en te gaan gamen.
Waarschijnlijk wel, anders had het niet zo moeten hetenquote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Concrete Genie is er DLC speciaal voor de VR.
Hoe werkt dat? Kun je dat alleen opstarten als je een VR hebt?
Comfy sneeuw levelsquote:Op maandag 8 februari 2021 17:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat je aan het werk was?
Ideaal weer om je binnen op te sluiten en te gaan gamen.
Maar dit lijkt een hit te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2021 16:32 schreef Pheno het volgende:
als Omega Force alleen ontwikkelt weet je wat je kunt verwachten: de basics, en dat was het. Hier zit P-Studio (Persona-makers) ook achter, dat scheelt een hoop, zoals je ook kunt zien bij Hyrule Warriors waar Nintendo zich duidelijk mee bemoeit heeft.
Het is zo vaak hit or miss bij die gasten, een beetje zoals Platinum Games: het ligt er net aan welk team van ze erop zit.
Luigi Mansion 3 ookquote:Op maandag 8 februari 2021 17:50 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Maar dit lijkt een hit te zijn.Wel even wachten. Deze games dalen snel in prijs. Hyrule Warriors is nu ook al voor 40 euro te krijgen.
Die staat ook op mijn wishlist. Net AC gestart om eens een deukje in mijn Switch backlog te maken.quote:
Je kunt ze natuurlijk ook gewoon aantrekken als je geen reuma hebtquote:Op maandag 8 februari 2021 16:50 schreef Jimbo het volgende:
stiekem best jaloers op som met zn gaming handschoentjes nu
de tering wat een bevroren klauwen heb ik
new year, new disappointmentsquote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Slechter dan vorig jaar kan bijna niet.....
Exclusive reveals incoming.quote:Op maandag 8 februari 2021 19:47 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
Slechter dan vorig jaar kan bijna niet.....
Mooie prijs om je bibliotheek (ander woord voor backlog) uit te breiden.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:03 schreef DKUp het volgende:
Mafia Definitive Edition de moeite waard?
¤13 en iets meer dan ¤19,- voor de volledige trilogie op Amazon![]()
Geen tijd voor maar die prijzen zijn niet verkeerd helemaal fysiek.
De bibliotheek is gelukkig niet zo vol.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie prijs om je bibliotheek (ander woord voor backlog) uit te breiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
jij had die toch al geclaimed uit thailand ofzoquote:Op maandag 8 februari 2021 21:03 schreef DKUp het volgende:
Mafia Definitive Edition de moeite waard?
¤13 en iets meer dan ¤19,- voor de volledige trilogie op Amazon![]()
Geen tijd voor maar die prijzen zijn niet verkeerd helemaal fysiek.
wacht nou maar tot godfall 15 eur is, dan heb je ook een ps5 en kunnen we die spelenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:14 schreef Rickocum het volgende:
Beter komen ze met Dying Light 2. Zijn echt geen TOPKEK spellen die ik gewoon wil getten. Misschien CP als die next gen patch uitkomt. Maarja, dan is het inmiddels ook kerst.
Niet zo laat als ik. Ik moet nog aan odyssey beginnenquote:Op maandag 8 februari 2021 22:43 schreef Jimbo het volgende:
net noorwegen verlaten, op naar england.
Sure, ik ben later dan jullie met dit spel, maar geniet er wel van hoorVoel mij nu een echte viking met m'n manbun en ongeschoren getatoeëerde uiterlijk
![]()
Met odyssey en origin was ik ook heel laatquote:Op maandag 8 februari 2021 22:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet zo laat als ik. Ik moet nog aan odyssey beginnen
Origins ben ik volgens mij wel op release me begonnen.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met odyssey en origin was ik ook heel laatmaar toe ik keek wat ik in 2020 gedaan had bleek dat 200+ uur per stuk te zijn geweest
Vermakelijke games wel, maar echt tyfus groot.
ben eigenlijk wel benieuwd waar de volgende AC over gaat, denk toch wel dat we ooit nog een AC:Japan krijgen (een goede dan)
Deeltje 2, maar ik moet even kijken hoe ik die weer op de PS5 krijgquote:Op maandag 8 februari 2021 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij had die toch al geclaimed uit thailand ofzo
Odyssey is wel de beste van de 'nieuwe' AC games. Sfeer, characters, setting, heel tof allemaal. Valhalla is ook goed gedaan, ook al is de hoofdpersoon chronisch boos.quote:Op maandag 8 februari 2021 23:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Origins ben ik volgens mij wel op release me begonnen.
100+ uur er in zitten. Odyssey had ik ook binnen op release en zit nog in het plastic![]()
Wil die wel eerst doen voordat ik Valhalla haal
SPOILER: Control AWE DLCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Drankster op 09-02-2021 09:03:11 ]
Veel gaming fun straks.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:18 schreef dud0r het volgende:
![]()
Ps5 komt vanavond binnen als het goed is
Weet niet of dat nieuwe DLC is, maar toen ik het spel destijds kocht voor de PSVR viel het me enorm tegen.quote:Op maandag 8 februari 2021 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij Concrete Genie is er DLC speciaal voor de VR.
Hoe werkt dat? Kun je dat alleen opstarten als je een VR hebt?
quote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:26 schreef Drankster het volgende:
Die AWE DLC van Control is wel awesome.Maar het heet AWE, niet AWASPOILER: Control AWE DLCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
tussen 1700 en 2200 staat er in het tijdvak maar zoveel zal ik er toch niet op gamen want hij is voor m'n broertje maar zolang die nog niet opgehaald is ga ik er natuurlijk wel even op spelenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 08:29 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Veel gaming fun straks.![]()
Hopelijk moet je niet tot laat op de avond wachten.
Een dag duurt dan zo al lang genoeg.
Treurig, en dan mensen die het ze gunnen omdat ze een kapotte consolegame hebben uitgebracht. Fijne cultuur in de online wereld.quote:
Blijf met je poten van andermans spullen af.quote:
Chinese Dark Souls...maar dan erg bruin.quote:
Welke actor tho....quote:
shia la bouefquote:
Blijft en interessant project.quote:
DOOO ITTTquote:
Het zal niet t fijnste bedrijf zijn.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 09:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Treurig, en dan mensen die het ze gunnen omdat ze een kapotte consolegame hebben uitgebracht. Fijne cultuur in de online wereld.
quote:
Klopt, maar die wereld wordt op het moment gevoed door de online treurnis op het moment. Clicks zijn belangrijker, dus hup, weer een influencer met complottheorieen, hoe gekker hoe beter. En de goedgelovigheid van de mens. Maar dat laatste is van alle tijden, gezien religies de allereerste influencers van de wereld waren. Kwamen ook alleen maar oorlogen vanquote:
Het waren de aliens van Alienware denk ik!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:24 schreef KennyPowers het volgende:
Niet snappen dat dit een false flag is om de volgende delay goed te praten
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
gratis tot 22 feb
We Were Here gratis op PlayStation 4
https://store.playstation(...)_00-6782739703863447
(deel 1 van een serie)
Heb t net geprobeerd en krijg geen foutmelding.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?
Ik heb er last van met Safari, maar via Chrome gaat het goed. Maar Sony haat Safari al tijden, ik kan daarmee geen enkele code verzilverenquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:06 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik krijg een foutmelding als ik hem wil toevoegen aan bibliotheek. Meer mensen last van?
Snel platten, dan heb je eeuwige roem bij first achievers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:52 schreef KennyPowers het volgende:
gratis tot 22 feb
We Were Here gratis op PlayStation 4
https://store.playstation(...)_00-6782739703863447
(deel 1 van een serie)
Safari?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er last van met Safari, maar via Chrome gaat het goed. Maar Sony haat Safari al tijden, ik kan daarmee geen enkele code verzilverenEn je moet waarschijnlijk ingelogd zijn op de website.
In Borderlands 3 zijn de slechteriken vloggers.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 11:20 schreef Pheno het volgende:
Daar zouden ze eens een game over moeten maken. Oh wacht, Persona 5 Strikers gaat deels over de slechte invloed van influencers
Ik moest even opnieuw inloggen en toen werkte het wel gelukkig in Chrome.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er last van met Safari, maar via Chrome gaat het goed. Maar Sony haat Safari al tijden, ik kan daarmee geen enkele code verzilverenEn je moet waarschijnlijk ingelogd zijn op de website.
Mooi!quote:Op dinsdag 9 februari 2021 13:07 schreef Kingside het volgende:
[..]
Ik moest even opnieuw inloggen en toen werkte het wel gelukkig in Chrome.
Wat een matige app is dat, alsof ze het zelf nooit hebben opgestartquote:Op dinsdag 9 februari 2021 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Safari?Dat doe je toch gewoon via de iOS PS app!
Salt & Sanctuaryquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
Weer een metroidvania gekocht
het spijt me hollow knight en guacamelee bro's
dit ziet er gaaf uit, maar dat vind ik ook van dead cells bijvoorbeeld en ik koop het nooitquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
In de aanbieding ook: −55% nu ¤8,09.quote:
Het is niet per se een hele mooie game al vind ik de art-stijl juist wel tof. Ben groot fan van de ontwikkelaar (Ska Studios), wat gewoon één dude is die samen met z'n chick games maakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
Salt & sanctuary vind ik er minder interessant uitzien.
gewoon prima games dan ookquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:10 schreef KennyPowers het volgende:
vond ik één van de mindere games tho, dan liever hollow knight ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2021 15:55 schreef dud0r het volgende:
oh en blasphemous vind ik er ook gaaf uitzien, die is volgens mij ook nog niet in de aanbieding geweest.
Salt & sanctuary vind ik er minder interessant uitzien.
Edit blijkbaar wel dus vorig jaar. Toen was die een tientje. Volgende keer maar kopen dan
en dead cells? is die een beetje leuk?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vond ik één van de mindere games tho, dan liever hollow knight ofzo
Hij is wel goed te platten, dat dan weer wel
die ken ik eigenlijk niet, maar was die niet gratis op psn ooit?quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
en dead cells? is die een beetje leuk?
niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die ken ik eigenlijk niet, maar was die niet gratis op psn ooit?
Zitten er waifu's in? En beïnvloedt je keuze uit P5 het verhaal nog? #dtvquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is nu 12,49 eur(~4-6 bier verschillend per etablissement ), je kan altijd wat joeptube dingen kijken en hem proberen, voor t geld hoef je 't niet te laten zou je zeggen.quote:
Waifu's, tuurlijk, ze moeten wat die Japannersquote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zitten er waifu's in? En beïnvloedt je keuze uit P5 het verhaal nog? #dtv
Beter met DLC erbij (wanneer on sale)quote:Op dinsdag 9 februari 2021 16:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij is nu 12,49 eur(~4-6 bier verschillend per etablissement ), je kan altijd wat joeptube dingen kijken en hem proberen, voor t geld hoef je 't niet te laten zou je zeggen.
vind het wel een tegenvaller als dit niet het themesong is:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |