Ja, ik geef (gelukkig) ook drie examenklassen les, 2x 4-vmbo en een 6vwo, en daar zie ik hetzelfde. Bij allebei de niveaus, zit weinig verschil in eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:55 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Ik heb dan de 'mazzel' dat ik mentor van een examenklas ben: ik zie ze nog elke dag op school. Maar zelfs bij die leerlingen zakt het moraal per dag.
De oplossing is discipline.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik zie dat je de oplossing hebt.
Zeg dat maar tegen 50% van de kinderen,is het allemaal zo opgelost.
Zeg het ook maar tegen al die oudjes, kunnen we ook gelijk de lockdown opheffen.
Ga je het niet meer redden bij t grootste gedeelte van de bevolking, je moet ook activiteiten aanbieden, en niet alles op slot gooien.quote:
quote:
Men is compleet de weg kwijt qua beleid. Niet te geloven.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben nog meer goed nieuws over schoolkinderen en overige jeugd:
[..]
https://www.gelderlander.(...)rn-out-aan~aaa7d954/
Dat krijg je ervan als je enige zorg coronazorg is.
Corona wordt gewoon gebruikt voor een dubbele agenda. Wie dat nu nog niet door heeft, sorry daarvoor.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:08 schreef nattermann het volgende:
[..]
Men is compleet de weg kwijt qua beleid. Niet te geloven.
Jezelf niet volvreten is net zo goed discipline. Net als naar sportschool gaan, of je verantwoordelijkheid nemen en iets zoeken wat nu wél kan, in plaats van op de bank hangen achter Netflix en zeggen dat je het zo zwaar hebt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:08 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de oplossing voor de volksgezondheid: alle plekken waar mensen samen komen om te sporten sluiten
Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:06 schreef RedFever007 het volgende:
82 procent lijkt mij sterk overdreven
Als ik mij depressief voel of totaal mislukt denk te zijn kijk altijd een vlog van de Braad en voel ik mij weer piekfijn! @:elan
kinderen een burnout, hoe dan ?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Moest lachen maar burnout is wel vrij serieus. Dan moet je echt wel even een stapje terug doen. Dat is is iets anders dan alleen wat stress ervaren.
Denk toch ook dat voor 1985 veel mensen zich opknoopte, of in de anonimiteit van een toen nog zeer schappelijke WAO verdwenen.
Maw we zijn nogal verwend en er is teveel afleiding. Mensen begrijpen ook niet dat ze verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven. "De overheid moet het maar aanbieden hoor, anders raak ik in een burn-out".quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ga je het niet meer redden bij t grootste gedeelte van de bevolking, je moet ook activiteiten aanbieden, en niet alles op slot gooien.
goh hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kinderen een burnout, hoe dan ?
enkele kan ik me nog voorstellen dat ze het niet meer zien zitten maar 80% en dan ook tegen een burnout aan ?
Ik heb 't over sporten, niet over burn-out. Aanbieden in de trant van open gooien, zwembaden sportclubs etc. Dat kost de overheid weinig moeite.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maw we zijn nogal verwend en er is teveel afleiding. Mensen begrijpen ook niet dat ze verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven. "De overheid moet het maar aanbieden hoor, anders raak ik in een burn-out".
nog even en de overheid moet voor iedereen personal shoppers en trainers gaan aanstellenquote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maw we zijn nogal verwend en er is teveel afleiding. Mensen begrijpen ook niet dat ze verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven. "De overheid moet het maar aanbieden hoor, anders raak ik in een burn-out".
burn out, krijg je toch door teveel overwerken? lijkt mij dat het meer om depressie gaat.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
We hebben nog meer goed nieuws over schoolkinderen en overige jeugd:
[..]
https://www.gelderlander.(...)rn-out-aan~aaa7d954/
Dat krijg je ervan als je enige zorg coronazorg is.
Ja vooral voor die doelgroep die nu op de IC ligt.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nog even en de overheid moet voor iedereen personal shoppers en trainers gaan aanstellen
Als je je depressief voelt moet je gewoon naar Engeland kijken, díe hebben het pas erg!quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En als je merkt dat je depressief wordt, moet je gewoon een comedy kijken en een beetje lachen.
Die moeten niet zeuren, in Afrika hebben ze niet eens corona.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:23 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als je je depressief voelt moet je gewoon naar Engeland kijken, díe hebben het pas erg!
Niet per se, kan ook ontstaan als je jezelf bijvoorbeeld te hoge druk op legt die je niet waar kan maken. Dat hoeft niet eens werkdruk te zijn, maar ook mentale druk om bepaalde prestaties te leveren.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
burn out, krijg je toch door teveel overwerken? lijkt mij dat het meer om depressie gaat.
Ik zie het ook niet meer zitten door diverse zaken, maar ik incasseer dat allemaal en ik zet door, omdat ik weet dat we na het dal weer gaan stijgen.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:25 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Afgelopen week meerdere gesprekken met mentorleerlingen gevoerd die het niet meer zien zitten
Een kind onder de evenaar wordt later meestal bedelaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 10:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die moeten niet zeuren, in Afrika hebben ze niet eens corona.
En dan zullen er nog een hoop leerlingen zijn die dat niet durven uit te spreken naar jou.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 09:25 schreef Luke83 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Afgelopen week meerdere gesprekken met mentorleerlingen gevoerd die het niet meer zien zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |