abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:14:35 #251
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197841585
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:13 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Afgelopen week:

Thuissituatie (huisgenoten inclusief niet-samenwonende partner) 56.7% (was 51.3%)
Bezoek in de thuissituatie (van of bij familie,vrienden, enz.) 20.0% (was 26%)
Werksituatie 17.7% (was 14%)
Dank. Waar vind je deze data?

Afname van besmettingen door bezoek zou effect kunnen zijn van de avondklok. Was tijdje terug 30% dacht ik..
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:14:53 #252
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197841594
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:13 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Afgelopen week:

Thuissituatie (huisgenoten inclusief niet-samenwonende partner) 56.7% (was 51.3%)
Bezoek in de thuissituatie (van of bij familie,vrienden, enz.) 20.0% (was 26%)
Werksituatie 17.7% (was 14%)
Aangezien je letterlijk nergens meer naartoe kan, zijn die percentages volgens mij nogal nutteloos geworden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_197841601
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:14 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Dank. Waar vind je deze data?

Afname van besmettingen door bezoek zou effect kunnen zijn van de avondklok. Was tijdje terug 30% dacht ik..
https://www.rivm.nl/coron(...)ovid-19-in-nederland
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_197841650
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Aangezien je letterlijk nergens meer naartoe kan, zijn die percentages volgens mij nogal nutteloos geworden.
Het is inderdaad gewoon duidelijk dat de meeste besmettingen gewoon thuis of familie opgedaan worden momenteel.
Of je nu thuis de boel besmet of met de avondklok iemand anders, veel is er niet veranderd.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Redactie Frontpage vrijdag 5 februari 2021 @ 21:16:38 #255
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_197841653
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:02 schreef leolinedance het volgende:
Ah nog een verbod:

Sleeverbod in Bloemendaal
https://www.telegraaf.nl/(...)erbod-in-bloemendaal
Daar houden ze zich er wel aan. Iedereen stemt daar VVD, dé partij die voor een volledige inperking van de burgerlijke vrijheid is
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_197841672
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:42 schreef zalkc het volgende:
Zat al even te zoeken naar het bijgewerkte leveringsbeeld van deze week

[ afbeelding ]

Beeld van december

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whoa!

Waarom is iedereen dan down? Het is toch alleen maar beter als we minder van het slechtste vaccin (AZ) krijgen maar meer dan 4 keer zoveel van de beste vaccins (pfizer en moderna)?
#WeesGeenWhales
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:17:19 #257
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197841676
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Niet mee eens, dit geeft je nog een beetje grip op waar de besmettingen plaatsvinden. Dan kun je dus ook gerichter acteren.

Die besmettingen door bezoek is de 'boosdoener' denk ik haast. Dat is 1 persoon. Die neemt het mee naar huis en besmet daar zijn huishouden. Als je die schakel kan doorbreken..
pi_197841701
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:56 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Kunnen die met hun vaccinatiebewijs onder de arm mooi weer naar de kroeg.
Precies op tijd om die groep de concertbranche weer tot leven te laten wekken. Blaas met 140 decibel je kunstgebit eruit, prop het mandje van je rollator vol met pillen en bier, en laat die kunstheupjes maar swingen!
pi_197841747
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:02 schreef leolinedance het volgende:
Ah nog een verbod:

Sleeverbod in Bloemendaal
https://www.telegraaf.nl/(...)erbod-in-bloemendaal
*proest!* _O-

Ik wacht met smart op het moment dat Ralph Inbar voorbij komt om te vertellen waar de verborgen camera verstopt is. Deze hele absurdistische sketch is toch niet meer serieus te nemen...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197841768
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:17 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]

Niet mee eens, dit geeft je nog een beetje grip op waar de besmettingen plaatsvinden. Dan kun je dus ook gerichter acteren.

Die besmettingen door bezoek is de 'boosdoener' denk ik haast. Dat is 1 persoon. Die neemt het mee naar huis en besmet daar zijn huishouden. Als je die schakel kan doorbreken..
Maar dat kan je alleen voorkomen door het bezoek te verbieden, maar dat gaat niet gebeuren (want dat is handhaving achter de voordeur)
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:20:32 #261
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_197841779
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:17 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Whoa!

Waarom is iedereen dan down? Het is toch alleen maar beter als we minder van het slechtste vaccin (AZ) krijgen maar meer dan 4 keer zoveel van de beste vaccins (pfizer en moderna)?
Als een Hollander niet klaagt dan is die dood ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:23:08 #262
346939 Janneke141
pi_197841853
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:20 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Maar dat kan je alleen voorkomen door het bezoek te verbieden, maar dat gaat niet gebeuren (want dat is handhaving achter de voordeur)
Ik heb in de afgelopen maanden van zo veel dingen geroepen dat het niet zou gebeuren, dat ik hier mijn geld inmiddels ook niet meer op inzet.
pi_197841890
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik heb in de afgelopen maanden van zo veel dingen geroepen dat het niet zou gebeuren, dat ik hier mijn geld inmiddels ook niet meer op inzet.
Nee, inmiddels is er een avondklok, verbieden we sleetje rijden, het volgende is tijdsloten op boodschappen te doen.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:26:29 #264
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197841938
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:20 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Daarom zou ik liever zien dat veel meer over de schakel van besmettingen wordt verteld. Geef niet alleen de maatregel, maar blijf uitleggen en herhalen waar nu de besmettingen plaatsvinden.

Richt je niet op de 10 of 20% die overal lak aan heeft. De meerderheid wil echt wel meewerken, maar daar hebben ze info voor nodig.
pi_197841945
quote:

[..]

Dan moeten ze talkshows gaan verbieden. Gaan ze niet doen want dan hebben de virologen een saaie avond.
pi_197841980
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:23 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat inderdaad..
pi_197842032
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:20 schreef zalkc het volgende:

[..]

Als een Hollander niet klaagt dan is die dood ;)
Zelfs de dood zal mij niet stoppen.

Ben dr zo klaar mee. Nu de sneeuw des doods die op ons afkomt en het NOS die een groot item maakt hoe we dit gaan oplossen met allerlei instanties.
Vroeger werd je wakker en lag er tyfus veel sneeuw en dat was the end. Dat was gewoon tof!
Wat zijn we een vervelend land aan t worden of geworden.
Go hard or go home
pi_197842056
Weet je, al dat gemiep over teveel wandelaars, teveel recreanten, teveel sleetjesrijders. Misschien moeten we naar Amerika kijken en ons land herinrichten zodat je alles vanuit de auto kunt doen. Drive thru-pinnen, drive thru-boodschappen, drive thru-natuur bekijken, drive thru-blm protesten, drive thru-scholen. Allemaal in de eigen cocon, allemaal veilig.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:31:10 #269
346939 Janneke141
pi_197842077
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Weet je, al dat gemiep over teveel wandelaars, teveel recreanten, teveel sleetjesrijders. Misschien moeten we naar Amerika kijken en ons land herinrichten zodat je alles vanuit de auto kunt doen. Drive thru-pinnen, drive thru-boodschappen, drive thru-natuur bekijken, drive thru-blm protesten, drive thru-scholen. Allemaal in de eigen cocon, allemaal veilig.
Alle dingen die je opnoemt kunnen toch gewoon thuis van achter je laptop?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:31:40 #270
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197842089
quote:
9s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:30 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
RIP mensen zonder auto :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:32:08 #271
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_197842112
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:26 schreef alpeko het volgende:

[..]

Dan moeten ze talkshows gaan verbieden. Gaan ze niet doen want dan hebben de virologen een saaie avond.
Talkshows doen toch helemaal niets in het grote plaatje.
pi_197842131
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Alle dingen die je opnoemt kunnen toch gewoon thuis van achter je laptop?
Maar we moeten ook blijven bewegen.
pi_197842133
quote:
Dat doen we hier ook, maar dan ontstaan er files en dan moet de boel dicht
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rdam-gesloten-drukte
pi_197842158
quote:

[..]

Hoeft niet. Is meestal iemand die het ergens oploopt, bijvoorbeeld op werk, en thuis de rest van zijn gezin besmet.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 21:34:15 #275
346939 Janneke141
pi_197842159
De komende week een hoop vorst, dus lekker even een rondje schaatsen op het plaatselijke meer of het ondergelopen grasveld? Wel eerst even alle regels doorlezen.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)zopie-sleeen-ijsbaan

Ik neem aan dat de kranten hun "VEEL TE DRUK OP DE IJSBAAN VAN SCHUBBEKUTTEVEEN"-berichten al klaar hebben staan om te kunnen plaatsen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')