Die kende ik ook wel... cultiveren!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 16:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kende wel de plantaardige vorm: Cultivar.
Daar is alcohol juist goed voor. Een cognac, of grappa.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 15:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
geen alcohol scheelt een hoop.....ik mag het voorlopig ook ff niet meer ivm maag/darm problemen, die moeten even herstellen. had erg veel last van maagzuur en misschien zweren ( word nog onderzocht )
alcohol irriteert ten alle tijden de maag...had ik begrepenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 17:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar is alcohol juist goed voor. Een cognac, of grappa.
Het ontsmet toch?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 19:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
alcohol irriteert ten alle tijden de maag...had ik begrepen
En het sneeuwt nog steeds hierquote:
We keken er helemaal naar uit hier, eerste keer sneeuw voor onze kleine. 2 minuten buiten zegt ze: Koud, nee, nee, binnen.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En het sneeuwt nog steeds hierIk had niet verwacht dat het ook echt zou gaan sneeuwen hier, vorige keren viel het ook tegen
nog maar 1.5 meter bier danquote:Op zondag 7 februari 2021 15:19 schreef dick_laurent het volgende:
Meer besmettingen dan vorige week zondag! Here. We. Go. Again.
[ afbeelding ]
Tegenvallerquote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
We keken er helemaal naar uit hier, eerste keer sneeuw voor onze kleine. 2 minuten buiten zegt ze: Koud, nee, nee, binnen.
Anti-climax 2.0
slimme meid ! nu alquote:Op zondag 7 februari 2021 14:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
We keken er helemaal naar uit hier, eerste keer sneeuw voor onze kleine. 2 minuten buiten zegt ze: Koud, nee, nee, binnen.
Anti-climax 2.0
het word van de week nog veeeel kouder rond de -15 snachtsquote:Op zondag 7 februari 2021 15:04 schreef dick_laurent het volgende:
Het is ook GODVERDOMME KOUD
Wat een kutzooi.
Ben ik nog op tijd om een elektrische deken te bestellen?quote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het word van de week nog veeeel kouder rond de -15 snachts
Heerlijk, toch? Lekker onder warme deken kruipen. In de avond lekker warme chocomel, warme snacks, leuke film/seriequote:Op zondag 7 februari 2021 15:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het word van de week nog veeeel kouder rond de -15 snachts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |