Dat snap ik, maar de crux is dus dat er niet bepaald een onafhankelijke marktpartij is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Rusland wordt in dit geval de producent van het virus mee bedoeld.
Het probleem met het Sputnik vaccin an sich bedoel ik natuurlijk, niet een probleem met vaccinatie in Nederland of iets dergelijks.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is helemaal geen probleem, het enige probleem wat we op vaccin gebied hebben is dat we in deze fase nog niet heel veel hebben, Sputnik gaat hierbij niets oplossen.
Ik mis het punt wellicht, waarom zou Sputnik niet door de ema ballotage hoeven?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de crux is dus dat er niet bepaald een onafhankelijke marktpartij is.
Ten eerste is dit een Daily Mail artikel en dat is al een schandpaal van zichzelf en ten tweede...ik kan mij herinneren dat er ook dit soort reacties kwamen vorig jaar toen er gesteld werd dat covid mischien wel eens tot in 2021 een probleem kon zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Vroeger had je voor dat soort mensen gewoon schandpalen. "Haha, deze man zegt dat we heel 2022 afstand moeten houden, hij wordt nu op het dorpsplein tentoon gesteld. Kom, laten we eieren en tomaten gaan gooien!" Wat dat betreft zijn we wel wat mooie dingen kwijtgeraakt met de moderniteit.
En wie zegt dat dat niet voldoende zou zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus dan is een bewijs van vaccinatie overleggen ook afdoende.
Zoals iemand zei, dat doen ze natuurlijk allemaal. Maar je ziet wel duidelijk bij gl en nu idd SP dat het gehalte verkiezingsretoriek toch wel behoorlijk toeneemt. Ook als het om corona gaat. Heb daar toch gemengde gevoelens bij.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef maan_man het volgende:
[..]
En Marijnissen gaat verder met een verkiezingspraatje. Even zorgsalarissen aanstippen.
Zo word het toch altijd gedaan als het om mijarden gaat, kijken welke producten je het meest bevallen, en het dan laten klappen vanwege diplomatieke verhoudingen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar de crux is dus dat er niet bepaald een onafhankelijke marktpartij is.
Op de basisscholen niet dat ik weet hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2021 22:12 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Halve klassen hebben ze toch ook al geprobeerd vorig jaar na de eerste lockdown?
Je mist inderdaad het punt, want dat moet het natuurlijk wel degelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik mis het punt wellicht, waarom zou Sputnik niet door de ema ballotage hoeven?
Kabinet heeft eerder aangegeven dat ze het gezien de stand van de economie en de salarisstijging die al zijn afgesproken, voldoende vindt. Nu het demissionair is vinden ze helemaal dat het niet kan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:51 schreef Bocaj het volgende:
SP Marijnissen zegt dat er een brief is van het kabinet met een mededeling dat het zorgpersoneel er géén geld bij krijgt...
(Ik neem even aan dat het om die beruchte stemming gaat... (Wilders...)
Ik moet eigenlijk wel lachen, eerder riep er iemand dat we in een dictatuur leven en jij klaagt dat ze verkiezingsretoriek gebruiken om de regering te bekritiseren, iets wat in een dictatuur onmogelijk isquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Zoals iemand zei, dat doen ze natuurlijk allemaal. Maar je ziet wel duidelijk bij gl en nu idd SP dat het gehalte verkiezingsretoriek toch wel behoorlijk toeneemt. Ook als het om corona gaat. Heb daar toch gemengde gevoelens bij.
Gelukkig maar dat er nog mensen zijn die het grappig vindenquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk wel lachen, eerder riep er iemand dat we in een dictatuur leven en jij klaagt dat ze verkiezingsretoriek gebruiken om de regering te bekritiseren, iets wat in een dictatuur onmogelijk is
Onbegrijpelijk dat Ploumen lijsttrekker is gemaakt inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Echt die Marijnissen is ook al zo dom, het kost je fucking 15 minuten om in te lezen waarom Nederland op dit moment achter loopt, en waarom Phizer niet "even" kan opschalen, domme trut heeft weer 5 minuten van mijn leven verpest.
En echt iemand als Ploumen zou echt iets aan haar taal moeten doen, Arib spreekt nog beter Nederlands.
De bron van de uitspraken is niet de Daily Mail maar de Telegraph, alleen heeft die laatste een paywall.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ten eerste is dit een Daily Mail artikel en dat is al een schandpaal van zichzelf en ten tweede...ik kan mij herinneren dat er ook dit soort reacties kwamen vorig jaar toen er gesteld werd dat covid mischien wel eens tot in 2021 een probleem kon zijn.
Zullen we die mensen ernaast tentoon stellen?
Een van de woorden die ik in de toekomst onbewust altijd zal linken aan de huidige crisisquote:Op donderdag 4 februari 2021 11:56 schreef Predator40 het volgende:
hahahahaha "zorgvuldig" tijdens het debat
Standaard politiek domheis, Azarkan kan bijvoorbeeld 10 minuten wauwelen over of de vaccins wel halal zijn en waarom hier geen aandacht voor is vanuit het kabinet. Hij zal dan de conclusie trekken dat de moslims in Nederland bewust worden achtergesteld door het kabinet omdat die niet wil kijken naar hun situatie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:55 schreef raptorix het volgende:
Echt die Marijnissen is ook al zo dom, het kost je fucking 15 minuten om in te lezen waarom Nederland op dit moment achter loopt, en waarom Phizer niet "even" kan opschalen, domme trut heeft weer 5 minuten van mijn leven verpest.
En echt iemand als Ploumen zou echt iets aan haar taal moeten doen, Arib spreekt nog beter Nederlands.
zelfs iemand onderuit gegaan na 40 min wachten buiten en met een ambulance afgevoerd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen van 85 die buiten moeten wachten IN DE REGEN!
Ach, als ik er niet om kon lachen dan zou ik gaan huilen, ik prefereer lachen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:56 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er nog mensen zijn die het grappig vinden
Ja, gaan ze straks dood aan de kou of gaan ze dood met de kou?quote:Op donderdag 4 februari 2021 11:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Mensen van 85 die buiten moeten wachten IN DE REGEN!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |