Voor iemand die nieuwsgierig is naar hoe anderen aankijken tegen een willekeurig persoon met een IQ van 80 betrek je het ontzettend op jezelf.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:50 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nou vertel me eens betweter, wat had ik nog meer uit die post moeten halen?Je weet wel, die post die alle "ik"s + het woordje narcisme quoot, nadat ik heb gezegd dat ik vind dat ik bijzonder ben, maar niet onder het mom van narcisme.
Ik ben heel benieuwd.
Je klinkt echt ont-zet-tend nieuwsgierigquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:01 schreef -Ferb- het volgende:
Mijn topic, dat betekent mijn inziens dat ik bepaal waar ik het over heb en waarop ik reageer.
Zie boven.quote:
Ik lees hierin geen antwoord op mijn specifieke vraag.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Voor iemand die nieuwsgierig is naar hoe anderen aankijken tegen een willekeurig persoon met een IQ van 80 betrek je het ontzettend op jezelf.
Maar dat had ik al eerder opgemerkt en toen snapte ik je bedoeling met dit topic niet.
Als ik de reacties zo lees, ben jij op dit moment de enige die jouw bedoeling met dit topic wel snapt. En dan wordt het een lastige dialoog.
Maar gelukkig voor jou ligt het aan ons dat wij je niet snappen. Jij komt er wel
Nee, jij nietquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik lees hierin geen antwoord op mijn specifieke vraag.
Ghehe, wel op tijd een ninja-edit.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zie boven.
De wereld draait niet om jou, ik typ niet met lichtsnelheid.
En dan editen![]()
Ik had het wel gelezen: je schreef iets van ‘ik wacht op Cat en die reageert nu niet meer’
Hoe zie jij iemand voor je die een IQ van 80 heeft? Wat denk jij dat die persoon wel kan en wat hij niet kan? Wat hij wel zou kunnen begrijpen en wat niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik lees hierin geen antwoord op mijn specifieke vraag.
Wil jij wel de kijk van anderen horen of wil je gewoon preken voor je eigen parochie?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mijn vraag was specifiek wat ik er nog meer in had kunnen lezen met uitleg van de betreffende post. Daar antwoord je niet op. Met je betweterigheid.quote:
Dan wat eenvoudigere taal:quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Mijn vraag was specifiek wat ik er nog meer in had kunnen lezen met uitleg van de betreffende post. Daar antwoord je niet op. Met je betweterigheid. Je lult gewoon dom, blijkt.
Dit is dus ook nergens voor nodig..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Mijn vraag was specifiek wat ik er nog meer in had kunnen lezen met uitleg van de betreffende post. Daar antwoord je niet op. Met je betweterigheid. Je lult gewoon dom, blijkt.
Ik heb al eens ergens uitgelegd dat ik het vroeg hoe anderen zo iemand zagen en dat ik mij niet herken in de gegeven antwoorden en daar dan soms een uitleg bij geef.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe zie jij iemand voor je die een IQ van 80 heeft? Wat denk jij dat die persoon wel kan en wat hij niet kan? Wat hij wel zou kunnen begrijpen en wat niet?
Beschrijf zo iemand eens, ik ben heel erg benieuwd naar jullie kijk op zo'n persoon.
En dan kom jij met
[..]
Wil jij wel de kijk van anderen horen of wil je gewoon preken voor je eigen parochie?
Ik heb nu meerdere keren uitgelegd dat ik het vroeg omdat men een negatiever idee heeft van hoe iemand met een dergelijk laag IQ zal zijn. En ik probeer dat te ontkrachten door mijn eigen ervaring te vertellen. Met situaties/voorbeelden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:13 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dan wat eenvoudigere taal:
Dat het in zowat alle posts die je hier plaatst over
Jou
Jou
Jou
Jou
Jou
Jou
Jou
Jou
Jou
Jou
Jou
gaat.
Terwijl je zegt nieuwsgierig te zijn hoe anderen naar een persoon met een IQ van 80 kijken.
In bijna alle posts... want in sommige posts ben je alleen denigrerend naar anderen aan het doen, al dan niet vergezeld door ikikikikikikikikik.
Dus je gaat er dan toch wel vanuit dat die 80 klopt?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:19 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere keren uitgelegd dat ik het vroeg omdat men een negatiever idee heeft van hoe iemand met een dergelijk laag IQ zal zijn. En ik probeer dat te ontkrachten door mijn eigen ervaring te vertellen. Met situaties/voorbeelden.
Dat jij de gegeven voorbeelden/situaties niet gelooft, tsja.....
Nee. Wederom is dat weer niet wat ik probeer te zeggen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:17 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, met al je strapatsen ben je bezig om te zeggen: ‘deze intelligente meid kàn toch geen IQ van 80 hebben??’ Nou, het antwoord is ja.
Zo kom je op mij wel over.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:21 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Nee. Wederom is dat weer niet wat ik probeer te zeggen.Ik probeer te zeggen dat mijn ervaring is dat ik intelligenter overkom dan wat mijn lage IQ zegt.
Dat bepalen we hier allemaal, niet alleen de topicstarter.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:01 schreef -Ferb- het volgende:
Mijn topic, dat betekent mijn inziens dat ik bepaal waar ik het over heb en waarop ik reageer.
Mobiel quoten is kut dus maar je eerste reactie op iemand die reageerde met iets als ‘die vraag (uit de OP) is lastig te beantwoorden’ is ditquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:19 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb nu meerdere keren uitgelegd dat ik het vroeg omdat men een negatiever idee heeft van hoe iemand met een dergelijk laag IQ zal zijn. En ik probeer dat te ontkrachten door mijn eigen ervaring te vertellen. Met situaties/voorbeelden.
Dat jij de gegeven voorbeelden/situaties niet gelooft, tsja.....
Die user geeft antwoord op jouw vraag. Vanuit zijn perspectief. Waar jij zo nieuwsgierig (ik val in herhaling, maar dat is het woord wat jij gebruikte) naar zegt te zijn.quote:Op woensdag 3 februari 2021 18:07 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus niet. Mijn vraag lijkt me duidelijk. Ik vroeg namelijk wat jij je voorstelt bij een persoon met een dergelijk laag IQ. En die kun je best beantwoorden. Het is namelijk het antwoord wat jij denkt/je voorstelt.
Dus je leest de vraag gewoon niet (goed genoeg).
In b4: ‘ik hecht er geen waarde aan’.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Misschien moet je er geen waarde aan hechten en het gewoon laten voor wat het is. Dus er kwam 80 uit die test. So what? Je erbij neerleggen en naar de toekomst kijken gaat je meer helpen dan iedereen proberen te overtuigen dat het anders is.
De enige die zo'n grootte waarde aan het getal hecht ben jezelf
Waarom zou ik aan een officiële test twijfelen? Ik uitte een vermoeden, dat wil niet zeggen dat ik aan de test zelf twijfel. Ik weet niet meer wie, maar iemand legde uit dat de test gestandaardiseerd is. Al ging dat toen over angst, bang om te falen, terwijl ik die angst geenzins had.quote:
Als je merkt dat mensen je heel vaak verkeerd begrijpen, ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de manier waarop jij dingen schrijft/uitlegt en niet aan het (gebrek aan) vermogen tot begrijpend lezen van al die andere mensen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:45 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik gaf alleen maar mijn ervaring op reacties die iemand beschreven hoe zij denken dat iemand met een dergelijk laag IQ overkomt, of waar ze moeite mee (lijken te) hebben. Juist omdat ik me niet herken in hoe mensen zo'n persoon zien. Dit gaat niet om het afkeuren van de gegeven reacties of het beter weten, dit is mijn ervaring vertellen. Ik vroeg namelijk niet wat zo'n persoon wel of niet kan, ik vroeg wat mensen denken dat zo'n persoon wel of niet kan. Dat is nogal een verschil. (En begrijpend lezen is wederom lastig merk ik in dit topic. Dan kan ik een laag IQ hebben, maar velen met een normaal IQ kunnen gewoon niet begrijpend lezen. Dat merk ik niet alleen hier hoor, ook op social media.)
Weet je wat? Aangezien je het zelf niet kunt laten, bepaal ik bij deze dat ik niet meer op je ga reageren.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mobiel quoten is kut dus maar je eerste reactie op iemand die reageerde met iets als ‘die vraag (uit de OP) is lastig te beantwoorden’ is dit
[..]
Die user geeft antwoord op jouw vraag. Vanuit zijn perspectief. Waar jij zo nieuwsgierig (ik val in herhaling, maar dat is het woord wat jij gebruikte) naar zegt te zijn.
En wordt meteen afgeserveerd. Antwoord is afgekeurd. User ligt dwars. User leest niet goed.
Daarmee zet je meteen een negatieve toon. Vervolgens schiet jij in de verdediging als er nieuwe reacties komen, reageer je overal op vanuit jezelf en hoe het beeld wat anderen hebben (waar jij naar vroeg!) niet voor jou geldt omdat dit en omdat dat.
En nog ben je verbaasd dat je topic ontspoort.
Dat is je goed recht.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:31 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Weet je wat? Aangezien je het zelf niet kunt laten, bepaal ik bij deze dat ik niet meer op je ga reageren.
Iemand noemde jou net een retard.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je merkt dat mensen je heel vaak verkeerd begrijpen, ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de manier waarop jij dingen schrijft/uitlegt en niet aan het (gebrek aan) vermogen tot begrijpend lezen van al die andere mensen.
Mijn vorige post klonk misschien wat hard, maar ik meen wel dat de uitslag van jouw IQ test mij echt niet verbaast. Je mist (vaak) het vermogen om, voor andere mensen hele basale, verbanden te leggen en je ziet dat zelf niet in. En op het moment dat mensen je proberen uit te leggen dat je iets verkeerd hebt begrepen of dat de manier waarop jij denkt dat iets werkt, niet klopt, ga je direct om je heen slaan en ligt het aan alles en iedereen behalve aan jou.
het jammere van TS is dat ze best vaak topics opent die terugslaan naar haar (Nederlandse woord voor backfire?)quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat een tergend pijnlijk topic dit. En degene met een IQ van 80 gaat andere mensen dom noemen. Tenenkrommend.
Nee je hebt dan ook niet voor niks een IQ van 80. Bepaalde gedragingen bij jezelf herkennen en vooral erkennen en dan ook nog eens de kunde hebben daar iets mee te doen is dan erg lastig.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ze neemt niet graag advies aan en dat helpt niet als je een topic opent.
Iq is vast 1 van talrijke zaken die daar invloed op hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je hebt dan ook niet voor niks een IQ van 80. Bepaalde gedragingen bij jezelf herkennen en vooral erkennen en dan ook nog eens de kunde hebben daar iets mee te doen is dan erg lastig.
Wat heb jij toch altijd constructieve bijdrages.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iemand noemde jou net een retard.
Ik weet het niet meer hoor.
Ik vind het ook prima hoor. Ik vertelde dit laatst aan een familielid en die begon meteen met een soort van te "troosten" en zeggen dat ik het me niet aan moet trekken, dat er niks mis mee is enzovoort. Terwijl ik er geen probleem mee heb. En ook dacht: "Wat ga je erop in dan? Jeez, zo'n probleem heb ik er niet mee hoor! Kap eens met die aanname en dat "getroost"." (Maar ik vind hem sowieso irritant in wat hij zegt...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:25 schreef summer2bird het volgende:
Misschien moet je er geen waarde aan hechten en het gewoon laten voor wat het is. Dus er kwam 80 uit die test. So what? Je erbij neerleggen en naar de toekomst kijken gaat je meer helpen dan iedereen proberen te overtuigen dat het anders is.
De enige die zo'n grootte waarde aan het getal hecht ben jezelf
Bedankt maatquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:42 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd constructieve bijdrages.
IQ op zichzelf is vooral heel talrijkquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Iq is vast 1 van talrijke zaken die daar invloed op hebben.
Nou, je zit er zeer bijzonder mee in je maag. Kijk even naar de omvang van dit topic.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor. Ik vertelde dit laatst aan een familielid en die begon meteen met een soort van te "troosten" en zeggen dat ik het me niet aan moet trekken, dat er niks mis mee is enzovoort. Terwijl ik er geen probleem mee heb. En ook dacht: "Wat ga je erop in dan? Jeez, zo'n probleem heb ik er niet mee hoor! Kap eens met die aanname en dat "getroost"." (Maar ik vind hem sowieso irritant in wat hij zegt...)
Sterker nog, áls ik iets "doms" (of onhandigs) doe, dan maak ik een sarcastisch grapje dat ik dom ben.
Ookquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IQ op zichzelf is vooral heel talrijk
Ik vind dit topic er niet echt van getuigen dat jij het prima vind.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik vind het ook prima hoor. Ik vertelde dit laatst aan een familielid en die begon meteen met een soort van te "troosten" en zeggen dat ik het me niet aan moet trekken, dat er niks mis mee is enzovoort. Terwijl ik er geen probleem mee heb. En ook dacht: "Wat ga je erop in dan? Jeez, zo'n probleem heb ik er niet mee hoor! Kap eens met die aanname en dat "getroost"." (Maar ik vind hem sowieso irritant in wat hij zegt...)
Sterker nog, áls ik iets "doms" (of onhandigs) doe, dan maak ik een sarcastisch grapje dat ik dom ben.
Als het je niet boeide en het je niet uitmaakt had je er niet een topic over geopend. Je bent er wel de hele tijd mee bezig nu.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:42 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat niet begrijpend kunnen lezen is niet alleen bij mij zo, ik zie het ook op social media naar anderen toe. Laatst nog ontzettend veel mensen die het woordje "bijna" gewoon niet lazen en iemand aanvielen op wat hij in de rest van de zin zei.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Als je merkt dat mensen je heel vaak verkeerd begrijpen, ligt het hoogstwaarschijnlijk aan de manier waarop jij dingen schrijft/uitlegt en niet aan het (gebrek aan) vermogen tot begrijpend lezen van al die andere mensen.
Mijn vorige post klonk misschien wat hard, maar ik meen wel dat de uitslag van jouw IQ test mij echt niet verbaast. Je mist (vaak) het vermogen om, voor andere mensen hele basale, verbanden te leggen en je ziet dat zelf niet in. En op het moment dat mensen je proberen uit te leggen dat je iets verkeerd hebt begrepen of dat de manier waarop jij denkt dat iets werkt, niet klopt, ga je direct om je heen slaan en ligt het aan alles en iedereen behalve aan jou.
Ja, nu stop ik. Ik zit hier voor Lou Loenen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat niet begrijpend kunnen lezen is niet alleen bij mij zo, ik zie het ook op social media naar anderen toe. Laatst nog ontzettend veel mensen die het woordje "bijna" gewoon niet lazen en iemand aanvielen op wat hij in de rest van de zin zei.
Je weet dat een IQ-test meer inhoudt dan alleen verbale verbanden te kunnen leggen?
Je had niet door dat dat sarcastisch van mij was?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat een tergend pijnlijk topic dit. En degene met een IQ van 80 gaat andere mensen dom noemen. Tenenkrommend.
Nee sorry, ik ben kennelijk `nog' dommer.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je had niet door dat dat sarcastisch van mij was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |