Ja dat was één leiding die na een uurtje weer ontdooit was. Vandestreek had een groter probleem, die hebben volgens mij de eerste 2-3 uur gemist.quote:Op dinsdag 30 september 2025 09:01 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Qua munten was het een gemiddeld festival. Maar aangezien je redelijk veel per muntje kreeg en de glazen een mooi formaat hadden is wat we per liter verdiend hebben heel netjes.
En inderdaad erg goed georganiseerd. En onderling is het eigenlijk altijd gezellig.
Was het nog goed gekomen met je buurman? Die dacht bevroren leidingen te hebben toch?
Yep, die is een flinke tijd met warm water bezig geweest.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat was één leiding die na een uurtje weer ontdooit was. Vandestreek had een groter probleem, die hebben volgens mij de eerste 2-3 uur gemist.
Thanks! Ja, hij is subtiel he. Je mond staat niet in de fik maar in de afdronk proef je hem.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:28 schreef sigme het volgende:
De Rocketmango is opnieuw een heel apart en heel fijn biertje. Vooral dat pepertje in de afdronk![]()
Dat is meestal wel een goed teken inderdaadquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:17 schreef Troel het volgende:
Hier waren de blikjes vrij snel op en vaak is dat een goed teken!
Yepquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:02 schreef sigme het volgende:
Oh ja, zit er statiegeld op de blikjes? Dan breng ik ze naar kantoor; daar wordt ingezameld voor een goed doel.
Mooi, kan ik ze op kantoor ook spammen met je prachtige bierquote:
Meer adressen voor in jouw omgeving voor onze tour zijn altijd welkomquote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Mooi, kan ik ze op kantoor ook spammen met je prachtige bier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |