abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217924290
De afgelopen weken hebben we al op veel festivals gestaan en dit is onze agenda voor de komende tijd:

20 & 21 juni: IJver Bierfestival Venlo
22 juni: Leuth
27 & 28 juni: 24 Uurs van Maastricht
29 juni: Gimmert Gist
7 juli: Biermatinee Oisterwijk
26 juli: Rigters Speciaalbier Festival
9 augustus: Bierfestival Hoeven
6 september: IJver Bierfestival Arnhem
7 september: Grave
14 september: Bier in 't Bos
20 september: Rietmolen
28 september: Dordrecht

Verder zijn we druk met niet 1 maar 2 nieuwe bieren *O* om ons 5 jarig bestaan te vieren
pi_217924301
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:51 schreef Sarabi het volgende:
De afgelopen weken hebben we al op veel festivals gestaan en dit is onze agenda voor de komende tijd:

20 & 21 juni: IJver Bierfestival Venlo
22 juni: Leuth
27 & 28 juni: 24 Uurs van Maastricht
29 juni: Gimmert Gist
7 juli: Biermatinee Oisterwijk
26 juli: Rigters Speciaalbier Festival
9 augustus: Bierfestival Hoeven
6 september: IJver Bierfestival Arnhem
7 september: Grave
14 september: Bier in 't Bos
20 september: Rietmolen
28 september: Dordrecht

Verder zijn we druk met niet 1 maar 2 nieuwe bieren *O* om ons 5 jarig bestaan te vieren
_O_

Holymoly wat een agenda
Succes met alle festivals en het brouwen
  donderdag 12 juni 2025 @ 21:26:14 #128
35189 Troel
scherp en bot
pi_217924663
Rietmolen! Dat is ook in de buurt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217925738
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
_O_

Holymoly wat een agenda
Succes met alle festivals en het brouwen
Als je het zo ziet is het wel een beetje veel :D en dan zijn we nu al over de helft van de festivals.
Thanks!

quote:
2s.gif Op donderdag 12 juni 2025 21:26 schreef Troel het volgende:
Rietmolen! Dat is ook in de buurt!
Ik had eerlijk gezegd nog geen idee waar dat precies was :D
  Moderator vrijdag 13 juni 2025 @ 00:01:54 #130
45833 crew  Fogel
pi_217925846
26 juli ben ik in NL. Maar Richters lijkt uit de richting :P
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  vrijdag 13 juni 2025 @ 06:21:37 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_217926194
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 00:01 schreef Fogel het volgende:
26 juli ben ik in NL. Maar Richters lijkt uit de richting :P
Leukste festival van allemaal!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_217930883
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 juni 2025 06:21 schreef Troel het volgende:

[..]
Leukste festival van allemaal!
Zeker een aanrader :Y
pi_218424186
Rigters was inderdaad een feestje *O* Vorig jaar was al goed maar ze hadden het nu helemaal goed voor elkaar.

Afgelopen weekend stonden we ook nog 2 dagen in Ermelo op het Burg Bierfeest. Daar stonden we op het feestplein en dat was een leuke drukke chaos :D Op de foto zie je een deel van onze kraam.

Ondertussen kan ik een teaser delen voor ons jubileumbier, volgende maand bestaan we gewoon al 5 jaar.
pi_218443208

🥭 Time to party! 🌶️
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Vijf jaar geleden begon ons avontuur met Rocketmango, ons allereerste bier voor de verkoop. Om dit jubileum te vieren en omdat velen die kleine oplage niet hebben proeven brengen we hem nu terug, maar dan in een nieuw jasje!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Rocketmango is een zonnige NEIPA met mango en een pittig randje door het gebruik van madam-jeanettepepers.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
De komende weken zal het bier al te proeven zijn op diverse bierfestivals, maar voor de blikken moeten jullie nog heel even geduld hebben. Dat wachten heeft een goede reden, hou ons de komende weken in de gaten 👀
pi_218443347
Jullie labels zijn zo tof O+
En gefeliciteerd met de vijf jaar *O*
pi_218443934
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie labels zijn zo tof O+
En gefeliciteerd met de vijf jaar *O*
Dankjewel O+
pi_218445008
Rocketmango, wat een leuke naam :D
En wat tof dat ik jullie afgelopen weekend heb gezien! Volgens mij stonden jullie op een best goede plek daar. Als mensen terugkwamen van het toilet, dan kwamen ze het snelst bij jullie uit.
Ik ben geen fan van blondjes, maar de Half-Blond Prince smaakte lekker. En dat gold ook voor de Porter On The Orient Expres en het biertje met limoen. :@
pi_218449281
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
En wat tof dat ik jullie afgelopen weekend heb gezien! Volgens mij stonden jullie op een best goede plek daar. Als mensen terugkwamen van het toilet, dan kwamen ze het snelst bij jullie uit.
Ik ben geen fan van blondjes, maar de Half-Blond Prince smaakte lekker. En dat gold ook voor de Porter On The Orient Expres en het biertje met limoen. :@
Thanks! Ik zag nog een leuke foto van jou en Ramon voorbij komen :D was zeker leuk je weer te spreken!

En ja we mochten niet klagen over de plek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 augustus 2025 @ 16:00:58 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_218451784
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
En nu nog een keer combineren met zijn allen :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218555505
Niet 1 maar 2 jubileumbieren *O*

😎 That rye really tied the bock together🐐

He's back! Naast de Rocketmango hebben we nog een tweede jubileumbier voor jullie in petto. Deze keer hebben we ons bockbier aangevuld met rogge, waardoor het een extra kruidige toets krijgt.

"The Bock Lebowski - Rye Edition" verschijnt zeer binnenkort in onze webshop, zowel los als in een voordelig pakket samen met de mango IPA. Uiteraard gaan we ook weer on tour om ze te bezorgen, hou ons de komende dagen in de gaten voor alle details!
pi_218559009
Geef je nog even een extra seintje? Ik wil de rocketmango niet mislopen :@ :P
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_218559782
quote:
7s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 21:58 schreef sigme het volgende:
Geef je nog even een extra seintje? Ik wil de rocketmango niet mislopen :@ :P
Ik zal je een berichtje sturen als de tour data bekend is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')