Whut?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
En toch weer een homo erbij, laat zijn vriend thuis zitten... wat heb je eraan Nix
Ik bedoelde ook aanknopingspunt, maar wist het woord ffe niet meerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, denk ik ook wel. Ik bedoel, Jowi had ook nagellak op, ook een beetje flashy.
Het is niet zo dat de geaardheid meteen een goede band schept, maar wel zeker dat het een eerste aanknopingspunt is.
Ahw dat is kut voor jullie, gelukkig zijn jullie er sterker door geworden dan. Heel fijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
mijn vrouw afgelopen jaar ook k, en ja da's heel kut, maar heeft ook mooie kanten, groeit weer heel dicht naar mekaar toe en ook met familie/ouders/vrienden weer heel hechte band, niet alles is zwart/wit
Jerrel heeft dit gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja precies, je hebt gewoon een best grote gemene deler al.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook aanknopingspunt, maar wist het woord ffe niet meer
Ferrel heeft zeker wat YouTube filmpjes gekeken en een paar keer op zijn vriendje geoefend, noemt zich nu 'artist' en hoopt na BB te kunnen schnabbelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
komt zo uit een tim burton film gerold
is genezen verklaard en alleen immunotherapie nog dus een happy end vooralsnog, wel andere situatie als matt, dat komt wel wat harder aanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw dat is kut voor jullie, gelukkig zijn jullie er sterker door geworden dan. Heel fijn.![]()
Oh en ik besta een beetje uit zwart/wit, daarom heb ik soms wat input van andere nodig om me op grijs te wijzen.
jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ken wel iemand die 24/7 luidruchtig is
"De Rest" interesseert me eigenlijk ook niet veel, maar steeds die verplichte gelegenheidshomo erbij.. verzin es wat andersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?
En de rest die z'n partner thuis laat zitten dan?
Not sure if serious
Ach rot toch opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"De Rest" interesseert me eigenlijk ook niet veel, maar steeds die verplichte gelegenheidshomo erbij.. verzin es wat anders
Ja inderdaad, zo irritant en steeds zich bij groepjes voegen die over iets gezelligs aan het praten zijn, jak.quote:
Ohw dat is wel heel fijn hoor. Gelukkig zijn er ook positieve eindes met deze ziekte.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
is genezen verklaard en alleen immunotherapie nog dus een happy end vooralsnog, wel andere situatie als matt, dat komt wel wat harder aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |