SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Heb je meegekregen dat het overdag rond de -5 zal zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef Pinuts het volgende:
Vanaf aankomende week kan ik buiten gaan trainen bij mijn sportschool. Heb me maar meteen voor 2 dagen ingeschreven want bent bang als ik dat niet doe dat ik niet ga komen door de kou
Brrrrrr!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef Pinuts het volgende:
Vanaf aankomende week kan ik buiten gaan trainen bij mijn sportschool. Heb me maar meteen voor 2 dagen ingeschreven want bent bang als ik dat niet doe dat ik niet ga komen door de kou
Ik moet ook gewoon (buiten) werken dus ik zal er toch door moetenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:50 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Heb je meegekregen dat het overdag rond de -5 zal zijn?
Kou kan wel, maar met gladheid mag ik van mezelf echt niet hardlopenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:41 schreef minilot het volgende:
Nou, mits het niet te glad is ga ik wel gewoon hardlopen bij die kou hoor.
Mee eens hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:35 schreef Hupje het volgende:
[..]
Kou kan wel, maar met gladheid mag ik van mezelf echt niet hardlopenVeel te link.
Bikkelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:00 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik moet ook gewoon (buiten) werken dus ik zal er toch door moeten
Lekker! Hoewel morgen de temperaturen er meer naar zijn 😁quote:
quote:Op zondag 7 februari 2021 10:38 schreef minilot het volgende:
B: Uur interval-hardlopen in! de! sneeuw!
Wat jammer!quote:Op zondag 7 februari 2021 12:37 schreef Myraela het volgende:
Ja, hoi. Ben ik weer. Voor de miljoenste keer. Nadat ik vrijdagavond in bed lag, me vadsig voelde, net een pizza op had en al de hele week chocolade aan het kanen was, besloot ik dat het wel weer genoeg was geweest. M'n vriend gevraagd de chocolade te verstoppen.![]()
Nah, ik ben nog altijd 30 kilo afgevallen. Ik weet prima hoe het moet. Ik moet er vooral gewoon genoeg motivatie voor hebben. Bij voorkeur genoeg dingen om te doen. Beide vind ik wat lastig in de huidige situatie.quote:Op zondag 7 februari 2021 12:48 schreef Declan-Harp het volgende:
Wat jammer!Heb je al eens nagedacht om hulp te zoeken? Een goede diëtiste bijvoorbeeld?
Herkenbaarquote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik ben nog altijd 30 kilo afgevallen. Ik weet prima hoe het moet. Ik moet er vooral gewoon genoeg motivatie voor hebben. Bij voorkeur genoeg dingen om te doen. Beide vind ik wat lastig in de huidige situatie.
Dan is het goedquote:Op zondag 7 februari 2021 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah, ik ben nog altijd 30 kilo afgevallen. Ik weet prima hoe het moet. Ik moet er vooral gewoon genoeg motivatie voor hebben. Bij voorkeur genoeg dingen om te doen. Beide vind ik wat lastig in de huidige situatie.
Ik heb zin om weer te fietsen met enkel een vestje aanquote:Op zondag 7 februari 2021 13:23 schreef Myraela het volgende:
Nu sneeuw is ook wel even leuk.Maar voor de rest kijk ik wel weer uit naar het lekkere weer, ja. Met of zonder coronamaatregelen, kun je dan toch gewoon meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |