Nou veel van wat ik zeg is volgens jou nergens op gebaseerd.. Zal me trouwens benieuwen of vanaf volgende week de besmettingscijfers weer hard omhoog zullen gaan nu de kinderen verplicht getest moeten worden. Nog meer besmettingen, maar minder ziekenhuisopnames. Joehoe.quote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:08 schreef Questular het volgende:
[..]
Noem me meteen even schaap dan is dat ook weer gedaan.
Ja maar dat gedoe met buiten is vanaf het begin al zo. Teveel mensen in het bos! Teveel mensen op.het strand! Max buiten met 2 personen!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik zie steeds meer een onderliggende reden: mensen zo wanhopig maken, dat iedereen straks in de rij staat voor het vaccin. Want dat hoor ik steeds meer om me heen: 'Ik wil NU dat vaccin, dan kan ik tenminste weer iets leuks doen'. Terwijl een paar weken geleden nog veel meer 'Ik hoef dat vaccin niet perse, want ik ben geen risicogroep'.
[..]
Nou, zie hier
Dat heb ik hier al enkele keren gelezen, maar klopt niet helemaal. Het testbeleid werd tijdelijk gewijzigd (uit noodzaak, wegens gebrek aan capaciteit door het hoge aantal besmettingen), maar dat begon tijdens de tweede golf in oktober-november (enkel personen met symptomen werden getest), en die beperking werd in december opgeheven.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat zou tegelijk ook raar zijn, want de opmars van Britse variant is in december pas waar genomen in UK.
Ook heeft belgië zijn testbeleid drastisch beperkt / aangepast rond die periode.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 | week tot #tests #gevallen gevallen/tests 24/10: 472482 104723 22.2% 16/11: 198590 31147 15.7% 01/12: 208364 15420 7.4% 21/12: 271951 17235 6.3% 15/01: 313543 14201 4.5% 30/01: 346015 16437 4.8% |
Als buiten als oplossing gebracht wordt waar geen enkel risico wordt gelopen, gaan mensen te veel buiten te dicht op elkaar hangen. En als je je buiten in je gezicht laat hoesten door iemand die besmet is (even gechargeerd), dan is het óók besmettelijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja maar dat gedoe met buiten is vanaf het begin al zo. Teveel mensen in het bos! Teveel mensen op.het strand! Max buiten met 2 personen!
Ipv buiten te zien als oplossing, wat het is, wordt het even problematisch geschetst als binnen.
Dat is correct maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Waar heb ik gezegd hoe ik er in sta?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:10 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Nou veel van wat ik zeg is volgens jou nergens op gebaseerd.. Zal me trouwens benieuwen of vanaf volgende week de besmettingscijfers weer hard omhoog zullen gaan nu de kinderen verplicht getest moeten worden. Nog meer besmettingen, maar minder ziekenhuisopnames. Joehoe.
Precies, ik lach ze uit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nee man, ik heb ooit eens een bijbaantje gehad dat ik mensen moest wegsturen bij een weg bij een evenement (mensen wilden daar allemaal inrijden omdat je daar graties kon parkeren).
Goddamn zeg wat kom je dan tot de ontdekking dat mensen kut zijn hey. Iedereen meteen grote bek, of gewoon ellenlang in zinloze discussie gaan met je, terwijl jij gewoon aangeeft dat dit een opgedragen regel is en je ook gewoon je werk maar doet. Of mensen die gaan roepen dat je een kansloos figuur bent en dat ze je nog wel eens komen opzoeken als je je "gele hesje" niet aan hebt
Nou echt, en dat gaat dan om een paar zielige euro's parkeergeld. K wil niet weten hoe mensen nu in deze tijden gaan reageren.....
Jammer dat ze het gevraagd hebben, ze hadden het gewoon moeten doen.quote:
Ik schrok al....quote:
Lijkt me niet meer dan logisch. Jammer, dat wel.quote:
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat ditquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:03 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
maar 'we' gaan wel terug naar een wereld waar corona geen rol speelt hoor
het is echt niet zo dat dit soort dingen blijven bestaan
aldus mensen als @:tijn
Jij bent het eens met het Corona-paspoort.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is correct maar dat is geen antwoord op mijn vraag. Waar heb ik gezegd hoe ik er in sta?
De verschillen tussen Maurice en containment-fanaten zijn ook kleiner dan de meeste mensen denken. Maurice was eerst ook wel voor mondkapjes, ook buiten. Toen waren China en Cuba gidslanden. Pas later is hij wat meer op de Zweedse toer gegeaan. Denk dat je wel een soort hoefijzertheorie kunt verzinnen waarbij de extremen dichter bij elkaar liggen dan bij de gematigden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is drammen. Geen discussie willen voeren, maar drammen. Je ziet dezelfde trekjes als bij Maurice de Hond. Ik heb gelijk en jij moet dat met eens zijn.
En ondertussen uiteraard wel met de complete infrastructuur tientallen voetballen wedstrijden elk weekeinde doen.quote:
Ik betwijfel het echt op basis van alles wat we gezien hebben dit jaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als buiten als oplossing gebracht wordt waar geen enkel risico wordt gelopen, gaan mensen te veel buiten te dicht op elkaar hangen. En als je je buiten in je gezicht laat hoesten door iemand die besmet is (even gechargeerd), dan is het óók besmettelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er:
10 gemeentes met 0 besmettingen
16 gemeentes met 1 besmettingen
83 gemeentes met 2-4 besmettingen
100 gemeentes met 5-9 besmettingen
Deze update is ook dagelijks om 15:16 te vinden op https://rivm.useless.nl of voor een volledig gemeenteoverzicht op https://rivm.useless.nl/total.phpwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
het "aandeel Brits" daalt niet, de stijging lijkt iets te vertragen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 14:02 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
[..]
In België zou het aandeel 'Brits' weer dalen waardoor de kappers weer open kunnen. Hier zou het daarentegen totaal de overhand nemen waardoor zelfs het openen van de basisscholen een supergroot risico is waardoor eigenlijk andere zaken aangescherpt moeten worden. Dat mag men toch bijzonder vinden? Of krijgt men het dan aan de stok met de meningenpolitie? Of de vragenpolitie misschien?
quote:“De laatste twee weken van januari werd 16 procent van de besmettingen veroorzaakt door de Britse variant. Daarmee is deze variant nog altijd in opkomst, maar de toename lijkt wat te vertragen in vergelijking met de eerste weken”, verduidelijkt Van Gucht.
Nu maar 30 minder. Dat gat wordt kleiner en kleiner.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:15 schreef alpeko het volgende:
Alvast voor straks. Vorige week vr zaten we op: 4.392
Nogmaals: kun je aangeven waar ik dat gezegd heb?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:14 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Jij bent het eens met het Corona-paspoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |