We moeten nu offers nemen om late meer vrijheden te krijgenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:29 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Want die cijfers zijn zo erg dat dat nu het geval gaat zijn? We zien al nauwelijks mensen, doe normaal zeg.
Ja, gelukkig mag je nog wel naar buiten om een wandeling te maken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
* Tijger_m kijkt uit her raam, ziet mensen.
Tuurlijk, daar geloof jij nog in? De overheid bepaalt het allemaal wel voor ons.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten nu offers nemen om late meer vrijheden te krijgen
Gekker nog, ik moet zelfs naar buiten, ik heb 2 honden die 3 keer per dag naar buiten willenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig mag je nog wel naar buiten om een wandeling te maken.
Ah, heb je weer een nieuwe smoes gevonden om toch vooral de scholen dicht te houden?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, beter blijven alle scholen maandag (en de rest van de week) gewoon dicht:
[ twitter ]
Wordt anders een behoorlijke chaos..
Ik heb echt nog nooit mee gemaakt dat school niet door zou kunnen gaan door wat sneeuwval. Dat zou echt te bizar voor woorden zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Anyway, beter blijven alle scholen maandag (en de rest van de week) gewoon dicht:
[ twitter ]
Het heeft geen zin om op uitzonderlijke situaties beleid te maken, aangezien de rest die uitzonderingen dan ook wilt, er valt voor ieder persoon en elke situatie een uitzondering te vinden, maar stellen dat het hele beleid dan maar opgegeven moet worden is wel erg radicaal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Dat je geen bezoek meer mag hebben voor onbepaalde tijd, al die mensen die daar veel mentale klachten van krijgen. De mensen krijgen nu klap op klap en wanneer stopt dit?
Al zal ik mij niet houden aan het bezoekverbod, ze kunnen de... Krijgen.
Het is ook wat, he. Mogen de scholen eindelijk weer open, krijgen de kinderen ijsvrijquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Jij denkt dat de overheid alle ondernemers naar de tering wil helpen en onze economie wil slopen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar geloof jij nog in? De overheid bepaalt het allemaal wel voor ons.
Ja, speciaal om jou te pesten Jannekequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ah, heb je weer een nieuwe smoes gevonden om toch vooral de scholen dicht te houden?
We hebben het over basisscholen hè. De straat uit en je bent er in de meeste gevallen.
Ik mag dat woord niet gebruiken maar dat is toch typisch verwend gedrag, denken dat je onevenredig zwaar getroffen bent door deze pandemie als jongere dan mensen uit een andere leeftijdscategorie?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:28 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Je kan je wel afvragen of de samenleving op dit moment wel zo solidair zijn met de jongeren, aangezien zij meer met de gebakken peren zitten dan andere groepen van de bevolking.
Maar goed, ik ga hier geen jongeren/ouderen discussie voeren.
Jij kent geen ijs/sneeuwvrij? Zat gebeurt in NL.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit mee gemaakt dat school niet door zou kunnen gaan door wat sneeuwval. Dat zou echt te bizar voor woorden zijn.
Gewoon open doen dus.
Huh, wat raar. Het hele idee van dat onderzoek in Lansingerland was toch dat alle positieve tests extra onderzocht werden in het Erasmus, om te kijken of het de B117 variant betrof? Hebben ze toch een steekproef gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:23 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Maurice:
[..]
Ben benieuwd of de data-analisten van dit forum hier op dezelfde manier naar kijken.
Hoop het voor ze, maken we nog maar weinig mee hier..quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is ook wat, he. Mogen de scholen eindelijk weer open, krijgen de kinderen ijsvrij
3 keer per dag naar buiten... Dat wordt lastig als je dadelijk weer overdag naar werk gaat...quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Gekker nog, ik moet zelfs naar buiten, ik heb 2 honden die 3 keer per dag naar buiten willen
Voor mij niet, ik werk buiten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Oidipous het volgende:
[..]
3 keer per dag naar buiten... Dat wordt lastig als je dadelijk weer overdag naar werk gaat...
Leuk voor die gasten juist. Meteen dik sneeuwballengevecht bij het herzien van de klasgenootjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb echt nog nooit mee gemaakt dat school niet door zou kunnen gaan door wat sneeuwval. Dat zou echt te bizar voor woorden zijn.
Gewoon open doen dus.
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Jij kent geen ijs/sneeuwvrij? Zat gebeurt in NL.
Ik wel l. Maart 2005 in het Noorden. Er was 50cm sneeuw gevallen en hoefde niet naar schoolquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon open doen dus.
Eh? Ik wel. Toen ik nog op school zat zelfs, ijsvrij noemden wij dat toenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon open doen dus.
Precies. Elke basisschool zit zo'n beetje op fietsafstand/loopafstand ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk voor die gasten juist. Meteen dik sneeuwballengevecht bij het herzien van de klasgenootjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |