Heerlijk man. Als de pandemie een beetje is opgelost wil ik naast het vaccin ook graag een soort selectieve amnesie-spuit die je heel gericht bepaalde dingen laat vergeten. Dat ik niet meer weet wat het RIVM is. Of namen als Van Dissel, Bruls, Gommers, Kuipers, Jorritsma...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Mijn oma is bij mijn moeder, want ze heeft een brief voor vaccineren gehad.
Moet je een nummer bellen, maar 'het bandje ging te snel', volgens oma.
Vader: "ze vragen of ze toestemming geeft om de gegevens door te geven aan het RIVM"
Moeder: "wat is het RIVM?"
waar ?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:43 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik krijg al jeuk van de eerste regel...
Ik heb er ook geen fijn gevoel bij.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ok, ik heb geen zin om de cijfers erbij te zoeken, maar ik kan me herinneren dat er vorige week nog sprake was van tientallen procenten krimp. Volgens mij is dat deze week een stuk minder, met als dieptepunt vandaag een krimp die statistisch nauwelijks significant is. We gaan wel zien hoe het de komende tijd ontwikkelt, maar met dat nieuws over die Britse variant zou het afvlakken van de groei en een ombuiging van de trend wel in de lijn de verwachting liggen.
Maar gelukkig gaan de scholen openquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat dit plaatje het beeld dat je schetst wel ondersteunt:
[ afbeelding ]
Dit vind ik misschien wel de mooiste kaart. Geen enkele gemeente zit boven de 500. In de slechtste gemeente zijn dan dus 5 op 1000 mensen positief getest op corona.. Een paar maanden terug gold dit voor zo'n 30 gemeentes, geloof ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kaart was in december ook bijna helemaal rood
Effect van de avondklok zou ook zichtbaarder moeten worden toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen fijn gevoel bij.
Het lijkt erop dat de daling gewoon afvlakt, en iedereen vreest dat het weer een stijging gaat worden.
Maar kan op basis van deze cijfers nog geen conclusies trekken.
Lekker dat zij bepaald dat een leerkracht maar het risico moet nemen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
#vrouwenvoorvrijheid
[ afbeelding ]
Ondertussen staan ze trouwens al al iets van 20 minuten in de wacht bij de GGD, en ondertussen maar zo'n gaar 8-bit wachtmuziekje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:37 schreef DireStraits7 het volgende:
Mijn oma is bij mijn moeder, want ze heeft een brief voor vaccineren gehad.
Moet je een nummer bellen, maar 'het bandje ging te snel', volgens oma.
Vader: "ze vragen of ze toestemming geeft om de gegevens door te geven aan het RIVM"
Moeder: "wat is het RIVM?"
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef Draak31 het volgende:
Ik hoop echt dat de vrouwen dit allemaal nog op kunnen lossen.
Nee, ok. Ik zie wel dat dat "moving average" ook steeds langzamer daalt, maar het is inderdaad misschien nog wat te vroeg om hier echte conclusies aan te verbinden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar dat betekent nog niet dat de trend een kleine krimp is geworden. Eergister waren het er nog 700.
Dit gaat om haar KINDEREN, oke? Wacht maar tot het los gaat op de socials, dan is het niet meer te houden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Lekker dat zij bepaald dat een leerkracht maar het risico moet nemen.
Tot nu was het aantal besmettingen steeds lager dan een week ervoor. Vandaag is het hoger dan een week hiervoor (4365 om 4350). Op zichzelf natuurlijk nog niet genoeg om conclusies aan te verbinden, al past het wat mij betreft wel in het plaatje van een verwachte kentering.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij een stijging ziet, maar het daalt nog steeds.
Je verdraait de cijfers wederom:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tot nu was het aantal besmettingen steeds lager dan een week ervoor. Vandaag is het hoger dan een week hiervoor (4365 om 4350). Op zichzelf natuurlijk nog niet genoeg om conclusies aan te verbinden, al past het wat mij betreft wel in het plaatje van een verwachte kentering.
In absolute aantallen niet, maar procentueel wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef Remco het volgende:
Nu kan de daling natuurlijk niet met dezelfde snelheid door blijven gaan.
Dat hoop ik ook voor ze.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:51 schreef Draak31 het volgende:
Ik hoop echt dat de vrouwen dit allemaal nog op kunnen lossen.
4392 vorige week, 4326 deze week. Dat zijn de cijfers die ik voorbij zag komen?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Tot nu was het aantal besmettingen steeds lager dan een week ervoor. Vandaag is het hoger dan een week hiervoor (4365 om 4350). Op zichzelf natuurlijk nog niet genoeg om conclusies aan te verbinden, al past het wat mij betreft wel in het plaatje van een verwachte kentering.
Zij heeft de scholen weer open gegooid?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:54 schreef opreis het volgende:
[..]
Lekker dat zij bepaald dat een leerkracht maar het risico moet nemen.
Des te belangrijker het percentage is denk ik dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:53 schreef Momo het volgende:
Zo te lezen gaan er ook wel wat testlocaties dicht met die sneeuw dit weekend(het is vaak in een tent), zal ook wel een effect hebben in de komende dagen tijdelijk op de testcijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |