SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesmolten kaasquote:
Lol!quote:
kun je geen weerfoto's insturen naar de lokale zender?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
@:Buda kan me niet voorstellen dat het nieuwswaarde heeft toch?En zou ik ook wel een beetje eng vinden
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
@:Buda kan me niet voorstellen dat het nieuwswaarde heeft toch?En zou ik ook wel een beetje eng vinden
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je geen weerfoto's insturen naar de lokale zender?
Geloof ik ook wel, maar voelt een beetje groots ofzo terwijl het vooralsnog mijn intieme projectje is ofzo. Maar goed als het werk ook al interesse heeft dan wordt het ook al groter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoor![]()
Journalisten zijn meestal wel aardig hoor
Hoezo krijg?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ik na de zomer een echte baan krijg.
Kun jij geen lokale omroep tippen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoor![]()
Journalisten zijn meestal wel aardig hoor
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo krijg?
Altijd zelf aan het stuur kruipen van de levensrit, op de achterbank is het altijd maar afwachten waar de reis heen gaat.
Ik heb geen contacten in Den Haagquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij geen lokale omroep tippen?
Hij bedoelt het niet rot. En ik hoop ook dat je een vaste baan krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.
Niet zo boosje worden om alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.
Je bent leuker als je lachtquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo boosje worden om alles.
Ben je verhuisd moots?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Hapuffff... kracht verzamelen om een dierenarts te bellen en dan dingen in het Duits uit te leggen.![]()
Mein Schweinhund ist defekt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Hapuffff... kracht verzamelen om een dierenarts te bellen en dan dingen in het Duits uit te leggen.![]()
MEIN TIER IST KAPUTT!! MACHEN BITTE!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Mein Meerschweinchen frisst nicht mehr, was soll ich machen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Beter dan "je bent niet zo knap als je lacht"quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent leuker als je lacht
*rent snel weg
je werkt nu toch ook contract basis?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ik na de zomer een echte baan krijg.
Nee ik doe een re-integratietraject.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je werkt nu toch ook contract basis?
komt vast goed. ik hoop het in ieder geval voor jequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik doe een re-integratietraject.
Permanent Aanwezige Modererende Alleskunnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben onofficieel wel in dienst daar op dit moment want heb werk van een vriendin overgenomen.
Komt best goed met je, Amaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben onofficieel wel in dienst daar op dit moment want heb werk van een vriendin overgenomen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Permanent Aanwezige Modererende Alleskunner
Even die broccoli uit zijn arie halen denk ikquote:
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt best goed met je, Ama
Staaaaar!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even die broccoli uit zijn arie halen denk ik
Welnee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.
kaasmakerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?
Nee ik heb niks afgemaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?
Dat is ook wel weer waar...quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou jij niet zo dol op haar zijn
Niet alles staat met een opleiding he..Je ervaringen zijn ook belangrijk enzquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb niks afgemaakt.Kan mijzelf wel voor mijn kop slaan maar ja. Moet ik wel zeggen dat het vroeger ook niet goed met mij ging hoor, ik ben als persoon wel heel erg gegroeid. Oke misschien heb ik stiekem toch iets bereikt dan.
Nou, daar mag je dan al trots op zijn, toch? En eigenlijk is het nooit te laat om te leren. Misschien kun je met een eenvoudige baan beginnen ergens en binnen dat bedrijf doorgroeien. Je bent niet dom en je bent gemotiveerd. Dat zijn al twee belangrijke pluspuntenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb niks afgemaakt.Kan mijzelf wel voor mijn kop slaan maar ja. Moet ik wel zeggen dat het vroeger ook niet goed met mij ging hoor, ik ben als persoon wel heel erg gegroeid. Oke misschien heb ik stiekem toch iets bereikt dan.
Dan ben je toch al heel lekker bezig!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien eens bij een ziekenhuis informeren? Daar kunnen ze wel schoonmakers gebruiken met oog voor detailquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik precies wil weet ik niet maar ik doe nu half jaartje schoonmaken waar ik nu zit en dat vind ik ook best wel leuk eigenlijk. Krijg vaak complimenten dat het gebouw zo schoon is sinds ik bezig ben daar dus dat doet me wel goed.
Ik heb altijd wel banen van hoog tot laag te vergeven en ik maal niet altijd even hard en stringent om opleiding maar juist wel om karakter, doorzettingsvermogen, analytisch vermogen, creativiteit, loyaliteit en stressbestendigheid, allemaal dingen die je zo zelf van de straat af kunt plukken en rapen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prima bedacht ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens bij een ziekenhuis informeren? Daar kunnen ze wel schoonmakers gebruiken met oog voor detail
Dat neem je terug !quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
maar dan reedt die op vrijdagavond naar Marokko.
Dan glij je alleen maar uit en breek je weer allemaal bottenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan glij je alleen maar uit en breek je weer allemaal botten
Dat wordt inderdaad vies gladquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan glij je alleen maar uit en breek je weer allemaal botten
en misschien kan je straks hoger op komen. of werken en leren. belangrijkste nu is geloof in jezelf. je bent al ver gekomen. en geloof in je eigen kunnenquote:
Vanaf zaterdagavond, las ik net.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het zaterdag eigenlijk al sneeuwen?
Zorgen dat je op tijd bij je dinnetje bentquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok mooi, komt me goed uit toevallig.
Helemaal niks, alleen maar lege kasten?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
He shit, nu al honger en ik heb niks in huis
Ik heb nog mandarijnen, melk, champagne en laurierdropjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
He shit, nu al honger en ik heb niks in huis
Kandelaars al leeg? Brandblusser dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen maar lege kasten?
Zelfde als gisteren, bloemkoolschotel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten, moet zo even boodschappen doen
06-afhaalbezorgerquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:17 schreef Karzai het volgende:
Iets makkelijks wil niet te lang in de keuken staan
* Fogel denkt aan spaghettiquote:
Nou ja, ik kan nog op wat ongekookte pasta knagen of de fles ketjap leeg drinkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen maar lege kasten?
Geen koekjes, nootjes, chocolade, chips, droge toastjes, zooi uit een oud kerstpakket, helemaal niks?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan nog op wat ongekookte pasta knagen of de fles ketjap leeg drinken
Nee?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen koekjes, nootjes, chocolade, chips, droge toastjes, zooi uit een oud kerstpakket, helemaal niks?
hete curry kipfilet witte rijst en maak er salade bijquote:
Oh das wel apart ... ik moet de kast eigenlijk weer eens uitruimen om te kijken wat voor zooi er allemaal nog ligtquote:
Ik doe twee keer per week boodschappen. En koop alleen wat ik in de dagen erna eetquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:27 schreef Fogel het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om ‘niks’ in huis te hebben?
Straks als ze 3 dagen ingesneeuwd zitten, dan is het huilenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:27 schreef Fogel het volgende:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Lekker!
hete curry kipfilet witte rijst en maak er salade bij
Heel Nederland naar de Albert Heijn om te hamsteren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Straks als ze 3 dagen ingesneeuwd zitten, dan is het huilen
wc papier inslaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel Nederland naar de Albert Heijn om te hamsteren.
Dat vraag ik me ook af hoor, heb eerder teveel in huis dan te weinig, zeker van de wat minder gezonde dingen die lang houdbaar zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:27 schreef Fogel het volgende:
Ja autistisch land, als alles precies zo gaat zoals het 'hoort' dan gaat het probleemloos maar zodra het ook maar iets afwijkt daarvan is het gelijk chaos crisis in de zaalquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
En het vreemd vinden dat onze COVID aanpak niet werkt. Bij -5 en 2 centimeter sneeuw ligt het hele land ook plat.
En dat mik je zo precies uit dat je altijd al je brood, groenten, vlees en fruit enzo helemaal precies tot op de druppel/kruimel wegkrijgt?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe twee keer per week boodschappen. En koop alleen wat ik in de dagen erna eet
Ik denk dat het me wel lukt om 2 weken quarantaine te overleven met wat ik nu in huis hebquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
En het vreemd vinden dat onze COVID aanpak niet werkt. Bij -5 en 2 centimeter sneeuw ligt het hele land ook plat.
Dat koop ik bewust niet al teveel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af hoor, heb eerder teveel in huis dan te weinig, zeker van de wat minder gezonde dingen die lang houdbaar zijn.
Dan ga ik boodschappen doen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dat mik je zo precies uit dat je altijd al je brood, groenten, vlees en fruit enzo helemaal precies tot op de druppel/kruimel wegkrijgt?
Wat als je een keer net iets meer honger hebt?
Ik koop dat volgens mij sowieso teveel, want 'stel ik heb een keertje trek', en vervolgens kom ik het een half jaar later weer tegen in de kastquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat koop ik bewust niet al teveel.
En maar roepen dat we zo nuchter volk zijn. Hoop mensen zijn al blij als ze hun billen niet vergeten af te vegen na het poepen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja autistisch land, als alles precies zo gaat zoals het 'hoort' dan gaat het probleemloos maar zodra het ook maar iets afwijkt daarvan is het gelijk chaos crisis in de zaal![]()
NIET HAMSTERENquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb snel 30 elektrische kachels bij gekocht.
Goeie handel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ken mezelf. Dat gaat binnen een dag opquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik koop dat volgens mij sowieso teveel, want 'stel ik heb een keertje trek', en vervolgens kom ik het een half jaar later weer tegen in de kast![]()
Wat wordt je woekerprijs?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
De supermarkt is om de hoek en 7 dagen per week open. Geen noodzaak dus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:27 schreef Fogel het volgende:
Dat was vroeger bij mij ook hoor, maar op de een of andere manier heb ik dat afgeleerdquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken mezelf. Dat gaat binnen een dag op
En dit is waarom ik niet altijd veel in huis heb aan snacks.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ken mezelf. Dat gaat binnen een dag op
Ik moet mezelf echt keihard dwingen om een paar dagen te doen met een zakje paaseitjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was vroeger bij mij ook hoor, maar op de een of andere manier heb ik dat afgeleerd
Dikke Buda hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dit is waarom ik niet altijd veel in huis heb aan snacks.
Plus dat ik prima een dag met wat minder kan, dikke draak enzo.
Ja ik vind mezelf ook eng worden soms hoor, ben nog steeds chocoladeletters aan het wegwerken (quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet mezelf echt keihard dwingen om een paar dagen te doen met een zakje paaseitjes.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik vind mezelf ook eng worden soms hoor, ben nog steeds chocoladeletters aan het wegwerken (), maar die kan ik dus gewoon op het aanrecht vol in het zicht leggen en alleen 's avonds na het eten bij een kopje thee een stukje vanaf breken. Doe gewoon een week meet zo'n ding ...
Ja toch iets te hard tegen die boom aan geredenquote:
Ik heb mijn stappendoel al behaald tijdens mijn postrondequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, nu nog even een ommetje lopen en ik heb een uitermate productieve dag achter de rug
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind mezelf prima zo. Hoogstens wat opletten dat mijn broeken comfortabel blijven, maar da's een kwestie van niet dagelijks een chocoladereep opvreten.quote:
Check.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind mezelf prima zo. Hoogstens wat opletten dat mijn broeken comfortabel blijven, maar da's een kwestie van niet dagelijks een chocoladereep opvreten.
Welke broekmaat heb je?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, begrijp me niet verkeerd, ik vind mezelf prima zo. Hoogstens wat opletten dat mijn broeken comfortabel blijven, maar da's een kwestie van niet dagelijks een chocoladereep opvreten.
Eerst nog een uurtje skypenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef IJsdraakje het volgende:
En een complete werkdag was nog wat te hoog gegrepen.Ik sleep mezelf even naar de supermarkt voor avondeten en nog wat spul en daarna een uurtje plat.
Van welk merk?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke broekmaat heb je?
Ik W31 al sinds mijn 18e.
Ik heb maar korte beentjes, dus heb overal L32quote:
Da's nietquote:
Euhm ja dat is natuurlijk ook gewoon zo.quote:De leerkracht vraagt zich dan ook af of minister Slob zich voldoende realiseert, wat dit besluit allemaal teweeg brengt. ,,Het voelt alsof het maatschappelijke belang zwaarder weegt dan het welzijnsbelang van het onderwijzend personeel.”
Los en/of US gaan nu naar je cupmaat vragen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet, da's
![]()
En voor de beeldvorming van achterlijkheid van vrouwenmaten, ik heb M, L, XL, 42, 44, 46 en 32/32 in de kast liggen en dat past allemaal prima.
Je benen zijn in ieder geval niet korter geworden.quote:
Ik zit nu ook op 36, kwam van 40, vooral ook prettig dat er in die maat echt tig meer keuze isquote:
Vreemd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet, da's
![]()
En voor de beeldvorming van achterlijkheid van vrouwenmaten, ik heb M, L, XL, 42, 44, 46 en 32/32 in de kast liggen en dat past allemaal prima.
Dat heeft jarenlang in een OP van een SC gestaan, daar zit ik echt niet mee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:57 schreef Modus het volgende:
[..]
Los en/of US gaan nu naar je cupmaat vragen.
Bij pantolons moet ik naar 48. Maar zo vaak draag ik geen nette kleding.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik ken alleen 32/32, 31/34 enz.
D85quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft jarenlang in een OP van een SC gestaan, daar zit ik echt niet mee.
Fu!quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik schrok net zo van de postbode dat ik mijn drinken over de vloer liet gaan.
Mijn collega biedt zijn/haar excuses aan..quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Oh ja pantalons is weer een ander meettype (waarom nou dan weer hč?)quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bij pantolons moet ik naar 48. Maar zo vaak draag ik geen nette kleding.
Daar zwem ik in.quote:
De maten van de broeken die ik koop zijn paar jaar geleden aangepast, daardoor heb ik nu een andere maat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke broekmaat heb je?
Ik W31 al sinds mijn 18e.
Misschien dat soort stats hier ook weer eens introduceren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat heeft jarenlang in een OP van een SC gestaan, daar zit ik echt niet mee.
Ja, da's een leukigheidje van vrouwenkleding. En dan moet je nog opletten waar het vandaan komt. Spaanse maten (Zara enzo) is standaard XL of 46, Duitse maten M of 42.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemd.
Ik ken alleen 32/32, 31/34 enz.
Los 1,67m 70 kgquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien dat soort stats hier ook weer eens introduceren.
Als je het uit China bestelt heb je waarschijnlijk dan weer XXXXXL nodig en uit de VS een Squote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's een leukigheidje van vrouwenkleding. En dan moet je nog opletten waar het vandaan komt. Spaanse maten (Zara enzo) is standaard XL of 46, Duitse maten M of 42.
Niet alleen bij vrouwen hoor. een Scandinavische "L" kan weer anders zijn dan een Italiaanse "L"quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's een leukigheidje van vrouwenkleding. En dan moet je nog opletten waar het vandaan komt. Spaanse maten (Zara enzo) is standaard XL of 46, Duitse maten M of 42.
Mooi Handje vol, nou ja niet voor mijn kolenschoppen. Heb uitzonderlijk grote handen.quote:
Oh ja, Aziatische maten waag ik me niet eens aan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het uit China bestelt heb je waarschijnlijk dan weer XXXXXL nodig en uit de VS een S
Oh, zeker hoor. Alleen valt het daarbij vaak op dat het anders valt, ik ga er overal van uit dat ik moet meten of passen, standaard met drie maten een pashok in, zeg maar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet alleen bij vrouwen hoor. een Scandinavische "L" kan weer anders zijn dan een Italiaanse "L"
Nou die VS maten zijn wel een stukje ruimer hoor, ben een paar keer bij van die outlet centres geweest daar, en had eigenlijk altijd wel een maatje of 2 kleiner nodig dan dat ik hier hebquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, Aziatische maten waag ik me niet eens aan.![]()
VS wijkt niet enorm af van Europese maten, alleen wel diezelfde variatie, dus altijd meten.Wel vaker aan de ruimere kant.
Mijn ervaringen komen niet verder dan online.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die VS maten zijn wel een stukje ruimer hoor, ben een paar keer bij van die outlet centres geweest daar, en had eigenlijk altijd wel een maatje of 2 kleiner nodig dan dat ik hier heb
Ja dat sowieso, zeker bovenkleding is met die vreemde buik van mij een soort roulette met wat pastquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn ervaringen komen niet verder dan online.En maatvariatie is "normaal" voor me, dat vertekent.
Kan aan mij liggen maar die lijken nogal wat nepkleding te verkopen. Hele site komt erg onprofessioneel over ook.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Kan wel aanraden, binnen 3 dagen thuis via airmail.![]()
https://www.drestige.com/
Trustpilot, 4,5 en deze Italiaanse site ook erg goed:quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen maar die lijken nogal wat nepkleding te verkopen. Hele site komt erg onprofessioneel over ook.
Ten eerste hecht ik niet zoveel waarde aan dat soort sites, daar kan je ook gewoon positieve reviews kopen. En als mensen niet weten dat ze nepspul kopen, gaan ze ook geen negatieve review geven. Maar goed, het zal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Trustpilot, 4,5 en deze Italiaanse site ook erg goed:
https://www.feedaty.com/feedaty/reviews/drestige
Je moet alleen beetje Italiaans kunnen.
Dus ja, ligt aan jou ws.
Wat doe je nou getriggert man.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:30 schreef Modus het volgende:
Helemaal geen 4,5 maar 4 op Trustpilot, op basis van wel 4 reviews. Zo heeeeee.
Oke
https://www.trustpilot.com/review/drestige.com?languages=all
Bij bepaalde merken heb ik ook mijn twijfels; maar op Aliexpress kun je tegenwoordig ook terecht voor allerlei spul.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:28 schreef Modus het volgende:
[..]
Ten eerste hecht ik niet zoveel waarde aan dat soort sites, daar kan je ook gewoon positieve reviews kopen. En als mensen niet weten dat ze nepspul kopen, gaan ze ook geen negatieve review geven. Maar goed, het zal.
Zat die even aan je gleufjequote:Op donderdag 4 februari 2021 14:59 schreef Amarantha het volgende:
Eens, eindelijk weer eens wat zonlichtquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was ik maar Ama's postbode![]()
quote:
Hahaatjesquote:
Ja dat is een beetje jammer. Kan het niet gewoon de hele maand dit blijvenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zekers, stilte voor het winterweer...
Nog net zo ver als vorige weekquote:
Even door de borstel heen duwen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even klapperen aan de brievenbus.
Daar is volgens mij gewoon een lijstje van.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd wat er allemaal op Disney Star komt te staan. Nog meer keuzestress.
We hebben vanavond (nog voor de avondklok) een filmavond vanuit de woonbegeleiding. Vanavond de Disneyfilm Epic...quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:51 schreef Amarantha het volgende:
Ben benieuwd wat er allemaal op Disney Star komt te staan. Nog meer keuzestress.
HET IS MET EEN 0quote:
Ja ook wel gezien maar ben de helft nu alweer kwijt haha.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar is volgens mij gewoon een lijstje van.
Dus je hoeft niet benieuwd te zijn
Was je weg danquote:
Ryan Reynoldsquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:55 schreef Amarantha het volgende:
Binnenkort Deadpool ook maar weer kijken dan.
Die ken ik alleen uit The Hitmans Bodyguardquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hij doet zijn rol erg goed.
Gelukkig net op tijd terug voor de avondklokquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar nu weer terug in Den Haag.
Blij dat ik hem maandag niet hoef te doen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig net op tijd terug voor de avondklok
Dat is echt Bengaalsekindertjeswerk manquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef FranticDJ het volgende:
Wat haat ik het krimpen van RJ45 stekkers toch
Zeker 10 voor niks gekrompen
Toch doen. Beetje kaneel en kruiden bij je bier en even in de pingpingdoos.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, mijn ommetje zit er ook op. Viel wat kort uit deze keer, maar toch wel (net) de 20 minuten gehaald. Maar ja ik had al gefietst ook natuurlijk. Als het geen februari was geweest had ik nu met een biertje in de zon gaan zitten.
Huehue, dit klinkt alsof je het over een Aziatische dame van lichte zeden hebtquote:
Ja maar eigenlijk was alles in ordequote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je orde op zaken gesteld in Brabant?
Zijn er ook niet lichte dames van Aziatische zeden?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Huehue, dit klinkt alsof je het over een Aziatische dame van lichte zeden hebt
Had je voor niks je boksbeugel meegenomen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja maar eigenlijk was alles in orde
Nee, wel ladyboys.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn er ook niet lichte dames van Aziatische zeden?
kloptquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is echt Bengaalsekindertjeswerk man
nee, is dry februaryquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch doen. Beetje kaneel en kruiden bij je bier en even in de pingpingdoos.
Alcoholvrij glühbier een optie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alcoholvrij glühbier een optie?wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Hey, er wordt van mijn zaadbollen gegeten.
Wat je niet wil horen als die broek omlaag gaatquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Hey, er wordt van mijn zaadbollen gegeten.
Of juist welquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als die broek omlaag gaat
Snap ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Blij dat ik hem maandag niet hoef te doen.
Solotovskiquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef Solotovski het volgende:
Gvd boys, k krijg zelfs mn eigen visitekaartjes
Je dikke hoerenmoeder op een tomos jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Solotovski
Uw Drugsdealer
Kanslozenstraat 143C
1101 AA Harderwijk
Kun je niet gewoon in ONZ blijven met deze bagger?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een tomos ja
Hij begintquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon in ONZ blijven met deze bagger?
Voor 2 tientjes heb je er ook 500 bij drukwerkdeal.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef Solotovski het volgende:
doe jij die dingen ontwerpen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor 2 tientjes heb je er ook 500 bij drukwerkdeal.
Ja, is een van de standaarddingen die meestal bij een huisstijl horenquote:
Niet zo janken joh, huilebalk.quote:
Is allemaal echt waar hoor!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef Solotovski het volgende:
Is je duim al helemaal week van al dat zuigen man man man
ik hou het effe in het achterhoofdquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, is een van de standaarddingen die meestal bij een huisstijl horen(basic huisstijl is meestal logo, kleuren/fonts, briefpapier, visitekaartje).
Deadpool 2 komt er ook opquote:
Rot nou maar gewoon op naar de krochten van FOK! waar je thuishoort, Soloflopski.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Niet zo janken joh, huilebalk.
Laatste boeit me niet maar Deadpool 1 en 2 is wel nice.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Deadpool 2 komt er ook op![]()
En alle alien films
Wowquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rot nou maar gewoon op naar de krochten van FOK! waar je thuishoort, Soloflopski.
Even dimmen tegen de beste KLB mod van 2019 hequote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rot nou maar gewoon op naar de krochten van FOK! waar je thuishoort, Soloflopski.
Goedkoper is die er nog niet zo te zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
@:engine maat, zag animal crossing in aanbieding bij bol voor 49.99
Wel goed prijsje toch?
Ja, je modde niks. Dat vonden al die trollen helemaal geweldig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Even dimmen tegen de beste KLB mod van 2019 he
lijkt me welquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef Haags het volgende:
@:engine maat, zag animal crossing in aanbieding bij bol voor 49.99
Wel goed prijsje toch?
Ik ben wel 'btw-vrij'quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik hou het effe in het achterhoofd
Mja, ik probeer mijn woordkeuze aan zijn niveau aan te passen. Dat komt de boodschap misschien overquote:
Ja Amazon is zelfde prijs. Bol.com is 5 euro korting als je select hebt, en dat heb ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedkoper is die er nog niet zo te zien
Moet je er even je hoerenmoeder bijzetten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik probeer mijn woordkeuze aan zijn niveau aan te passen. Dat komt de boodschap misschien over
O jaquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je er even je hoerenmoeder bijzetten.
En Bol is sneller, vermoed ik?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:12 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja Amazon is zelfde prijs. Bol.com is 5 euro korting als je select hebt, en dat heb ik
maar die kan je voor paar euro laten maken.. zo bijzonder is dat dan toch niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:52 schreef Solotovski het volgende:
Blij dat ik niet zo'n domme mongool ben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Solotovski het volgende:
Blij dat ik niet zo'n zure lul ben
Volgens mij wel ja. Amazon duurt nu wat langer geloof ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Bol is sneller, vermoed ik?
Zal best. Heb ze alleen nog nooit gehad voor een functie. Nu wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef mschol het volgende:
[..]
maar die kan je voor paar euro laten maken.. zo bijzonder is dat dan toch niet?
Heb je een kaas van een berg gegooid?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef kwiwi het volgende:
Zo, 2e keer sporten van vandaag zit er ook weer op. Ben op 1 feb met m'n goede voornemens gestart
Blablablablaquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Blij dat ik niet zo'n domme mongool ben.
Nee, dat staat voor het weekend op het programma.. kaas de berg op rollenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een kaas van een berg gegooid?
niet zo negatief johquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal best. Heb ze alleen nog nooit gehad voor een functie. Nu wel.
Vind k gewoon mooi, laat me
Dat wil je wel graag geloven he, dat ik op de kast zit?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Blablablabla
Jezelf vooral op de kast laten jagen door een domme mongool
Soloslotski wat heb je met onze Buda gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wil je wel graag geloven he, dat ik op de kast zit?
Oh ja:
Je hoerenmoeder.
als het select is: zelfde dag in huis, indien voor 13:30 besteldquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En Bol is sneller, vermoed ik?
Het ging een paar dagen wel oke, eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:10 schreef Amarantha het volgende:
Beste nieuws van de dag is toch wel denk ik tong80
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ja je hebt ook dood gras.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soloslotski wat heb je met onze Buda gedaan?
Jacqueline?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Mijn pakketje wil niet echt opschieten, in een opwelling wat besteld en nu ben ik zooooooo benieuwd naar haar reactie.
Een ring?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:24 schreef UitStraling het volgende:
Mijn pakketje wil niet echt opschieten, in een opwelling wat besteld en nu ben ik zooooooo benieuwd naar haar reactie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |