Hier ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:05 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik niet. Hier in de Achterhoek zit ik met vrijwel elk model wel goed
quote:
Integendeel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En morgen zit t 50km noordelijker en dan is iedereen boos
HORRORWINTER DES DOODS!!!!!!11!!!EINZ!!!111!!!!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
Bild; nuchter als altijd.
Echt? vertel...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
HORRORWINTER DES DOODS!!!!!!11!!!EINZ!!!111!!!!!
Dan ga je toch lekker een uur in de kou staan?quote:
Stoer man.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:23 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan ga je toch lekker een uur in de kou staan?
Onzin... ik ben dan echt super boos!quote:
Lekker is dat he? Vind dat altijd een fijn gevoel als je nergens meer heen hoeft en van het weer kan genietenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Boodschappen in huis, ik hoef de deur niet meer uit tot maandag 07.30u - dan zien we wel weer of we op het werk kunnen geraken
Precies. Vorig jaar hebben we geen lente gehad.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, sorry daar doen we niet meer aan in Nederland. Herfst tot eind mei, dan 2 dagen lente en vervolgens een snoeihete zomer in.
In principe niet, maar ben dus niet van plan m’n nek te gaan breken om op het werk te kunnen komen..quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:14 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Lekker is dat he? Vind dat altijd een fijn gevoel als je nergens meer heen hoeft en van het weer kan genieten
Mag je thuiswerken? Anders zit je maandag ook wel goed.
De lente vorig jaar was prachtig! De eerste lockdown kon je vrijwel elke dag volop naar buiten vanwege het lekkere weer.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar hebben we geen lente gehad.
Welke tint paars hangt op Deventer? 20-30cm?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |