SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gesmolten kaasquote:
Lol!quote:
kun je geen weerfoto's insturen naar de lokale zender?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
@:Buda kan me niet voorstellen dat het nieuwswaarde heeft toch?En zou ik ook wel een beetje eng vinden
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoorquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol!
@:Buda kan me niet voorstellen dat het nieuwswaarde heeft toch?En zou ik ook wel een beetje eng vinden
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kun je geen weerfoto's insturen naar de lokale zender?
Geloof ik ook wel, maar voelt een beetje groots ofzo terwijl het vooralsnog mijn intieme projectje is ofzo. Maar goed als het werk ook al interesse heeft dan wordt het ook al groter.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoor![]()
Journalisten zijn meestal wel aardig hoor
Hoezo krijg?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ik na de zomer een echte baan krijg.
Kun jij geen lokale omroep tippen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nieuwswaarde misschien niet direct, maar zeker een leuk human interest-verhaal. Ik had erover geschreven hoor![]()
Journalisten zijn meestal wel aardig hoor
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoezo krijg?
Altijd zelf aan het stuur kruipen van de levensrit, op de achterbank is het altijd maar afwachten waar de reis heen gaat.
Ik heb geen contacten in Den Haagquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun jij geen lokale omroep tippen?
Hij bedoelt het niet rot. En ik hoop ook dat je een vaste baan krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.
Niet zo boosje worden om alles.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het niet, laat maar weer.
Je bent leuker als je lachtquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet zo boosje worden om alles.
Ben je verhuisd moots?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Hapuffff... kracht verzamelen om een dierenarts te bellen en dan dingen in het Duits uit te leggen.![]()
Mein Schweinhund ist defekt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Hapuffff... kracht verzamelen om een dierenarts te bellen en dan dingen in het Duits uit te leggen.![]()
MEIN TIER IST KAPUTT!! MACHEN BITTE!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Mein Meerschweinchen frisst nicht mehr, was soll ich machen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef mootie het volgende:
Beter dan "je bent niet zo knap als je lacht"quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je bent leuker als je lacht
*rent snel weg
je werkt nu toch ook contract basis?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop dat ik na de zomer een echte baan krijg.
Nee ik doe een re-integratietraject.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
je werkt nu toch ook contract basis?
komt vast goed. ik hoop het in ieder geval voor jequote:Op donderdag 4 februari 2021 13:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ik doe een re-integratietraject.
Permanent Aanwezige Modererende Alleskunnerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben onofficieel wel in dienst daar op dit moment want heb werk van een vriendin overgenomen.
Komt best goed met je, Amaquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:34 schreef Amarantha het volgende:
Maar ben onofficieel wel in dienst daar op dit moment want heb werk van een vriendin overgenomen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Permanent Aanwezige Modererende Alleskunner
Even die broccoli uit zijn arie halen denk ikquote:
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komt best goed met je, Ama
Staaaaar!quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Even die broccoli uit zijn arie halen denk ik
Welnee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb soms mijn momenten dat ik er mijn twijfels over heb.
kaasmakerquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?
Nee ik heb niks afgemaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 13:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat voor werk wil je eigenlijk doen? Heb je een bepaalde opleiding gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |