Het zal wel wat saais worden, ja. Paar stukjes HAL oid, nu die deal met GV gewoon door lijkt te gaan. BOKA, Vopak, Coolblue doen het allemaal prima, ook met goede vooruitzichten SBM dan wat minder. En Intertrust maar verdubbelen, volg Lucerne wel in hun beschouwing over de waardering daarvan. Zou me ook niets verbazen als die binnenkort opgekocht worden overigens.quote:Op maandag 8 februari 2021 21:36 schreef invesduurder het volgende:
Paar mooie dividend aristocraten onderzoeken en evt kopen.
quote:Op woensdag 10 februari 2021 14:44 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
Beste mensen,
Wat zijn jullie gedachtes over Astra? https://astra.com/
Via Holicity (HOL) in te investeren sinds vorige week en naar verwachting in Q2 als ASTR verder.
Ze willen coolblue ook naar de beurs brengenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:49 schreef nostra het volgende:
[..]
Het zal wel wat saais worden, ja. Paar stukjes HAL oid, nu die deal met GV gewoon door lijkt te gaan. BOKA, Vopak, Coolblue doen het allemaal prima, ook met goede vooruitzichten SBM dan wat minder. En Intertrust maar verdubbelen, volg Lucerne wel in hun beschouwing over de waardering daarvan. Zou me ook niets verbazen als die binnenkort opgekocht worden overigens.
Flow er even tijdelijk uitgegooid voor de Q4-cijfers op vrijdag, op die cijfers wordt altijd wat panisch gereageerd. Market statistics tot net met december waren flatline tov Q3, dus verwacht eenzelfde koersreactie als in oktober.
Bij Eurocommercial Properties heb ik een GAK van ¤30,50. Bij Unibail-Rodamco een GAK van ¤72,72. Ik beleg juist voor het dividend, dus een tijdje geen dividend uitkeren is wel ... flink balen! Maar goed, ik blijf zitten. Ik heb het dividend nu niet nodig en ik zie niet het einde der tijden voor winkelcentra.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Unibail keert voorlopig geen dividend uit. Koers zakt vandaag behoorlijk. Goed moment om nu in te stappen. De coronacrisis is bijna voorbij.
Ah, dat had ik niet meegekregen. Ik heb geen idee wat ze nou precies voor die 49% betaald hebben, dat is ook incremental gegaan vanaf 2016 dus zal stapsgewijs ook wel duurder geworden zijn. Uiteindelijk is het gewoon een veredelde lokale dozenschuiver met flinterdunne marges natuurlijk. Maar zal best wat moois voor te vangen zijn in deze tijd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:51 schreef floris_b het volgende:
Ze willen coolblue ook naar de beurs brengen
Idd lekker ding geworden! Denk morgen em te kopen denk nog 3% eraf morgen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:18 schreef Idisrom het volgende:
Unibail keert voorlopig geen dividend uit. Koers zakt vandaag behoorlijk. Goed moment om nu in te stappen. De coronacrisis is bijna voorbij.
Klopt maar mensen willen schijnbaar toch betalen voor de service/winkels en de klantvriendelijkheid. En ze gaan nu ook al energie leveren. Ben eigenlijk benieuwd wat hun business propositie is. Alles leveren met een glimlach?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:32 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet meegekregen. Ik heb geen idee wat ze nou precies voor die 49% betaald hebben, dat is ook incremental gegaan vanaf 2016 dus zal stapsgewijs ook wel duurder geworden zijn. Uiteindelijk is het gewoon een veredelde lokale dozenschuiver met flinterdunne marges natuurlijk. Maar zal best wat moois voor te vangen zijn in deze tijd.
City group heeft Unibail Rodamco op 21 staanquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:38 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Bij Eurocommercial Properties heb ik een GAK van ¤30,50. Bij Unibail-Rodamco een GAK van ¤72,72. Ik beleg juist voor het dividend, dus een tijdje geen dividend uitkeren is wel ... flink balen! Maar goed, ik blijf zitten. Ik heb het dividend nu niet nodig en ik zie niet het einde der tijden voor winkelcentra.
Dat is wel extreem laag!!quote:Op donderdag 11 februari 2021 21:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
City group heeft Unibail Rodamco op 21 staan
https://www.analist.nl/aa(...)il-rodamco-westfield
De laatste koop staat op 11 december en dan op koersdoel 75 euroquote:
Goed gezien Boris.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:49 schreef nostra het volgende:
Flow er even tijdelijk uitgegooid voor de Q4-cijfers op vrijdag, op die cijfers wordt altijd wat panisch gereageerd.
Wat zijn de boomer-stocks? ZIjn dat traditionele aandelen met dividend?quote:Op donderdag 11 februari 2021 20:19 schreef xminator het volgende:
Mooi om te zien dat boomer stocks aan het bloeden zijn. Er komt een nieuw tijdperk aan, dit is nog maar het begin.
Op dit moment is Shell of Royal Dutch in mijn ogen een absolute koop gezien de LNGquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zijn de boomer-stocks? ZIjn dat traditionele aandelen met dividend?
De hype op Adyen, Tesla, Amazon c.s. is al geweest. Je betaalt daar nu de absolute hoofdprijs gezien de fundamentals. De boomer-stocks zijn nog steeds erg goedkoop tov de rente. Ik denk dat daar de comeback zit.
Dat zal best ja, Met de achtergestelde 7% DSB is het ook goed afgelopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:49 schreef LXIV het volgende:
Nog mensen die SNS-obligaties hadden? Ik had 15.000 van de achtergestelde 11,25%. Vlak voor de onteigening voor de helft van de nominale waarde gekocht. Achteraf nog een mooie belegging geweest.
Wat krijg je nu terug? Face?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:49 schreef LXIV het volgende:
Nog mensen die SNS-obligaties hadden? Ik had 15.000 van de achtergestelde 11,25%. Vlak voor de onteigening voor de helft van de nominale waarde gekocht. Achteraf nog een mooie belegging geweest.
ca 90%, inclusief wettelijke rente.quote:
Best oké nog inderdaad. Wel twaalf (?) jaar op moeten wachten natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
ca 90%, inclusief wettelijke rente.
Sommigen vinden het te weinig, anderen te veel. Voor mij is dit wel prima. Had ik de nominale waarde ontvangen inclusief die extreme rente over al die jaren dan was het natuurlijk helemaal feest geweest, maar je moet reeel bljiven.
Ik heb de indruk dat er grote financiële instituties zijn die trailing interest rates gebruiken als verdisconteringsvoet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat zijn de boomer-stocks? ZIjn dat traditionele aandelen met dividend?
De hype op Adyen, Tesla, Amazon c.s. is al geweest. Je betaalt daar nu de absolute hoofdprijs gezien de fundamentals. De boomer-stocks zijn nog steeds erg goedkoop tov de rente. Ik denk dat daar de comeback zit.
We krijgen een zeer serieuze crash als de eerste bedrijven salaris in Bitcoin gaan betalen en je op de GIRO Bitcoin kunt kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:02 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat er grote financiële instituties zijn die trailing interest rates gebruiken als verdisconteringsvoet.
Dat zorgt voor overwaardering growth stock tov value.
Andere zijde is dat er mogelijk dikke inflatie komt en dat hoge waarderingen voor aandelen te rectificeren zijn. Maar overvalued growth blijft dan nog steeds van toepassing.
En de economie is maar matig nu. Op de korte termijn kan een goede crash nog best mogelijk zijn. Aex terug naar 400 punten.
Gebeurt niet. Bitcoin wordt gewoon verboden als het teveel voet aan de aarde krijgt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
We krijgen een zeer serieuze crash als de eerste bedrijven salaris in Bitcoin gaan betalen en je op de GIRO Bitcoin kunt kopen
Digitale euro gaat niet werken die zal ook in honderden miljarden tegelijk worden aangemaakt en is niet wereldwijd geaccepteerd
Sommige zaken kun je niet tegenhouden of verbiedenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
Gebeurt niet. Bitcoin wordt gewoon verboden als het teveel voet aan de aarde krijgt.
... Je mist een stuk rationeel denkvermogen als je serieus denkt dat overheden de ECB buitenspel gaan zetten ten gunste van bitcoin.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Sommige zaken kun je niet tegenhouden of verbieden
Banken en ECB worden buitenspel gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |