ah coolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Geef het een jaar of 10 als heel de wereld op Vechain draait zonder dat je het merkt.
Dan wil niemand nog Bitcoin behalve een paar maximalloten
Ik ben hier nog maar een halve dag en ik ben dat neerbuigende toontje van je alweer zat.quote:
jammerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben hier nog maar een halve dag en ik ben dat neerbuigende toontje van je alweer zat.
Het is hier een "Bitcoin & Overige cryptocurrencies" SC.
Als je daar moeite mee hebt, ga dan lekker in het bitcoin topic rondhangen.
Veel minder frustrerend voor je.
Ik ga ook ergens anders rondhangen. De mazzel allemaal. Ik krijg vast wel een DM als het hier weer leuk is.
Er is hier nog niets veranderd.
Zelden zoveel domheid in 1 post gelezenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:05 schreef aTypisch het volgende:
als je overigens zegt dat je gewoon mee wil liften op de hype en je vechain weer in wil ruilen voor eurootjes als het genoeg is dan kun je dat ook zeggen
als je echt denkt dat ''de wereld op vechain gaat draaien'' en dat bitcoin ook maar iets met die zooi te maken heeft dan is dat wel flink balen voor je
''Geef het een jaar of 10 als heel de wereld op Vechain draait zonder dat je het merkt.''quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Zelden zoveel domheid in 1 post gelezen.
Waar wil je over discussiëren dan?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Draai er niet omheen kwal, jij bent een probleem in deze reeks en bent verantwoordelijk van het vertrek van alle kwaliteitsusets die wel regelmatig dergelijke discussies konden voeren.
Het wordt al snel op de man gespeeld hier, dat heb ik wel gemerkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. Een kritische noot wordt gelijk weer weggezet als een neerbuigend toontje. Ik ben wel blij met user @:aTypisch die een kritisch geluid laat horen
Hadden we hier maar iemand die ook COR modereertquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:22 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het wordt al snel op de man gespeeld hier, dat heb ik wel gemerkt.
Je snapt het nog steeds niet hèquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
''Geef het een jaar of 10 als heel de wereld op Vechain draait zonder dat je het merkt.''
GENOT
Extraordinary claims require extraordinary evidencequote:
Eens. Heb nog geen inhoudelijk tegen argument gezien. Het enige wat ik hier zie is users die in waardeloze altcoins worden gezogen zonder enige nuance van die troep. Aangezien hier best veel nieuwe aanwas komt kijken, mogen die ook best wat kritische geluiden horen voordat ze volgend jaar met waardeloze bags achter blijven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:21 schreef onlogisch het volgende:
Jammer. Een kritische noot wordt gelijk weer weggezet als een neerbuigend toontje. Ik ben wel blij met user @:aTypisch die een kritisch geluid laat horen
Je moet er gewoon om lachen joh. Ik ben ook niet tegen traden. Wel tegen het aanraden van traden en altcoins aan noobs.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:29 schreef dimmak het volgende:
[..]
Eens. Heb nog geen inhoudelijk tegen argument gezien. Het enige wat ik hier zie is users die in waardeloze altcoins worden gezogen zonder enige nuance van die troep. Aangezien hier best veel nieuwe aanwas komt kijken, mogen die ook best wat kritische geluiden horen voordat ze volgend jaar met waardeloze bags achter blijven.
Ik heb overigens niks tegen traden als je weet waar je mee bezig bent. Maar trek niet elke leek mee in altcoins.
Ik vond dit overigens een goede post voor shitcoinerij. Jammer dat je je dit persoonlijk aantrekt, dat is nergens voor nodig. Ik vind dat jij wel regelmatig met nuance komt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Nog wat research gedaan na een tip, vandaag ook een paar ETH in Zero Exchange gestopt.
Als ik kijk naar wat 1Inch en Uniswap kosten per token dan moet een x10 er wel inzitten.
Zoals altijd: doe je eigen onderzoek, dit is geen aanbeveling, weg = weg
https://www.dextools.io/app/uniswap/pair-explorer/0x40f0e70a7d565985b967bcdb0ba5801994fc2e80
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:05 schreef aTypisch het volgende:
[ afbeelding ]
nog een paar jaar en dogecoin is de nieuwe standaard!
Ik heb Wavesquote:
Over en uitquote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:01 schreef Potatobrain het volgende:
Hoe is het met de SEAL bag hodlers en shillers afgelopen?
Klopt ja, met meer geluk dan wijsheid nog wat aan kunnen verdienen ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:19 schreef alilami het volgende:
[..]!!
Wacht even, jij bent toch de ex-mod Typisch? Volgens mij was jij Universahahajajajaja aan het shillen enkele jaren terug of niet? Genot.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:19 schreef alilami het volgende:
[..]!!
Wacht even, jij bent toch de ex-mod Typisch? Volgens mij was jij Universahahajajajaja aan het shillen enkele jaren terug of niet? Genot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |