Ga weg Belg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop zo'n 50-70km zuidelijker.
100kilometer zuidelijker zou België de jackpot hebben wat ik nog meer op hoop
Nou nu ben ik gekwetstquote:
Misschien kan de sneeuwbui heel langzaam van Noord-Nederland tot Zuid-België reizen. In Frankrijk kan hij ophouden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Nou nu ben ik gekwetst
Ik gun het jullie ook wel hoor.
Het moet gewoon veel breder zodat iedereen blij is
Nee want je mag niet maar buiten van Rutte tegen die tijd.quote:
Die berg snil werd direct gevolgd door hevige dooi weet ik nog. Zweten in je winterjas tijdens sneeuwballen gooien. Het begon 's morgens héél vroeg, toen wij in de nachtbus op ongeveegde wegen door 4cm naar huis gingen. Paar uur later belden andere vrienden die wél uitgeslapen waren mij wakker: 'Heb je al buiten gekeken?'. Ja ik weet het sneeuw, boeien ik ga naar bed. 'Nee je moet echt kijken!'. Lag er ineens zowat een halve meter en het was nog niet klaar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:17 schreef AchJa het volgende:
Jammer dat Tinypic er mee gekapt is, remember december 2009:
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #307: Whiteout!
WKN / Dump hier je sneeuwfoto's.
Toen lag hier dik 40 cm sneeuw.
[ afbeelding ]
Bizar, dat wordt ein-de-lijk weer een keer schaatsenquote:
quote:
Krijg je dat gejank natuurlijk. Mensen zijn notabene buiten. man man manquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:29 schreef aloa het volgende:
Als ik het goed heb is een cm of 5 voldoende om de ijsbanen te openen?
De vraag is hoe dat zit dan met coronaEcht heel druk zal het niet mogen worden....
Ja 5 cm is prima schaatsijs. Als het heel druk wordt heb je 10 cm nodig. Met 15 cm kun je met een auto erop rijden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:29 schreef aloa het volgende:
De vraag is hoe dat zit dan met coronaEcht heel druk zal het niet mogen worden....
Dat vraag ik me af idd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:37 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Krijg je dat gejank natuurlijk. Mensen zijn notabene buiten. man man man
Dan ga je gewoon op eigen houtje schaatsen op een poldervaart of vijverquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:39 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af idd.
Elfstedentocht gaat sowieso niet door. Maar worden er ook nog beperkingen opgelegd voor het aantal bezoekers van ijsbanen etc...
Die blijven natuurlijk gewoon dicht hé.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:29 schreef aloa het volgende:
Buiten sporten mag. In IJsselland gaan ze gewoon open, wel met evt verplichte looprichtingen etc bij ingang (logisch).quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:29 schreef aloa het volgende:
Met groepjes van maximaal 2 personen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Buiten sporten mag. In IJsselland gaan ze gewoon open, wel met evt verplichte looprichtingen etc bij ingang (logisch).
Op het ijs kan je afstand genoeg houden lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |