Whut?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef 5thencounter het volgende:
En toch weer een homo erbij, laat zijn vriend thuis zitten... wat heb je eraan Nix
Ik bedoelde ook aanknopingspunt, maar wist het woord ffe niet meerquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sure, denk ik ook wel. Ik bedoel, Jowi had ook nagellak op, ook een beetje flashy.
Het is niet zo dat de geaardheid meteen een goede band schept, maar wel zeker dat het een eerste aanknopingspunt is.
Ahw dat is kut voor jullie, gelukkig zijn jullie er sterker door geworden dan. Heel fijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
mijn vrouw afgelopen jaar ook k, en ja da's heel kut, maar heeft ook mooie kanten, groeit weer heel dicht naar mekaar toe en ook met familie/ouders/vrienden weer heel hechte band, niet alles is zwart/wit
Jerrel heeft dit gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ja precies, je hebt gewoon een best grote gemene deler al.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook aanknopingspunt, maar wist het woord ffe niet meer
Ferrel heeft zeker wat YouTube filmpjes gekeken en een paar keer op zijn vriendje geoefend, noemt zich nu 'artist' en hoopt na BB te kunnen schnabbelenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef waxmask het volgende:
[..]
komt zo uit een tim burton film gerold
is genezen verklaard en alleen immunotherapie nog dus een happy end vooralsnog, wel andere situatie als matt, dat komt wel wat harder aanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw dat is kut voor jullie, gelukkig zijn jullie er sterker door geworden dan. Heel fijn.![]()
Oh en ik besta een beetje uit zwart/wit, daarom heb ik soms wat input van andere nodig om me op grijs te wijzen.
jerrelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik ken wel iemand die 24/7 luidruchtig is
"De Rest" interesseert me eigenlijk ook niet veel, maar steeds die verplichte gelegenheidshomo erbij.. verzin es wat andersquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?
En de rest die z'n partner thuis laat zitten dan?
Not sure if serious
Ach rot toch opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"De Rest" interesseert me eigenlijk ook niet veel, maar steeds die verplichte gelegenheidshomo erbij.. verzin es wat anders
Ja inderdaad, zo irritant en steeds zich bij groepjes voegen die over iets gezelligs aan het praten zijn, jak.quote:
Ohw dat is wel heel fijn hoor. Gelukkig zijn er ook positieve eindes met deze ziekte.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
is genezen verklaard en alleen immunotherapie nog dus een happy end vooralsnog, wel andere situatie als matt, dat komt wel wat harder aan
wat een mooie reactiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw dat is kut voor jullie, gelukkig zijn jullie er sterker door geworden dan. Heel fijn.![]()
Oh en ik besta een beetje uit zwart/wit, daarom heb ik soms wat input van andere nodig om me op grijs te wijzen.
Meen je dat nou nou dan is die wel heel erg valsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Zoey is ook wel hypocriet. Net nog zo dolenthousiast met Thomas en Jill meespringen. Nu zeiken over Jill dat ze zo luidruchtig doet
Ik vind 'm ook iets te opdringerig ja.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:48 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja inderdaad, zo irritant en steeds zich bij groepjes voegen die over iets gezelligs aan het praten zijn, jak.
vergeet het domme blondje niet (niet verkeerd bedoeld hoor ze is mn favo )quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach rot toch op
En de excuus-vegan dan? Of de positieve discriminatie "neger"?
Of de verplichte mooiboy die er tussen moet zitten?
Ze hebben allemaal iets waardoor ze er in zitten en waarom t vood diversiteit zorgt.
Donder toch op met je "er moet altijd een verplichte gelegenheidshomo erbij".
En dan precies bij DIE zeggen dat ie thuis een partner heeft zitten en daar dan niet moet zijn. Dat hebben er wel meer he
Trol.
"De Rest" komt ook nog wel aan de beurt..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach rot toch op
En de excuus-vegan dan? Of de positieve discriminatie "neger"?
Of de verplichte mooiboy die er tussen moet zitten?
Ze hebben allemaal iets waardoor ze er in zitten en waarom t vood diversiteit zorgt.
Donder toch op met je "er moet altijd een verplichte gelegenheidshomo erbij".
En dan precies bij DIE zeggen dat ie thuis een partner heeft zitten en daar dan niet moet zijn. Dat hebben er wel meer he
Trol.
Ja, ik had idd van ieder wel een punt kunnen noemenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
vergeet het domme blondje niet (niet verkeerd bedoeld hoor ze is mn favo )
Ze hebben redelijk wat rust hoor. 's Nachts in bed, overdag in bed, zetel of hottub. Tussendoor wat eten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze hadden nooit 3 nieuwe bewoners erin mogen stoppen
Je kon deze week niemand naar huis stoeren, ergens bij de laatste 6 een weekje rust geven en de week vlak voor de finale een weekje rust geven.
Niet meegekregen maar dat is wel erg hypocriet ja, die streep ik vanaf nu door.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:44 schreef Benny het volgende:
Zoey is ook wel hypocriet. Net nog zo dolenthousiast met Thomas en Jill meespringen. Nu zeiken over Jill dat ze zo luidruchtig doet
"Shit, nog steeds hier".quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"De Rest" komt ook nog wel aan de beurt..
nog steeds jer rel fan? of tot inzicht gekomen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
Ja stereotypes genoeg in BB, van alles wat mensen.
Ik hoop het.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Zoe leuk is met naomi om te hore wat ze gaat doen...
Ik iig welquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
nog steeds jer rel fan? of tot inzicht gekomen?
Volgens mij is Chocofan de enige Jerrel fanquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ze trappen hier mooi in de Ferell val.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een zeur mensen. Wat blijven ze doorgaan over missverkiezing. Gewoon heel jaloers op jill heb ik het idee dat die populair was ofzo.
Dat zou een leuke zet zijn!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef Angelique61 het volgende:
Denk dat Zoe leuk is met naomi om te hore wat ze gaat doen...
Omg!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ja leukjes ½Doodje spelen .. is dat een opdracht?
[ afbeelding ]
Team Beer FTWquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik iig wel
Ik was enthousiast bij de kandidaat op foto en papier.
Maar da's snel verdwenen.
Jerrel is wel degelijk "van de familie"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Volgens mij is Chocofan de enige Jerrel fan
Je zou bijna denken dat hij familie is
Team de Bolle Tuitjes!quote:
Zijquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nope, nog steeds fan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
En Naomi neemt de rol van Daan over. Jammer allemaal dat ze zich zo laten gaan door wat enkele nieuwe mensen zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:55 schreef GayGuy het volgende:
De rol van Snapjuh word vanaf nu gespeeld door Zoey. Snapjuh
Al die negatieve uitlatingen liggen ten grondslag aan angst..Te horen dat Jill popi is en haar dan huismeesteres maken en haar nog steeds horen lachen en stoeien en zingen...Ze worden er helemaal waus van...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat een zeur mensen. Wat blijven ze doorgaan over missverkiezing. Gewoon heel jaloers op jill heb ik het idee dat die populair was ofzo.
Schijnbaar vinden ze dat die 2 een beetje worden voorgetrokken en is t dus niet alleen dit ene incident. Kan me voorstellen dat dat knaagt, zeker als mensen van buitenaf komen met verhalen over Jill en Thomas. En dat dan ook meteen Jill wordt verkozen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat zielig dat hun naam niet is genoemd met dansen. Niet te geloven het zijn volwassen vrouwen. Ze zijn bijna nog erger dan daan en naat
Dat virus is besmettelijker dan covid.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:55 schreef GayGuy het volgende:
Jullie haten zoveel dat ik steeds meer van ga houden dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
maar naomi is niet onzeker hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Al die negatieve uitlatingen liggen ten grondslag aan angst..Te horen dat Jill popi is en haar dan huismeesteres maken en haar nog steeds horen lachen en stoeien en zingen...Ze worden er helemaal waus van...
Ik ken er een hoop in real life.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jullie haten zoveel dat ik steeds meer van ga houden dan.
Nah dat ook weer niet maar beetje contrast ken geen kwaad he.
En nee, geen familie. Ik vind zulke types gewoon echt geinig. Ik wou dat ik ze in real life ook kon.
Omg jaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er een hoop in real life.
Wil je er een paar lenen?
Ik snap waar t vandaan komt, maar nu moet ze ff volwassen worden hoor.quote:
Naomi is bij mij ook aardig aan het zakkenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
SerieusNaomi is op een dag tijd van 1 naar 6 gegaan in mijn lijstje
"figurantenrol "
Bij mij staat ze inmiddels op de achterkant van mijn lijstje die Naomi!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
"figurantenrol "
Vind 'r nog steeds niet leukquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:59 schreef zodeju het volgende:
Valt op dat het niet meer zoveel over Liese gaat hier.....is die in achting gestegen of blijft ze gewoon wie ze is.
Zit je goed dichtbij, er zit niet één behoorlijke acteur bij, die zijn ziel wil verpatsen voor de Winst.. stuk voor stuk kleurloze "Tijd Uitzitten" types .. vergoeding voor elke dag dat ze volhoudenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
"figurantenrol "
wie aan jer rel hangt wordt besmet... zodra ze die laten vallen stijgt k4 weer in achtingquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:59 schreef zodeju het volgende:
Valt op dat het niet meer zoveel over Liese gaat hier.....is die in achting gestegen of blijft ze gewoon wie ze is.
Matt is wel leuk, jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De enige die een toevoeging is is Matt. De andere mogen weer gaan wat mij betreft, vooral die smurf.
Dan moet je een keer uitgaan in de Reguliersdwarsstraat in Amsterdam (als het weer kan).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En nee, geen familie. Ik vind zulke types gewoon echt geinig. Ik wou dat ik ze in real life ook kon.
Kon kan kunnenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar de Naomi klaagzang had nul met Jerrel te maken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
wie aan jer rel hangt wordt besmet... zodra ze die laten vallen stijgt k4 weer in achting
Na zijn verhaal net te hebben gehoord denk ik ook wel dat hij moestquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Erg volwassen voor zijn leeftijd !
Die waren gvd van Nathalie!!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef Was-beer het volgende:
Die nieuwe zuipen al die blikjes energydrank op
zo werkt satan, in de schaduwquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar de Naomi klaagzang had nul met Jerrel te maken.
Dus ze kan ook zeker dalen in achting zonder hem
Snapduguhquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:55 schreef GayGuy het volgende:
Ventje is gewoon een pisvlek. Maar pisvlekken heb je nodig om het programma te maken. Laat hem maar rellen. Hij moet alleen minder lullen. Pff oren maken overurenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ho hoquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken er een hoop in real life.
Wil je er een paar lenen?
Snap ik wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
Liese komt in de buitenwereld over als het streng (terror) volgens Mike.
goed zo, doe maar zong ooit al "je loopt je lul achterna"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese is wel plots lekker op de achtergrond verdwenen zeg, ik heb amper gezien op de stream vandaag.
Mijn lul wilt haar omhoog duwen op mijn lijstje maar mijn verstand houd haar in de middenmoot
Ah joh, dan offert ze ff een geit en dan is alles weer goed.quote:
nog zo en kutventquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef Tourniquet het volgende:
Liese komt in de buitenwereld over als het streng (terror) volgens Mike.
Ja toch, snapjuh. Waar blijven de Snapjuh persco's? En nog belangrijker, weet Irma al hoe ze Snapjuh gaat vertalen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Dat virus is besmettelijker dan covid.
nee er is geen god goed of slecht die soyabonen blieftquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah joh, dan offert ze ff een geit en dan is alles weer goed.
O wacht, zal Naomi nooit doen
Jaquote:
Dat zegt wel het een en ander over Mike.quote:
GAMMAquote:
Nee hoor. Heb haar al veel gezien.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Liese is wel plots lekker op de achtergrond verdwenen zeg, ik heb amper gezien op de stream vandaag.
Mijn lul wilt haar omhoog duwen op mijn lijstje maar mijn verstand houd haar in de middenmoot
Liese komt ook over als een bitch. Niets mis meequote:
Ik dacht t, omdat ie aan t rommelen was bij de rand van t badquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef zodeju het volgende:
Wie zei nou dat Michel in het badje ging......
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik volg de hele tijd Jerrel, maar alleen omdat ik hoop op de confrontatie met Michel.
Matt heeft ook niet gezegd dat hij weinig heeft gezien, hij zei juist dat hij best veel had gezien (maar niet zoveel als Mona).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:05 schreef Benny het volgende:
Matt geeft aan dat het programma niet saai is om naar te kijken. Dat saaie dingen in het huis voor de kijkers juist leuk kunnen zijn. Matt begrijpt het.
Hieruit blijkt ook wel dat hij naar de streams heeft zitten kijken
Je roept t hier wel als t zover is he!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja dat dus.
Switch me rot van stream naar stream.
bitch moest zij hier in huisquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Liese komt ook over als een bitch. Niets mis mee
Zou Michel een officiële waarschuwing krijgen als hem over het hek heen gooit of zal BB het door de vingers zien omdat hij het voor algemeen belang deed?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik volg de hele tijd Jerrel, maar alleen omdat ik hoop op de confrontatie met Michel.
Ben al helemaal doorweekt.....dacht hij pakt hem en gooit hem over het hek.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht t, omdat ie aan t rommelen was bij de rand van t bad
Helaas. Mis.
Mona wist zelf waar het verloren puzzle stukje lagquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Matt heeft ook niet gezegd dat hij weinig heeft gezien, hij zei juist dat hij best veel had gezien (maar niet zoveel als Mona).
BB is wel heel vergevingsgezind deze editie..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Zou Michel een officiële waarschuwing krijgen als hem over het hek heen gooit of zal BB het door de vingers zien omdat hij het voor algemeen belang deed?
Wat denk je zelf....terwijl ze hem er zo kunnen uitstemmen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Zou Michel een officiële waarschuwing krijgen als hem over het hek heen gooit of zal BB het door de vingers zien omdat hij het voor algemeen belang deed?
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ik denk echt dat we tevergeefs hopen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben al helemaal doorweekt.....dacht hij pakt hem en gooit hem over het hek.
Er volgt enkel een boete van de stad Amsterdam voor sluikstorten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:09 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Ja, want hij moest bij t chemisch afval denk ik, met die neptanden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Er volgt enkel een boete van de stad Amsterdam voor sluikstorten.
Ik zie Mike een beetje als de Brabantse Jill, qua niveau.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Mike komt me oppervlakkig over. Kan over veel wel een beetje meepraten, maar details kent hij niet (zoals het nieuws van de afgelopen tijd).
Gelukkig heeft hij het nog niet tegen Liese gezegd anders ligt er een derde depressief op het bed. 2 is wel genoeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat heeft Mike zitten kijken? Liese als terror neergezet in de uitzending???
Daar ben ik te mieterig voor. Ben geen uitgaanstypje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dan moet je een keer uitgaan in de Reguliersdwarsstraat in Amsterdam (als het weer kan).
Ik denk dat de stream de nieuwen een beetje de kans geven om zich te profileren of zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Hoe kunnen jullie dit volhouden?? Ik kijk 2 minuten. Net interessant gesprek over Michels werk, gaan ze naar het gesprek met Thomas!!!
Dat is daar sowieso geen probleem.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Daar ben ik te mieterig voor. Ben geen uitgaanstypje.
Hij wringt zich overal tussen.. telt dat ook?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb heel de dag niet gekeken. Is Jerret al opgenomen in de groep?
Ja, tot ze met bejaarden begonnen, dat vond ik niet leuk, verder vind ik vooral Geer geinig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:01 schreef D. het volgende:
[..]
Kon kan kunnen
Jij keek vast ook Geer en Goor
Ja hoor, die zit er nog wel wat weken.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb heel de dag niet gekeken. Is Jerret al opgenomen in de groep?
Jip die zijn ook nodig. Mijn oren kunnen het prima aan iig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ventje is gewoon een pisvlek. Maar pisvlekken heb je nodig om het programma te maken. Laat hem maar rellen. Hij moet alleen minder lullen. Pff oren maken overuren
Go ferret!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef Ang3l het volgende:
Jerrel, neem nou eens gas terug!
Dit komt allemaal zo focking gecorceerd over
Inderdaad hopeloos die streams.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:11 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Hoe kunnen jullie dit volhouden?? Ik kijk 2 minuten. Net interessant gesprek over Michels werk, gaan ze naar het gesprek met Thomas!!!
Was het maar weer met onbekende Nederlanders (alhoewel we steeds meer die kant op gaan, met het D-garnituur BN'ers)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef Ang3l het volgende:
De Vlaamse de Mol is echt zoveel beter dan de NL WIDM
Nou, kan niet uitstaan dat hij straks in de slaapkamer ook gesprekken overneemt. Zal wel best zijn voor mijn slaapritme maar toch.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij wringt zich overal tussen.. telt dat ook?
hahahahahahahahahahahahahaha beste grap van vandaag hahahahahahahahaha nog 6 dagen dan mag hij de huisvriend van choco wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:14 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Ja hoor, die zit er nog wel wat weken.
Oh, onbewust wel geinig omschreven van mij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is daar sowieso geen probleem.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
hahahahahahahahahahahahahaha beste grap van vandaag hahahahahahahahaha nog 6 dagen dan mag hij de huisvriend van choco worden
Vertelde hij overlaatst niet dat deze erg gekwetst is geweest, en eigenlijk nog maar recent uit revalidatie ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Inderdaad hopeloos die streams.
Ik denk dat Michel meer last heeft van die knie dan hij zegt. Niets voor hem om zo te liggen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:17 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik kan echt niet bedenken wie er genomineerd gaat worden. Die Matt heeft hele zielige verhalen dus die zullen ze niet meteen eruit stemmen. Die Jerrol kan goed overweg met de meiden. Denk dan dat Mike, Thomas, Julie en Michel in de gevarenzone zitten. Maar hoop dat ze die Jarrol net zoals de kijkers al snel zat zijn.
Nee, is langer geleden en andere knie.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vertelde hij overlaatst niet dat deze erg gekwetst is geweest, en eigenlijk nog maar recent uit revalidatie ?
Klopt, alhoewel recentelijk rekbaar is. Volgens mij zei hij dat hij een jaar geleden helemaal klaar was, maar daarvoor 7 jaar had gerevalideerdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vertelde hij overlaatst niet dat deze erg gekwetst is geweest, en eigenlijk nog maar recent uit revalidatie ?
jer rel en pat denk ik en dan zal het nog spannend wordenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:17 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik kan echt niet bedenken wie er genomineerd gaat worden. Die Matt heeft hele zielige verhalen dus die zullen ze niet meteen eruit stemmen. Die Jerrol kan goed overweg met de meiden. Denk dan dat Mike, Thomas, Julie en Michel in de gevarenzone zitten. Maar hoop dat ze die Jarrol net zoals de kijkers al snel zat zijn.
Iedereen irriteert zich al aan die smurf, moet een wonder gebeuren wil hij niet op de bank zitten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:17 schreef JimLaFleur het volgende:
Ja vertelde hij in begin dat hij binnen wasquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
lastig met nummers, is vaak ervaring, matt komt volwassener over met zijn 19 jaar dan bv een naomi, jill en thomas die redelijk infantiel zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Volgens Jerrel ben je een semi-volwassene als je 16 jaar bent.
Ik vin hem ook wel een semi-BB-bewoner
Hij doet t een beetje TE. Hij steekt overal z'n neus in, heel geforceerd komt t op me over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:19 schreef Blackprinces het volgende:
Toch doet Sjerrel dat wel goed.
Zich zo snel mogelijk in de groep wroeten.
Met iedereen een praatje maken.
Is ook stom om in het begin alleen bij bepaalde te gaan hangen.
Zo vermoeiend .. ze moeten er maar weer snel uit .. laat Matt maar blijven danquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben bang dat we de O.G.'s niet veel meer zullen zien nu.
Alleen newbies nu.
Videoland abonnement loopt gelukkig bijna af...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben bang dat we de O.G.'s niet veel meer zullen zien nu.
Alleen newbies nu.
Patatje Matt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Retteketet met Matt naar bed ... kom maar
friet mattquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Patatje Matt.
Da's dan met rode saus. Ketchup of zo
Ja, ik moet hem nu wel volgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij doet t een beetje TE. Hij steekt overal z'n neus in, heel geforceerd komt t op me over.
Passender is: Thomas wilde zonder, maar Jill wilde Matt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:27 schreef Ang3l het volgende:
"Jill wilde zonder, maar Thomas wil Matt"
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef waxmask het volgende:
zijn dat trouwens plastic planten? nooit water zien krijgen
Durfde het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:28 schreef engine het volgende:
Het niveau van gesprekken past zich steeds meer aan Jill aan
Volgens mij niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Is het gesprek Michel - jerrel al geweest
Nee... we wachten allemaal met smartquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Stream 2 kan niet bediend worden omdat ze de DBK moeten opnemen. Zit nu niemand achter stream 2quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weken hebben we die hottub gezien, nu wil ik zien komt tie niet.
Waarom 2 streams als er toch maar 1 wordt gebruikt.
Dat zal niet zijn. Jerrel zit nog steeds in het huis, en ligt nog niet over het hek.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
als je echt vuurwerk wil zien zal er nog wat druk op het vat moeten komenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:29 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Vrijmibo is bezig op de redactiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Weken hebben we die hottub gezien, nu wil ik zien komt tie niet.
Waarom 2 streams als er toch maar 1 wordt gebruikt.
draMATTischquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:31 schreef TheRacingElf het volgende:
Ik ben weg jongens, wat dramatisch dit.... ik kijk wel weer eens als er genomineerd is
Denk alleen zijn stem wordt kortaf .....niet vriendelijk maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
als je echt vuurwerk wil zien zal er nog wat druk op het vat moeten komen
klinkt als een gewurgde gierquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt kan een cool geluidseffect ... vallende druppel
Das jerrylquote:
17.00 uur stipt zei Nick vanochtend , want het gaat opgenomen worden (nog meer opgenomen of zo)quote:
wilde het ook wel weten hoor dus thanksquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha.. doh ... mis ik de woordgrap
Laten we het hopen. Ben die lui zo zat. Even een rustmomentje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
17.00 uur stipt zei Nick vanochtend , want het gaat opgenomen worden (nog meer opgenomen of zo)
genoeg is, hou opquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:19 schreef DKUp het volgende:
Liese gewoon weer nomineren, het is een keer klaar![]()
Drie keer is scheepsrecht.
Kan zich ook laten schilderen door Jerrel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:38 schreef Juan_Roman het volgende:
Als Matt snel een tattoo tekent, dan heeft hij Jill al binnen.
Chillen Met Jill & Mattquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill gaat chillen, Matt erachter aan. Jill : 'Kom je mee chillen'
Thomas vind dit niet leukquote:
fixedquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben klaar met Matt de grote Jill show.
Straks worden we nog viesMATTquote:
ViesMattquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks worden we nog viesMATT
Of BesMatt.....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks worden we nog viesMATT
Mag ze samen doen met Thomas.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:48 schreef aswesleep het volgende:
Jill kan haar 3 regels niet alleen opstellen.
Hey bruurquote:
ik zie mike (te) weinigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:49 schreef freaky40 het volgende:
Ze zijn lang aan het tijdrekken met die laatste nieuwe inwoner.
Ze komen niet meer. Hebben afgezegd.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:49 schreef freaky40 het volgende:
BB weet dat ze het niet aankan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill mag van BB met Thomas overleggen over de regels. BB wil dus ook geen kippen...
Vanmorgen om 7:30 binnengekomen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:49 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:51 schreef Benny het volgende:
Weer Jerrel. Hij lijkt zich sneller te verspreiden dan het coronavirus
GODVERDEGODVERDEGODVER telkens weer AAAAAAAARGHHHHHHquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. Jerrel moet het weer komen verstoren
Niets van meegekregen. Dus toch die zouteloze Mike geworden met zijn cliché 'kijk mij eens Brabander zijn'. Ik had op Jeroen gehoopt, beetje meer diversiteit!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Vanmorgen om 7:30 binnengekomen.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:51 schreef Benny het volgende:
Ja .. hij voegt weinig toequote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets van meegekregen. Dus toch die zouteloze Mike geworden met zijn cliché 'kijk mij eens Brabander zijn'. Ik had op Jeroen gehoopt, beetje meer diversiteit!
Ja ergelijke gozer, stream verpesterquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:51 schreef Benny het volgende:
En Jill daarna nog "zooo'n lieve jongen"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wil jullie een Theetje of drinken:
Jill: neen dank je wel SCHAT
Thomas:
ken je paravlieg en brian? beetje datquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef Jockari het volgende:
Jerrel is zoals een wesp als je op een terras iets zit te drinken. Zit je voortdurend te irriteren, en je krijgt ze niet weggeslagen.
Mooi dat ze het zei waar jerrel bij zit. En weer gaat hij over stemmen beginnen. Wat een kwal is het toch en miscast. En weer over michel beginnen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En Jill daarna nog "zooo'n lieve jongen"
En als je op een andere plaats gaat zitten op terras is die daar ook weer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
ken je paravlieg en brian? beetje dat
Patje mag ook, alles behalve Thomas en Jill eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef zodeju het volgende:
Als er weer normale streams zijn met Michel erop wel even roepen he.....
Half uurtje relnicht per dag is genoeg....quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Maar die Jerrel is dus de gebruikelijke relnicht die je in elke BB/RLS wel hebt zitten...
Jowie was dat niet genoeg, dus die moest er uitquote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:54 schreef freaky40 het volgende:
Maar die Jerrel is dus de gebruikelijke relnicht die je in elke BB/RLS wel hebt zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |