SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ach ja, dan blijft ie in ieder geval fit voor de competitie
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
en de bekertquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:58 schreef TheVulture het volgende:
Ach ja, dan blijft ie in ieder geval fit voor de competitie![]()
WTF'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Dit kan nietquote:Onana vergiste zich in het product, nam abusievelijk het medicijn van zijn vrouw, met uiteindelijk deze door de UEFA tegen de keeper getroffen maatregel tot gevolg. Daarbij is door het tuchtorgaan van de voetbalbond uitgesproken dat hij niet de intentie heeft gehad om vals te spelen. De Europese voetbalbond vindt echter op grond van de geldende anti-dopingregels dat een atleet te allen tijde zelf de plicht heeft om ervoor te zorgen dat er geen verboden middelen in het lichaam terechtkomen.![]()
![]()
What the fuck...quote:Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Wtf is dat danOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Wat een topshow
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat kampioenschap binnen harken is dus geen formaliteit als we zo doorgaan
WTF? Is dit de manier van Ajax om de competitie weer spannend te maken?"The best thing about the internet is that you can just say anything, put it in quotes, and attribute it to anyone you like." -Abraham Lincoln.![]()
Moeten ze wel eerst alle 3 tegelijkertijd fit zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2021 10:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ach, Neres-Tadic-Antony is ook prima toch.![]()
En in de basis is die aanval prima ja, maar je wilt ook een ander type spits in kunnen brengen op het moment dat het nodig is. Dat is dan Haller (en in principe is dat nu plan A in de meeste gevallen) en dat was Huntelaar regelmatig de afgelopen jaren. Straks heb je dan in de EL Traore en Brobbey als eventuele vervangers, dat zijn toch wel wat andere types dan Huntelaar/Haller.![]()
Het past er wel bij op het moment jaquote:
stupidity has become as common as common sense was before![]()
Nationaal krijg je ook wel wat problemen zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Rip Europees seizoen, wat een ellende.
Kom maar op met die 3e keronagolf en blaas alles maar af.![]()
Steekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
Wie ook alweer jullie reservekeep, toch niet die Scherpen he?![]()
Stekelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
Wie ook alweer jullie reservekeep, toch niet die Scherpen he?![]()
Oja, nouja daar zou je het seizoen wel mee moeten kunnen afmaken.quote:
Al heb ik geen idee of hij nog iets kan.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Onana hep zeker ook de inschrijving gedaan van de EL?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ze gaan wel in beroep bij het CAS dus dan mag je tot die tijd wel gewoon spelen of niet
Deed het tegen AZ best aardig, verder ook niet zien keepen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, nouja daar zou je het seizoen wel mee moeten kunnen afmaken.
Al heb ik geen idee of hij nog iets kan.
Maar hopen tegen beter weten in dat het beroep wat uithaalt.![]()
Jouw humor is écht niet leuk he?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onana hep zeker ook de inschrijving gedaan van de EL?![]()
![]()
Daar gaat nog wel een beroep op volgen mag ik aannemen
Maar wat een week zeg
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ja, dat staat letterlijk in het artikelquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:12 schreef franklop het volgende:
Daar gaat nog wel een beroep op volgen mag ik aannemen
Maar wat een week zeg![]()
![]()
Had het een week eerder bekend gemaakt dan hadden ze nog wel andere keeper aangetrokken lijkt me.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De reden staat ook letterlijk in het artikel.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef Landgeld het volgende:
Onana en doping. Wat kan de reden zijn?
Biefstuk over datum zoals Contafor?![]()
Keepers en doping is al ongeloofwaardig op zichzelf natuurlijk.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Heb je AZ meteen weer in de mailbox hangen bij de KNVB.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nationaal krijg je ook wel wat problemen zo.
Kom maar op met die 3e keronagolf en blaas alles maar af.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Wow, racistisch dit zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:14 schreef peaceman het volgende:
Keepers en doping is al ongeloofwaardig op zichzelf natuurlijk.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Of je leest even, jezus zegquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef Landgeld het volgende:
Onana en doping. Wat kan de reden zijn?
Biefstuk over datum zoals Contafor?![]()
Boeit natuurlijk niet zoveel. Sos en cannabis staan er bijvoorbeeld ook op.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:14 schreef peaceman het volgende:
Keepers en doping is al ongeloofwaardig op zichzelf natuurlijk.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ja ook zo'n onzin.. alsof je van Cannabis beter gaat keepenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Boeit natuurlijk niet zoveel. Sos en cannabis staan er bijvoorbeeld ook op.
I love music |Ajax forever
Kunnen we ons niet gewoon uitschrijven voor de EL dit jaar? Lekker de focus op de competitie en op naar volgend jaar. Wat een soap.![]()
Had je die wel effe moeten inschrijven voor de EL.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:13 schreef franklop het volgende:
Had het een week eerder bekend gemaakt dan hadden ze nog wel andere keeper aangetrokken lijkt me.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar geldt de schorsing ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:16 schreef Simmertje het volgende:
Kunnen we ons niet gewoon uitschrijven voor de EL dit jaar? Lekker de focus op de competitie en op naar volgend jaar. Wat een soap.![]()
Ja dus in principe had dat weinig uitgemaakt iddquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had je die wel effe moeten inschrijven voor de EL.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
En nu?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn zelfs Burnley-fans die gaan trollen op Ajax Twitter blijkbaar (lol)![]()
Lees nou gewoon even.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar waarom alleen een schorsing in Europa? Heeft d KNVB hele andere doping normen?![]()
Het pilletje schijnt het gebruik van steroïden te maskeren.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
Je weet dat de KNVB onder de UEFA valt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar waarom alleen een schorsing in Europa? Heeft d KNVB hele andere doping normen?VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En dan zijn er ook nog mensen die daar aandacht aan besteden op FOKquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zijn zelfs Burnley-fans die gaan trollen op Ajax Twitter blijkbaar (lol)
Lol![]()
Waarom lees jij niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar waarom alleen een schorsing in Europa? Heeft d KNVB hele andere doping normen?![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
![]()
Bij deze ja lolquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat de KNVB onder de UEFA valt?![]()
Gelukkig hebben we Promes die naar Rusland gaat..!
Oh wacht.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maar waarom alleen een schorsing in Europa? Heeft d KNVB hele andere doping normen?
"Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Misschien kan hij wel keepen? Voetballen gaat nl niet zo goed.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:20 schreef D_A het volgende:
Gelukkig hebben we Promes die naar Rusland gaat..!
Oh wacht.I love music |Ajax forever
Dopingschorsing is normaal gesproken standaard 2 jaar in vele sportenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:18 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Waarom meteen 12 maanden?
Mutu kreeg met coke in zijn neus maar iets van 6 maanden toch?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
De schorsing geldt ook nationaalquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ranzig dom ditquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik kan er wel om lachen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En dan zijn er ook nog mensen die daar aandacht aan besteden op FOK
LolOh.![]()
Ja, dat mag hij niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef Buitendam het volgende:
Is het al duidelijk of ie wel in de competitie mag blijven keepen?
Wat een kutkeeper hebben we toch.![]()
Blijft wel bizar dat je geschorst wordt voor een jaar, terwijl duidelijk is aangegeven dat het niet is gebruikt om prestatie bevorderende redenen.. dat lijkt me toch nog altijd het doel van het opsporen van dopinggebruik..
Maar goed, dat zijn we in het wielrennen inmiddels wel gewend, daar krijg je er ook 2 jaar voor, tenzij je Froome heet.![]()
Uiteraard niet. Mag nationaal en internationaal niks.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef Buitendam het volgende:
Is het al duidelijk of ie wel in de competitie mag blijven keepen?Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Het feit dat Cannabis op die dopinglijst staat, geeft al aan dat die lijst niet helemaal klopt natuurlijk. Er is geen sporter die beter wordt in zijn/haar sport van Cannabis.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Dopingschorsing is normaal gesproken standaard 2 jaar in vele sportenI love music |Ajax forever
Je reageert op Buitendam.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Mag nationaal en internationaal niks.![]()
alleen de beker schijnt te mogenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:21 schreef Buitendam het volgende:
Is het al duidelijk of ie wel in de competitie mag blijven keepen?![]()
Keept ie dit weekend nog? Of mag ie niet ballen tijdens het beroep?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja weet ik veelquote:Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Als het allemaal zo strikt is, waarom is ie dan niet gelijk geschorst?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
30 oktober is wel frappant, OOC-tests zijn toch vrij ongebruikelijk in het voetbal?I love music |Ajax forever
'Duidelijk aangegeven'.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef Marcoss het volgende:
Blijft wel bizar dat je geschorst wordt voor een jaar, terwijl duidelijk is aangegeven dat het niet is gebruikt om prestatie bevorderende redenen.. dat lijkt me toch nog altijd het doel van het opsporen van dopinggebruik..
Maar goed, dat zijn we in het wielrennen inmiddels wel gewend, daar krijg je er ook 2 jaar voor, tenzij je Froome heet.
Ja zo werkt het natuurlijk niet."Ik heb nog met hem gekoerst"![]()
Omdat ze een zaak moeten makenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het allemaal zo strikt is, waarom is ie dan niet gelijk geschorst?![]()
"Geldt met ingang van heden" wordt gezegd, dus dit weekend mag hij niet keepen inderdaadquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keept ie dit weekend nog? Of mag ie niet ballen tijdens het beroep?![]()
ballenjongenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keept ie dit weekend nog? Of mag ie niet ballen tijdens het beroep?![]()
Ongelooflijk, wederom zeer amateuristisch zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 11:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Mag nationaal en internationaal niks.![]()
6 dagen na VVV - Ajax. lijkt me duidelijk hoe we daar met 0-13 hebben kunnen winnen nuCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: