Ik heb geen probleem met backfiretopics hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
het jammere van TS is dat ze best vaak topics opent die terugslaan naar haar (Nederlandse woord voor backfire?)
Ze neemt niet graag advies aan en dat helpt niet als je een topic opent.
Doe wat aan je tolerantieniveau stommiequote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee sorry, ik ben kennelijk `nog' dommer.![]()
Kan dit topic niet gewoon gesloten worden?
Ja. Uhm. Dat bezit ik dus ook niet.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ja. Uhm. Dat bezit ik dus ook niet.Die is ook heel laag. Ik weet niet of daar een officiële test voor bestaat (of een internettest die redelijk serieus is), maar ik zal niet hoog scoren
Denk dat jij zo een spicy dm kan verwachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:51 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Doe wat aan je tolerantieniveau stommie
Je weet dat dit anders kan zijn IRL he? Ik kan daar wel een persoon zijn die bepaalde gedragingen inziet en erkent en er iets mee kan doen. Ik zie ook in dat het hier iig anders gaat, nou ja, het zij zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee je hebt dan ook niet voor niks een IQ van 80. Bepaalde gedragingen bij jezelf herkennen en vooral erkennen en dan ook nog eens de kunde hebben daar iets mee te doen is dan erg lastig.
ok.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:54 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je weet dat dit anders kan zijn IRL he? Ik kan daar wel een persoon zijn die bepaalde gedragingen inziet en erkent en er iets mee kan doen. Ik zie ook in dat het hier iig anders gaat, nou ja, het zij zo.
Wat geeft jouw leven zin?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:52 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ja. Uhm. Dat bezit ik dus ook niet.Die is ook heel laag. Ik weet niet of daar een officiële test voor bestaat (of een internettest die redelijk serieus is), maar ik zal niet hoog scoren
Mooi dat je erkent dat jouw begrijpend lezen niet helemaal top is. Heb ik je in dit topic nog niet eerder zien doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat niet begrijpend kunnen lezen is niet alleen bij mij zo, ik zie het ook op social media naar anderen toe. Laatst nog ontzettend veel mensen die het woordje "bijna" gewoon niet lazen en iemand aanvielen op wat hij in de rest van de zin zei.
Je weet dat een IQ-test meer inhoudt dan alleen verbale verbanden te kunnen leggen?
Niet buiten FOK! om hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:46 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als het je niet boeide en het je niet uitmaakt had je er niet een topic over geopend. Je bent er wel de hele tijd mee bezig nu.
Het zou kunnen dat het terecht was, want soms is hetgeen wat iemand zegt zo verkeerd/heftig/bizar dat het feit dat hij er 'bijna' bij zegt het niet anders maakt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:47 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat niet begrijpend kunnen lezen is niet alleen bij mij zo, ik zie het ook op social media naar anderen toe. Laatst nog ontzettend veel mensen die het woordje "bijna" gewoon niet lazen en iemand aanvielen op wat hij in de rest van de zin zei.
Je weet dat een IQ-test meer inhoudt dan alleen verbale verbanden te kunnen leggen?
Ik ben het met de anderen eens dat meningen op Fok je niet veel zullen gaan helpen om te kunnen inschatten of het aanleren van bepaalde vaardigheden je gaat lukken of hoe intelligent je in het echte leven overkomt. Bovendien zou je bij navraag in je omgeving, daar ook niet een eerlijk antwoord op krijgen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef -Ferb- het volgende:
In hoeverre denken jullie dat iemand met een laag IQ moeite heeft met het rijbewijs halen?
Dat is omdat ik nu veel op FOK! zit en hier veel reageer. Maar buiten FOK! om heb ik echt niet zoveel problemen mee. Anders was ik nu niet een bepaalde uitdaging aangegaan omdat ik mezelf er te dom voor had gevonden.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, je zit er zeer bijzonder mee in je maag. Kijk even naar de omvang van dit topic.
Ik vind het prima dat jij me na aanvang van posts op een forum dom vindt. Ik heb immers een laag IQ he.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Het zou kunnen dat het terecht was, want soms is hetgeen wat iemand zegt zo verkeerd/heftig/bizar dat het feit dat hij er 'bijna' bij zegt het niet anders maakt.
Ja dat weet ik, wat ik beschreef is ook niet het enige waardoor het mij niet verbaast. Maar ik wilde nog even wat context geven voor mijn eerdere post.
Ik zie dat er 5 EQ-eigenschappen zijn. Een aantal bezit ik wel (nee ga ik niet verder op in, in dit topic, sorry, misschien PM als je dat eventueel zou willen). Maar vooral empathie en sociale vaardigheden niet. Ik ben emotioneel zo vlak als Nederland, zonder de Vaalserberg. En sociaal vaardig ben ik door m'n stoornis niet.quote:
Haha, dat is een hele goede vraag. (Je moest eens weten!) Uhm... Ik heb geen idee eigenlijk. Serieus niet.quote:
Ik zeg niet dat je dom bent, dat maak je er zelf van. Ik zeg dat de uitslag mij niet verbaast omdat bepaalde dingen mij bij jou zijn opgevallen die goed passen bij een laag IQ.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:05 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik vind het prima dat jij me na aanvang van posts op een forum dom vindt. Ik heb immers een laag IQ he.
En wat vinden mensen van mensen met een laag IQ? Juist. Die vinden ze dom. Zeg het maar gewoon ronduit hoor, want dat bedoelde je toch wel. Ik ben niet dom hoor.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dom bent, dat maak je er zelf van. Ik zeg dat de uitslag mij niet verbaast omdat bepaalde dingen mij bij jou zijn opgevallen die goed passen bij een laag IQ.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
1. Hoe hoog is jouw eigen iq dan dat jij dit zo kunt vaststellen? Neem jij zelf die testen af?quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:25 schreef madam-april het volgende:
Ik zeg niet dat je dom bent, dat maak je er zelf van. Ik zeg dat de uitslag mij niet verbaast omdat bepaalde dingen mij bij jou zijn opgevallen die goed passen bij een laag IQ.
Zo ongeveer als deze man, hij is mijn voorbeeld samen met die 48-jarige vrouw: https://www.telegraaf.nl/(...)rie-examen-rijbewijsquote:Op vrijdag 5 februari 2021 15:46 schreef -Ferb- het volgende:
In hoeverre denken jullie dat iemand met een laag IQ moeite heeft met het rijbewijs halen?
quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:59 schreef Leo_Holst het volgende:
Wat een autisten hier zeg, godsallemachtig.
Een vraagje over IQ en de strontemmer wordt leeg gegooid.
Het EQ ligt hier in ieder geval onder het landelijk gemiddelde.
Nou.. dat WAS toch ook gewoon de oorspronkelijke vraag van TS? Hoe 'wij' iemand bekijken met een IQ van 80?quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:27 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Kolere wat grijpen de bekende types dit topic weer zoals gewoonlijk aan om eens lekker iemand te vernederen, onder het mom van dat ze zelf heel sociaal zijn omdat ze zo begaan zijn met het delen van feiten over hoe mensen met een iq van 80 objectief gezien nou werkelijk zijn.
Zonder uberhaupt uitleg hoe ze aan die info komen.
Deels eens, behalve dat je de users autisten noemt en daarmee zelf stront naar een groep mensen gooit.quote:Op zaterdag 6 februari 2021 00:59 schreef Leo_Holst het volgende:
Wat een autisten hier zeg, godsallemachtig.
Een vraagje over IQ en de strontemmer wordt leeg gegooid.
Het EQ ligt hier in ieder geval onder het landelijk gemiddelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |