Ventje denkt overal verstand van te hebbenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:58 schreef aswesleep het volgende:
Dumoulin nieuws wordt gedropt alsof het Van der Poel is.
Why?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kreeg niet eens de kans 2 minuten. Maar vergeef het je voor deze keer. Volgende keer hoek ik je.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:59 schreef waxmask het volgende:
[..]
een slanke wielrenner in ieder geval, is makkelijk want de rest is dik
Ja dat dacht ik dus ook al, een certificaat dan ofzo, die dingen lijken op elkaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zal wel een deelcertificaat zijn. Meestal krijg je daarna nog een interne opleiding bij een luchtvaartmaatschappij.
Neem jij die linker maarquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn meisjes:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:58 schreef Tourniquet het volgende:
Mathieu van der Poel is gestopt met wielrennen.
Werd dat serieus gezegd ?quote:
Ik deel nietquote:
Verdomme, dat had ik niet eens gezien. Ok ok ik bespaar je die hoekquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Why?
Ik eer je nog wel in de titel met een uitspraak van je.
Ja maar die gast weet natuurlijk niks van wielrennen en des te meer van eyeliners.quote:
Die is alleen maar bezig met hoe ze over komt (en dan krijgt Liese dat verwijt hier aldoor...).quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het stijgt Jill nu allemaal naar haar hoofd.
Straks nog huismeester is ze helemaal niet meer te genieten.
Je mag die rechter hebben als ik er klaar mee benquote:
Ze zijn nu beiden al overtroffen door de nieuwe bewoner.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:01 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Die is alleen maar bezig met hoe ze over komt (en dan krijgt Liese dat verwijt hier aldoor...).
sherril?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja maar die gast weet natuurlijk niks van wielrennen en des te meer van eyeliners.
Ik weet niet of het een rel nicht is... maar het is in ieder geval een valse nicht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:03 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft niet terug gekeken voor vooroordelen
Hij dropt constant allemaal halve waarheden en overdrijft ze ook nog eens. Ik kan dat echt slecht handelen.quote:
een soort Djowiquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:04 schreef dorkie94 het volgende:
Die gast praat echt met de wind mee wtf.
Patje had al weer allerlei complot theorieën in zijn hoofdquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:59 schreef aswesleep het volgende:
Met al deze hints zou Patje eigenlijk Dumoulin moeten kunnen raden.
Maar had al wel favorieten bewoners...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:03 schreef Joyce-43 het volgende:
hij heeft niet terug gekeken voor vooroordelen
Had je deze al gezien?quote:
jamesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
" Zowieso ga ik met iedereen bonden"
Bonden
worden veel gebruikt hhaahaquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:04 schreef aswesleep het volgende:
Jerell zijn batterijen lopen al een beetje leeg.
Die gaat zo steigerenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
<Positive Mode"quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
soufsouf ligt allang andere konijntjes te porrenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
<Positive Mode"
Barbamama![]()
</Postive Mode>
Zoals gewoonlijk snap je de helft.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Reed moet reet zijn, en TS is blijkbaar fan van grote konten.
Denk dat z vervroegd naar bed is gegaan ..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 01:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze al gezien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |