De Gezondheidsraad ook die de privacywet gaat duiden. Dat lijkt mij typisch iets voor de Autoriteit Persoonsgegevens.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lees net dit op NU: https://www.nu.nl/economi(...)mensen-weigeren.html
[..]
Fijn is dat. Precies waar sommigen hier bang voor waren.
Als ze dit al in gaan voeren hoop ik op z’n minst dat het pas gebeurd als iedereen de kans heeft gehad om een vaccinatie te krijgen.
Dit. Zodra bijna iedereen gevaccineerd is heeft het amper nog nut om zo'n bewijs te vragen want dan is er nog amper gevaar voor grootschalige uitbraken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:06 schreef galantis het volgende:
[..]
En dat is dan waarschijnlijk ook het moment waarop het niet eens meer nodig is
Er is wel enige overlap hier, natuurlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
De Gezondheidsraad ook die de privacywet gaat duiden. Dat lijkt mij typisch iets voor de Autoriteit Persoonsgegevens.
En als ik met de auto naar de Ardennen rijd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was toch allang bekend dat dit zou gaan gebeuren.....vooral in het begin.
of een negatieve test, of een vaccinatie
gaat ook gebeuren voor de reiswereld.
staat ook in de routekaart, zelfs bij niveau waakzaam een negatieve test verplicht.
Klopt het mag dan ook alleen in uiterst bijzondere situatiesquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:08 schreef maan_man het volgende:
[..]
De Gezondheidsraad ook die de privacywet gaat duiden. Dat lijkt mij typisch iets voor de Autoriteit Persoonsgegevens.
Dat zal je aan Belgie moeten vragen, denk ik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En als ik met de auto naar de Ardennen rijd?
Wow, ze verwachten heel wat van die Britse variant.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Elan het volgende:
Die voorspellingen blijven ondanks de prima cijfers extreem pessimistisch:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-schrappen-avondklok
Gezien het beperkte effect van die specifieke maatregelen moeten het er sowieso 1000+ weer worden op de IC's.
De enige reden die ik kan bedenken is reputatieschade. Als jouw event wordt geassocieerd met een serie besmettingen dan staat dat niet leuk. Maar ja, dit lijkt mij niet echt voldoende grond voor zo'n eis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit. Zodra bijna iedereen gevaccineerd is heeft het amper nog nut om zo'n bewijs te vragen want dan is er nog amper gevaar voor grootschalige uitbraken.
Ik had het ook wel verwacht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
was toch allang bekend dat dit zou gaan gebeuren.....vooral in het begin.
of een negatieve test, of een vaccinatie
gaat ook gebeuren voor de reiswereld.
staat ook in de routekaart, zelfs bij niveau waakzaam een negatieve test verplicht.
geen idee, ligt aan de regels van de belgen lijkt me ?quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En als ik met de auto naar de Ardennen rijd?
deze vrouw, PVDD dacht ik, was gisteren ook al extreem matigquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Van Esch klinkt als of ze elk moment in huilen kan uitbarsten.
Tja, toen we het benoemden werd het naar BNW verwezen. En toen het RIVM een vaccinatiepaspoort ontwikkelde was het: "Ja maar dat is toch makkelijk? Houdt toch niet in dat ze het gaan gebruiken?"quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Lees net dit op NU: https://www.nu.nl/economi(...)mensen-weigeren.html
[..]
Fijn is dat. Precies waar sommigen hier bang voor waren.
Als ze dit al in gaan voeren hoop ik op z’n minst dat het pas gebeurd als iedereen de kans heeft gehad om een vaccinatie te krijgen.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 12:07 schreef Elan het volgende:
Die voorspellingen blijven ondanks de prima cijfers extreem pessimistisch:
http://www.telegraaf.nl/n(...)-schrappen-avondklok
Gezien het beperkte effect van die specifieke maatregelen moeten het er sowieso 1000+ weer worden op de IC's.
dat noem je gebrainwashedquote:Op donderdag 4 februari 2021 12:17 schreef Drekkoning het volgende:
Heeft zij een verstandelijke beperking oid? Voordat ik grappen ga maken over haar intonatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |