quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik was een paar seconde eerder
Alsof mensen iets aantrekken van een weeralarmquote:Op donderdag 4 februari 2021 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werkt beter dan de avondklok dit.
Beast from the eastquote:
Hier is het best koud. Grote verschillen in NLquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Wow wat een weer vandaag zeg. Voelt echt heerlijk zacht aan buiten.
Ik zit in het 9 graden vakje, maar met het zonnetje erbij en weinig wind voelt het echt heerlijk. Krijg meteen weer zin in de lente en lekker buiten zijn. Wel raar gevoel dat als het echt uitkomt dat het vanaf zaterdag echt compleet anders is tot donderdag zo'n beetje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier is het best koud. Grote verschillen in NL![]()
[ afbeelding ]
Lekker dan, Zuid-Dordrecht precies op de lijnquote:
Dat verandert nog wel 50xquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:03 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Lekker dan, Zuid-Dordrecht precies op de lijn
Horizontale sneeuwbeweging dmv de wind.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef Starhopper het volgende:
Wat is stuifsneeuw? Hele fijne sneeuw? Geen dikke vlokken dus![]()
![]()
Over het algemeen EC.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is meer accuraat? GSF of ECMWF?
Mooi.quote:
Ooh dat zegt dus niets over het formaat van de vlokquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Horizontale sneeuwbeweging dmv de wind.
ECMWF op de middellange termijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:14 schreef DonDruiper het volgende:
Wat is meer accuraat? GSF of ECMWF?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Mijn voorkeur gaat uit naar Harmoniequote:Op donderdag 4 februari 2021 16:21 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
ECMWF op de middellange termijn.
Voor de korte termijn moet je dadelijk gaan kijken naar Cosmo2(Duitse), Arome(Franse) en Harmonie(Nederlandse)
In Vlissingen liep ik net op de dijk was lente-achtig in het zonnetje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:35 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hier is het best koud. Grote verschillen in NL![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef Scheepskok het volgende:
Met het zachte weer nu volgende week vorst? Ja daag.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:22 schreef Starhopper het volgende:
NEEEEEE!!!!!!! De nieuwste GFS komt met regen en een temperatuur van 5 graden![]()
![]()
![]()
![]()
Dit gaat niet goed
![]()
![]()
Geen sneeuw dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Edit: Oh
Twiddel
Ik heb op de Antillen gewoond en daar was het weer altijd hetzelfde. In Nederland is het weer zeer grillig. Heel apart.quote:
Tot nu toe vooral loze beloftes van Harmonie gezien.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:22 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mijn voorkeur gaat uit naar Harmonie
quote:
Absoluutquote:Op donderdag 4 februari 2021 14:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jammer! Maar kom je dan wel aanmoedigen?
In Limburg misschien ja.!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zuiden krijgt niks, maar die hebben al gehad dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Houtenbeen op 04-02-2021 18:14:07 ]
quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:20 schreef Houtenbeen het volgende:
En de laatste runsHengelo hier, ik zit precies goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prima kaartquote:
Daar is niets over te zeggen. Daar hebben we zaterdag pas meer zekerheid over.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:47 schreef xFriendx het volgende:
Nogal een verschil tussen die 2 runs in hoeveelheid sneeuw? Misschien al gevraagd maar welke is meer waarschijnlijk?
En de laatste runsDe Amerikanen zijn bekend met het Leidse schild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ook met het schild van Lelystad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De Amerikanen zijn bekend met het Leidse schild.
Ja hallo, dan noem je ook een jaar. In dat jaar had ik al ijspegels van 10cm in mijn sik na een uurtje hardlopen (bij -17).quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik was al bezigjammer dat tinypic dood is, staan amper meer foto's in
WKN / Wie maakt de langste ijspegel?
Het is hier de hele week tussen de 15 en 22 graden dus ijspegels kweken wordt lastig
Ha, pak de lease-auto van mijn vader wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef caspervc het volgende:
Ah lekker! Heb nu al zin hier alle randdebielen op zomberbandjes door de straat te zien glijden![]()
Wat noem jij mij?quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef caspervc het volgende:
Ah lekker! Heb nu al zin hier alle randdebielen op zomberbandjes door de straat te zien glijden![]()
Alsof winterbanden iets uitmaken bij 20 cm sneeuwquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:27 schreef caspervc het volgende:
Denk je even dit topic door te lezen, ben je zo 1,5 uur verder. Danke Schn!quote:
En al helemaal niet bij sneeuw op ijzel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:30 schreef zijle het volgende:
[..]
Alsof winterbanden iets uitmaken bij 20 cm sneeuw
En de laatste runsBah. Zit net steeds in het 15-20 cm of het 10 cm gebied maar het midden van het land is redelijk safe als het gaat om een dik pak sneeuw...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, primaquote:Op donderdag 4 februari 2021 18:39 schreef Skwish het volgende:
[..]
Bah. Zit net steeds in het 15-20 cm of het 10 cm gebied maar het midden van het land is redelijk safe als het gaat om een dik pak sneeuw...
Gridpunten waarmee gerekend wordt kunnen net in zee liggen, waardoor modellen niet met sneeuw komen aan zee en/of het IJsselmeer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:44 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ziet er voor hier aan de kust in Monster niet rooskleurig uit qua sneeuwhoogte
Sneeuwvrij maar wel grotere kans op ijzel, ik weet wel waar ik voor zou kiezenquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Prima kaart
Heerlijk sneeuwvrij in het zuiden.
Dus dat zal dan wel weer niet kloppen
Was eerst twijfelgeval, maar ziet er nu wel goed uit. Ineens meer dan het Noorden in de kaarten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 18:23 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk krijgt de regio Nijmegen een flink pak sneeuw.
Wat zal mijn hond een plezier hebben
Kom maar op met die sneeuw hier in Twentequote:Op donderdag 4 februari 2021 18:29 schreef INViCTuS het volgende:
Franse, Duitse, Britse en Amerikaanse model geven sowieso 20-30 cm voor midden en oost Nederland. Die regio's zitten denk ik sowieso wel goed.
Hier in Twente komt genoeg waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:09 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Kom maar op met die sneeuw hier in Twente
Buurman! Oldenzaal hierquote:Op donderdag 4 februari 2021 17:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hengelo hier, ik zit precies goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Is er een kans dat de kern wat zuidelijker trekt (laat ons zeggen zo'n 50 kilometer)?
Hier Enschedequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Buurman! Oldenzaal hier
Ik hoop echt op een mooi pak sneeuw
Ik hoop het, Er is hier nu zo'n 7cm voorspeltquote:
Dat is nog erg verwegquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef Starhopper het volgende:
ECMWF gaat niet voor voortzetting van de kou, eens kijken wat de pluim doet straks
Maar het kan ook 50km noordelijkerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop het, Er is hier nu zo'n 7cm voorspeltIs zoals het gevoel van net naast de jackpot grijpen
quote:
Kan het ook gewoon "breder" zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar het kan ook 50km noordelijker
Ja hoiquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef Scheepskok het volgende:
Met het zachte weer nu volgende week vorst? Ja daag.
Of smallerquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kan het ook gewoon "breder" zijn
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:27 schreef Houtenbeen het volgende:
Europese modelTilburg precies op de grens van sneeuw en ijzel zo te zien. Net als bredaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Zat naar oude kaarten te kijkenquote:
Jawel, maar 5 dagen. Kou blijft tot donderdag/vrijdag. Dat is trouwens ook dikke prima. Dikke bak sneeuw en ijzig koud is leuk voor 5/6 dagen. Daarna mag het wel weer 6-10 graden worden. Moet na dat weekend wel gewoon werken buiten en een week in die kou is wel voldoendequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:39 schreef Starhopper het volgende:
ECMWF gaat niet voor voortzetting van de kou, eens kijken wat de pluim doet straks
https://www.wetterzentral(...)=0&mv=0&tr=24#maprefquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat interesseert me wel zo die kaarten lezen. Op welke websites kan ik gemakkelijk de kaarten zien van et Amerikaans/Europees weermodel? En zijn er nog andere weermodellen?
http://www.meteociel.fr en https://www.wxcharts.com/ gebruik ikquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat interesseert me wel zo die kaarten lezen. Op welke websites kan ik gemakkelijk de kaarten zien van et Amerikaans/Europees weermodel? En zijn er nog andere weermodellen?
Daar lijkt het niet op. kans op veel neerslag en westwindwetter na de vorst neemt toequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef MissHobje het volgende:
Zou toch heerlijk zijn als het heel februari kan duren deze sneeuw/ ijspret![]()
![]()
Echt ik wordt hier zo blij van.. + dat ik me bij dit weertype heel erg goed voel.
Misschien maken ze over 40 jaar ook een documentaire over ons en de aankomende weekquote:
Weet je nooit bij het knmi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Met kans op 30cm sneeuw, lijkt me wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |