ICONquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goed al veel bijgeleerd. Mijn volgende vraag is wat is meest berouwbare:
GFS en ECMWF? Of zijn er nog andere kaarten dat betrouwbaar is.
RT, het wordt heel gauw ijskoud in je auto met zulke omstandigheden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ook hihigewoon rustig aan kruipend mocht het heftig sneeuwen.. in het verleden vaak zat zulke ritten gehad.
Heb sowieso waxinelichtjes warme deken dikke jas handschoenen thermoskan warme thee en wat te snoepen mee.. je weet maar nooit.
Hebben we nog even aan de antivries gedacht?
Maar de voorspelling is dat er in ieder geval wel overal sneeuw komt te liggen behalve op de wadden en misschien Zuid-Limburg én het ook blijft liggen voorlopig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:30 schreef Houtenbeen het volgende:
[..], tot de fijnmazigere modellen beschikbaar zijn
Ja dat is echt bizar ongelukkig.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
Wel een top timing aangezien maandag weer veel scholen open gaan.
Die moet je sowieso niet met de auto brengen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
Die zou ik toch nog maar even een weekje dicht houden danquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
Ja iddquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef SoldMayor het volgende:
De positie van het laag kan op deze termijn nog een stuk noordelijker of zuidelijker komen te liggen. Het is echt afwachten waar de modellen zaterdag mee komen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar de voorspelling is dat er in ieder geval wel overal sneeuw komt te liggen behalve op de wadden en misschien Zuid-Limburg én het ook blijft liggen voorlopig.
Het enige onzeker is waar er hoeveel komt.
Goede samenvatting?
Ik hoop zo'n 50-70km zuidelijker.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De positie van het laag kan op deze termijn nog een stuk noordelijker of zuidelijker komen te liggen. Het is echt afwachten waar de modellen zaterdag mee komen.
Er is nog hoop.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik hoop zo'n 50-70km zuidelijker.
100kilometer zuidelijker zou België de jackpot hebben wat ik nog meer op hoop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |