quote:Op donderdag 12 juni 2025 20:51 schreef Sarabi het volgende:
De afgelopen weken hebben we al op veel festivals gestaan en dit is onze agenda voor de komende tijd:
20 & 21 juni: IJver Bierfestival Venlo
22 juni: Leuth
27 & 28 juni: 24 Uurs van Maastricht
29 juni: Gimmert Gist
7 juli: Biermatinee Oisterwijk
26 juli: Rigters Speciaalbier Festival
9 augustus: Bierfestival Hoeven
6 september: IJver Bierfestival Arnhem
7 september: Grave
14 september: Bier in 't Bos
20 september: Rietmolen
28 september: Dordrecht
Verder zijn we druk met niet 1 maar 2 nieuwe bierenom ons 5 jarig bestaan te vieren
Als je het zo ziet is het wel een beetje veelquote:Op donderdag 12 juni 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Holymoly wat een agenda
Succes met alle festivals en het brouwen
Ik had eerlijk gezegd nog geen idee waar dat precies wasquote:
Leukste festival van allemaal!quote:Op vrijdag 13 juni 2025 00:01 schreef Fogel het volgende:
26 juli ben ik in NL. Maar Richters lijkt uit de richting
Dankjewelquote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jullie labels zijn zo tof
En gefeliciteerd met de vijf jaar
Thanks! Ik zag nog een leuke foto van jou en Ramon voorbij komenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Rocketmango, wat een leuke naam![]()
En wat tof dat ik jullie afgelopen weekend heb gezien! Volgens mij stonden jullie op een best goede plek daar. Als mensen terugkwamen van het toilet, dan kwamen ze het snelst bij jullie uit.
Ik ben geen fan van blondjes, maar de Half-Blond Prince smaakte lekker. En dat gold ook voor de Porter On The Orient Expres en het biertje met limoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu nog een keer combineren met zijn allenquote:Op donderdag 7 augustus 2025 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Rocketmango, wat een leuke naam![]()
En wat tof dat ik jullie afgelopen weekend heb gezien! Volgens mij stonden jullie op een best goede plek daar. Als mensen terugkwamen van het toilet, dan kwamen ze het snelst bij jullie uit.
Ik ben geen fan van blondjes, maar de Half-Blond Prince smaakte lekker. En dat gold ook voor de Porter On The Orient Expres en het biertje met limoen.
Ik zal je een berichtje sturen als de tour data bekend isquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:58 schreef sigme het volgende:
Geef je nog even een extra seintje? Ik wil de rocketmango niet mislopen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |