Als de tattoo betekenis voor je heeft dan krijg je geen spijt. Als het een modeplaatje is, dan wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibo's,
als ik afgevallen ben wil ik tattoo gaan zetten.
Op zich weet ik nog niet zo goed wat ik wil.
Maar denk nu wel te weten wat ik wil.
Maar is het slim zoiets te laten zetten?
Ik wil geen hele grote of zo, maar gewoon paar kleinere.....
Maar ik heb depressie en zo en ja ik zoek ook gewoon dingen nu vanwege klote corona.
wat denken jullie ga ik spijt krijgen van symbolische tattoo?
betekend vriendenquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als de tattoo betekenis voor je heeft dan krijg je geen spijt. Als het een modeplaatje is, dan wel.
Oh en een persoonlijke opmerking: die habibo's.. ik word er gek van..
ja denk ik eigk welquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Schrijf dan vrienden?quote:
Ben je impulsief en doe je wel vaker dingen waar je achteraf spijt van hebt? Dan is er een gerede kans dat het hierbij ook zo zal gaan. Heb je er langdurig over nagedacht en alsnog geconcludeerd dat je een tattoo wilt? Dan zul je er mogelijk wel tevreden mee zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
vrij impulsief ja ik had 2000 euro spaargeld dat is nu nog maar 800quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:48 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ben je impulsief en doe je wel vaker dingen waar je achteraf spijt van hebt? Dan is er een gerede kans dat het hierbij ook zo zal gaan. Heb je er langdurig over nagedacht en alsnog geconcludeerd dat je een tattoo wilt? Dan zul je er mogelijk wel tevreden mee zijn.
Maar moeten we dit dan meer zien als een van de dingen waarmee je poogt je depressie te verdrijven? Want daarvoor lijkt het me sowieso niet zo'n goed en trefzeker middel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:49 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vrij impulsief ja ik had 2000 euro spaargeld dat is nu nog maar 800ik heb 1200 uitgegeven op 2 maanden tijd. Heb ook even geen inkomsten dus is niet slim heb ook wel spijt maar ja ik ben niet zo goed in dat allemaal is mij allemaal gedoe zeg maar. sinds ik depressief ben gaat alles moeizaam
Ja denk wel dat dat het is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:51 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Maar moeten we dit dan meer zien als een van de dingen waarmee je poogt je depressie te verdrijven? Want daarvoor lijkt het me sowieso niet zo'n goed en trefzeker middel.
dankje misschien moet ik het maar niet doen ik dacht zoiets al maar jij en saparmat geven eigenlijk hetzelfde antwoord.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:55 schreef Postbus100 het volgende:
Advies bij een depressie is om geen grote/ingrijpende keuzes te maken, zoals een huis kopen of een kind willen maken. Een tattoo valt hier voor mij ook wel eigenlijk onder (omdat je het niet ongedaan kan maken, en niet goed kan nadenken over welke je nou eigenlijk wil), dus ik zou je keuze nog even uitstellen totdat je gedeald hebt met je depressie.
wat is dit voor onzinquote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als de tattoo betekenis voor je heeft dan krijg je geen spijt. Als het een modeplaatje is, dan wel.
Geen onzin.quote:
We leven hier in NL.quote:
betekent is met een t, en dat vrienden maken we zelf wel uit.quote:
Mocht de tattoo een tekst bevatten dan zou ik 'm even laten spelchecken door iemand die wel Nederlands kan trouwens.quote:
Als ik later spijt zou krijgen van mijn prikkeldraadjes tattoo zou ik ook spijt krijgen van de klok die bijvoorbeeld op het tijdstip staat dat mijn zoon geboren is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 23:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Geen onzin.
Als je een tattoo laat zetten over iets wat veel voor je betekent, of een herinnering aan iemand of wat dan ook,.. dan heb je weinig kans dat je er spijt van krijgt, dit in tegenstelling tot de prikkeldraadjes en tribals bv.
Dit heb ik ook zo gedaan. Vanaf mn 16e ging ik altijd mee met vrienden die een tattoo lieten zetten en elke keer heb ik er een voor mezelf uitgezocht. En elke keer vond ik weer een leukere. En nu bijna 50 ben ik bijna de enige zonder tattoo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Als je denkt dat je een tatoeage wil doe je er goed aan eerst een goed ontwerp te bedenken/zoeken.
Als je denkt zeker te zijn leg je het idee een jaar in de kast. Ben je na dat jaar nog net zo enthousiast erover en weet je het nogsteeds zeker zoek dan een goede tatoeëerder (en kom erachter dat je nog minstens maanden moet wachten).
Kortom, doe dit niet impulsief, geef het voldoende bedenktijd.
Het is 2021.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:55 schreef Postbus100 het volgende:
Een tattoo valt hier voor mij ook wel eigenlijk onder (omdat je het niet ongedaan kan maken
Preciesquote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:20 schreef herverwijderd het volgende:
Dat weet je toch van te voren nooit, of je spijt krijgt. En je kan ook spijt krijgen om verschillende redenen, bijvoorbeeld omdat hij niet mooi gezet is, of je leven erg verandert en je niet meer terug wil denken aan de tijd dat je die tattoo hebt laten zetten.
Ik heb er eentje die ik heel impulsief heb laten zetten toen ik jong was en waar iedereen van riep dat ik er spijt van zou krijgen, maar als ik nu naar die tatoeage kijk herinner ik me juist wat een leuke periode het was en wat een hoop domme maar wel leuke dingen ik toen deed.
Denk er gewoon even over na, en wacht inderdaad tot het iets beter met je gaat. Dat zou mijn advies zijn
Er ontbrak een woord.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
Als de tattoo betekenis voor je heeft dan krijg je wellicht geen spijt.
Als je toch zo druk bent met verbeteren, waarom doe je het dan niet volledig?quote:
quote:Als het een modeplaatje is, dan wellicht wel.
Ja, je gaat spijt krijgen. Niet doen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibo's,
Maar ik heb depressie en zo en ja ik zoek ook gewoon dingen nu vanwege klote corona.
Dit is echt bullshit. Ik heb best een aantal tatoeages, sommige met betekenis, sommige zonder. De tatoeages die ik met een reden heb laten zetten vind ik nu een stuk minder boeiend dan de tatoeages die ik heb laten zetten omdat ik ze mooi vind. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen spijt, maar wat nu een betekenis heeft kan morgen irrelevant zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ah sjiek! Dat wist ik niet!quote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef Tyr80 het volgende:
Ze hebben toch inkt nu die maar een jaar blijft zitten, kun je het altijd later permanent maken als het bevalt.
Ja, Ephemeral heet het.
Ja ok, daar kan ik het alleen maar eens mij zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 09:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Als ik later spijt zou krijgen van mijn prikkeldraadjes tattoo zou ik ook spijt krijgen van de klok die bijvoorbeeld op het tijdstip staat dat mijn zoon geboren is.
Als ik de tattoo mooi vind boeit mij niet wat erop mijn lichaam staat
Maarja, als bang bent dat je spijt gaat krijgen moet je er nooit aan beginnen
Weet je nu wel of niet wat je wil?quote:Op zich weet ik nog niet zo goed wat ik wil.
Dat is dan op zich wel weer handig. Kun je nog eens van gedachten veranderenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 00:31 schreef Tyr80 het volgende:
Ze hebben toch inkt nu die maar een jaar blijft zitten, kun je het altijd later permanent maken als het bevalt.
Ja, Ephemeral heet het.
Ik heb zelf geen spijt van mijn tattoo, ooit eens laten zetten op mijn 16e, maar als ik het toen niet had gedaan dan had ik het nu ook niet meer gedaan. (Dat weet je eigenlijk nooit zeker, want misschien was het anders wel blijven trekken omdat je er geen één hebt?)quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibo's,
Hij weet nog niet of hij wel weet of hij nu al weet wat hij wel of niet wil.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je nu wel of niet wat je wil?
Nu ben ik in de warquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Hij weet nog niet of hij wel weet of hij nu al weet wat hij wel of niet wil.
Mag ik je dm sturen habibo? Laat ik je zien wat ik wil.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 16:39 schreef Aiciu het volgende:
Geen tattoos nemen als je er geen type voor bent.
Ik noteer mijn ideeën altijd en als ik er na een jaar of langer nog achter sta doe ik het gewoon.
Maar ben wel iemand die jaarlijks wel een of meerdere tattoos laat zetten dus heb sowieso niet echt snel spijt omdat ik het gewoon mooi vind en het deel is van mijn leven.
Bedankt habiboquote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:51 schreef -marz- het volgende:
Gewoon doen habibo, zoals je zegt zodra je bent afgevallen. Heb je een extra mooie beloning voor je harde werk. Kan je in de tussentijd bedenken wat je precies wil en sparen.
Als je daar de discipline voor kan opbouwen zou mooi zijn.
ik denk dat ik het weet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 13:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weet je nu wel of niet wat je wil?
Ook smaak kan veranderen hé? Wat je nu mooi vind, kun je over een paar jaar niet meer mooi vinden. Geldt ook voor tattoos.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:38 schreef JanMetDeKorteLul het volgende:
[..]
Dit is echt bullshit. Ik heb best een aantal tatoeages, sommige met betekenis, sommige zonder. De tatoeages die ik met een reden heb laten zetten vind ik nu een stuk minder boeiend dan de tatoeages die ik heb laten zetten omdat ik ze mooi vind. Begrijp me niet verkeerd, ik heb geen spijt, maar wat nu een betekenis heeft kan morgen irrelevant zijn.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Mag ik je dm sturen habibo? Laat ik je zien wat ik wil.
[..]
Bedankt habibo![]()
Misschien heb je wel gelijk ik ben al 5 kilo kwijt. Ik moet er nog 25 kwijt.
Hoi Eend,quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibo's,
Ja precies haatdragende teksten beter niet op je gezicht. Verder prima. Hakenkruis op je borst en een leuke tribal op je gezicht. Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 12:35 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Ach als je er spijt van hebt maakt toch ook niet zoveel uit.
Is maar een plaatje op je lichaam en mensen die je daarop afkeuren zijn je toch niet waard.
Heb zelf aan de ene kant spijt maar dan zijn er ook weer periodes dat ik super blij ermee ben.. kun je toch niet van tevoren voorspellen.
En nee, bij mij had het geen betekenis, had het laten zetten in een vlaag van verstandsverbijstering.
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Oke als het haatdragende teksten en symbolen zijn op je gezicht is wat anders, maar verder...
Beste suggestie van het hele topicquote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:15 schreef Cockwhale het volgende:
Een piemel van 50 cm op je piemel van 30 cm laten tatoeëren.
Ik zou eerst geestelijk een beetje stabiel proberen te worden voor je zoiets gaat doen. Denk dat je er anders eerder spijt van zult krijgen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:37 schreef Boze_Eend het volgende:
Habibo's,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |