Er zijn enkele winkels waar ons bier te koop is.quote:Op woensdag 22 juni 2022 21:57 schreef stavromulabeta het volgende:
Is jullie bier ook ergens in een winkel te verkrijgen? Ben wel benieuwd, maar om het nou helemaal te bestellen...
Op die festivals verkoop je het dus ook uit flesjes en niet uit de tap begrijp ik.quote:Op maandag 20 juni 2022 20:51 schreef Sarabi het volgende:
We hebben ondertussen onze eerste 2 festivals achter de rug. Eentje in Oss en eentje in Drachten. Allebei heel anders maar beiden leuk. In Oss was het een bierfestival met zo'n 1200 man. En in Drachten stonden we in de grote zaal van Iduna tijdens Blues & Brews.
Een foto van ons in actie op Pruuven in Oss:
[ afbeelding ]
De komende weken staan we ook nog op festivals in:
Tilburg
Oisterwijk
Uden
Ermelo
Klopt, aangezien we totaal nog geen rekening gehouden hadden met festivals dit jaarquote:Op woensdag 22 juni 2022 22:49 schreef Tengano het volgende:
[..]
Op die festivals verkoop je het dus ook uit flesjes en niet uit de tap begrijp ik.
Is eigenlijk wel een goed idee. Dan zie je ook het flesje met die leuke en onderscheidende labels. Zorgt voor herkenbaarheid (voor koop bij herhaling) en je kunt zien wat er in zit. Goedzo![]()
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:04 schreef Blues het volgende:
Er staat nergens bij waar het is
Of ik kijk niet goed.
Leuk trouwens
Ah sorryquote:
Oh ja, nu je het zegt, in die combinatie wel een bekende.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ah sorryBurg Bieren is zo'n begrip in de bierwereld dat ik even vergat dat niet iedereen weet waar het is.
Het festival is in het altijd mooie Ermelo.
Heel veel bier en erg mooie omgeving, wat wil je nog meerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt, in die combinatie wel een bekende.
Mooie plek dat ook
Thanks!quote:
quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:38 schreef Sumppi het volgende:
Wat een drukke dagen hebben jullie achter de rug! Leuk om de foto’s te zien en ik heb zeker weer zin om de nieuwe bieren te proeven.
Inderdaadquote:Op maandag 8 augustus 2022 17:41 schreef Blues het volgende:
Leuk zeg! Ook die overzichtsfoto van de brouwerij.
Hoe kom je op nieuwe smaken? In het klein eerst uitproberen of zo?
Er is ook nog een deel 1quote:Op maandag 8 augustus 2022 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even bijlezen. Dit is me ooit helemaal ontgaan.
Thanks! We hebben zo veel geluk met een vriend die precies dit kan wat wij zelf ook zo mooi vinden.quote:Op woensdag 24 augustus 2022 13:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind die labels zo enorm gaaf
Ik zei het net nog tegen de andere brouwers die aanwezig waren. Het is totaal niet mijn bierstijl maar ik vind deze eigenlijk wel het beste wat we tot nu toe gebrouwen hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2022 22:47 schreef Candaasje het volgende:
Lekker bezig geweest!![]()
Ik ben wel benieuwd naar de Weizenbock!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |