SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesmolten kaasquote:
Lol!quote:
kun je geen weerfoto's insturen naar de lokale zender?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
@:Buda kan me niet voorstellen dat het nieuwswaarde heeft toch?En zou ik ook wel een beetje eng vinden
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
@:Buda kan me niet voorstellen dat het nieuwswaarde heeft toch?En zou ik ook wel een beetje eng vinden
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je geen weerfoto's insturen naar de lokale zender?
Geloof ik ook wel, maar voelt een beetje groots ofzo terwijl het vooralsnog mijn intieme projectje is ofzo. Maar goed als het werk ook al interesse heeft dan wordt het ook al groter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoor![]()
Journalisten zijn meestal wel aardig hoor
Hoezo krijg?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ik na de zomer een echte baan krijg.
Kun jij geen lokale omroep tippen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoor![]()
Journalisten zijn meestal wel aardig hoor
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo krijg?
Altijd zelf aan het stuur kruipen van de levensrit, op de achterbank is het altijd maar afwachten waar de reis heen gaat.
Ik heb geen contacten in Den Haagquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij geen lokale omroep tippen?
Hij bedoelt het niet rot. En ik hoop ook dat je een vaste baan krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.
Niet zo boosje worden om alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.
Je bent leuker als je lachtquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo boosje worden om alles.
Ben je verhuisd moots?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Hapuffff... kracht verzamelen om een dierenarts te bellen en dan dingen in het Duits uit te leggen.![]()
Mein Schweinhund ist defekt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Hapuffff... kracht verzamelen om een dierenarts te bellen en dan dingen in het Duits uit te leggen.![]()
MEIN TIER IST KAPUTT!! MACHEN BITTE!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Mein Meerschweinchen frisst nicht mehr, was soll ich machen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Beter dan "je bent niet zo knap als je lacht"quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent leuker als je lacht
*rent snel weg
je werkt nu toch ook contract basis?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ik na de zomer een echte baan krijg.
Nee ik doe een re-integratietraject.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je werkt nu toch ook contract basis?
komt vast goed. ik hoop het in ieder geval voor jequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik doe een re-integratietraject.
Permanent Aanwezige Modererende Alleskunnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben onofficieel wel in dienst daar op dit moment want heb werk van een vriendin overgenomen.
Komt best goed met je, Amaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben onofficieel wel in dienst daar op dit moment want heb werk van een vriendin overgenomen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Permanent Aanwezige Modererende Alleskunner
Even die broccoli uit zijn arie halen denk ikquote:
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt best goed met je, Ama
Staaaaar!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even die broccoli uit zijn arie halen denk ik
Welnee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.
kaasmakerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?
Nee ik heb niks afgemaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?
Dat is ook wel weer waar...quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou jij niet zo dol op haar zijn
Niet alles staat met een opleiding he..Je ervaringen zijn ook belangrijk enzquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb niks afgemaakt.Kan mijzelf wel voor mijn kop slaan maar ja. Moet ik wel zeggen dat het vroeger ook niet goed met mij ging hoor, ik ben als persoon wel heel erg gegroeid. Oke misschien heb ik stiekem toch iets bereikt dan.
Nou, daar mag je dan al trots op zijn, toch? En eigenlijk is het nooit te laat om te leren. Misschien kun je met een eenvoudige baan beginnen ergens en binnen dat bedrijf doorgroeien. Je bent niet dom en je bent gemotiveerd. Dat zijn al twee belangrijke pluspuntenquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik heb niks afgemaakt.Kan mijzelf wel voor mijn kop slaan maar ja. Moet ik wel zeggen dat het vroeger ook niet goed met mij ging hoor, ik ben als persoon wel heel erg gegroeid. Oke misschien heb ik stiekem toch iets bereikt dan.
Dan ben je toch al heel lekker bezig!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien eens bij een ziekenhuis informeren? Daar kunnen ze wel schoonmakers gebruiken met oog voor detailquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:44 schreef Amarantha het volgende:
Wat ik precies wil weet ik niet maar ik doe nu half jaartje schoonmaken waar ik nu zit en dat vind ik ook best wel leuk eigenlijk. Krijg vaak complimenten dat het gebouw zo schoon is sinds ik bezig ben daar dus dat doet me wel goed.
Ik heb altijd wel banen van hoog tot laag te vergeven en ik maal niet altijd even hard en stringent om opleiding maar juist wel om karakter, doorzettingsvermogen, analytisch vermogen, creativiteit, loyaliteit en stressbestendigheid, allemaal dingen die je zo zelf van de straat af kunt plukken en rapen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Prima bedacht ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens bij een ziekenhuis informeren? Daar kunnen ze wel schoonmakers gebruiken met oog voor detail
Dat neem je terug !quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 09:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
maar dan reedt die op vrijdagavond naar Marokko.
Dan glij je alleen maar uit en breek je weer allemaal bottenquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan glij je alleen maar uit en breek je weer allemaal botten
Dat wordt inderdaad vies gladquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan glij je alleen maar uit en breek je weer allemaal botten
en misschien kan je straks hoger op komen. of werken en leren. belangrijkste nu is geloof in jezelf. je bent al ver gekomen. en geloof in je eigen kunnenquote:
Vanaf zaterdagavond, las ik net.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:58 schreef UitStraling het volgende:
Gaat het zaterdag eigenlijk al sneeuwen?
Zorgen dat je op tijd bij je dinnetje bentquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok mooi, komt me goed uit toevallig.
Helemaal niks, alleen maar lege kasten?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
He shit, nu al honger en ik heb niks in huis
Ik heb nog mandarijnen, melk, champagne en laurierdropjes.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
He shit, nu al honger en ik heb niks in huis
Kandelaars al leeg? Brandblusser dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen maar lege kasten?
Zelfde als gisteren, bloemkoolschotel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:15 schreef Karzai het volgende:
Wat gaan jullie vanavond eten, moet zo even boodschappen doen
06-afhaalbezorgerquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:17 schreef Karzai het volgende:
Iets makkelijks wil niet te lang in de keuken staan
* Fogel denkt aan spaghettiquote:
Nou ja, ik kan nog op wat ongekookte pasta knagen of de fles ketjap leeg drinkenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Helemaal niks, alleen maar lege kasten?
Geen koekjes, nootjes, chocolade, chips, droge toastjes, zooi uit een oud kerstpakket, helemaal niks?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan nog op wat ongekookte pasta knagen of de fles ketjap leeg drinken
Nee?quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen koekjes, nootjes, chocolade, chips, droge toastjes, zooi uit een oud kerstpakket, helemaal niks?
hete curry kipfilet witte rijst en maak er salade bijquote:
Oh das wel apart ... ik moet de kast eigenlijk weer eens uitruimen om te kijken wat voor zooi er allemaal nog ligtquote:
Ik doe twee keer per week boodschappen. En koop alleen wat ik in de dagen erna eetquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:27 schreef Fogel het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om ‘niks’ in huis te hebben?
Straks als ze 3 dagen ingesneeuwd zitten, dan is het huilenquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:27 schreef Fogel het volgende:
Hoe krijgen jullie het toch voor elkaar om ‘niks’ in huis te hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |