Altijd gezellig!quote:Op dinsdag 14 maart 2023 07:58 schreef sigme het volgende:
![]()
![]()
Ik zal binnenkort m’n bestelling plaatsen. Nu al zin an!
quote:Op dinsdag 14 maart 2023 08:35 schreef Barreltje het volgende:
als je dan bj sigme langs gaat , geet dan nog even een toet gas electriciteit en ga voor een buitenland bezorging![]()
![]()
Is het idee dat je in die regio aan huis bezorgd? Dus valt Gouda dan onder Den Haag, Leiden, Alphen? Want wij wonen vlakbij Goudaquote:Op maandag 13 maart 2023 14:36 schreef Sarabi het volgende:
Donderdag gaan we ons nieuwste bier: Boogie Weiss bottelen.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Om dit te vieren gaan we vanaf dit weekend weer van start met "Milky Road On Tour", waarbij we het land afgaan om het bier gratis te bezorgen. De voorlopige planning is als volgt:
•19 maart: Roosendaal/Provincie Zeeland
•25 maart: Rotterdam/Dordrecht
•8 april: Utrecht/Flevoland
•15 april: Noord-Holland
•16 april: Den Haag/Leiden/Alphen a/d Rijn
•22 april: Breda/Tilburg/Eindhoven
•23 april: Limburg
•29 april : Drenthe/Friesland/Groningen
•30 april: Oost-Gelderland/Overijssel
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
In de omgeving van Uden, Oss en Den Bosch bezorgen we altijd gratis!
Als ik het goed hem (zo uit mijn hoofd) hoort Gouda inderdaad bij de regio Den Haag etcquote:Op zondag 19 maart 2023 10:48 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Is het idee dat je in die regio aan huis bezorgd? Dus valt Gouda dan onder Den Haag, Leiden, Alphen? Want wij wonen vlakbij Gouda![]()
En wat cool dit!
Ik ga bestellen! 16 april it isquote:Op zondag 19 maart 2023 10:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik het goed hem (zo uit mijn hoofd) hoort Gouda inderdaad bij de regio Den Haag etc![]()
En dan komen we inderdaad bij je thuis bezorgen
Hahah ik zag t! Dat die daarna uitverkocht was. Ik spaar bierglazen, maar alleen van biertjes die ik ook echt uitprobeer. Deze is daarin echt een leuke aanvullingquote:Op zondag 19 maart 2023 13:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leukje hebt ons allerlaatste glas besteld
Leuk zo'n verzamelingquote:Op zondag 19 maart 2023 13:23 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Hahah ik zag t! Dat die daarna uitverkocht was. Ik spaar bierglazen, maar alleen van biertjes die ik ook echt uitprobeer. Deze is daarin echt een leuke aanvulling
Dit weekendquote:Op zondag 29 januari 2023 11:19 schreef Sarabi het volgende:
Ons eerste bierfestival van dit jaar![]()
[ afbeelding ]
Zijn er Fok!kers van plan te gaan? Kom dan zeker even hoi zeggen.
Manquote:Op zondag 16 april 2023 11:23 schreef superkimmi het volgende:
Net @:Sarabi en vriend/man (?) op bezoek gehad met bier!!heeeeel benieuwd naar de smaken. Heb van alles wat me lekker leek er 2 besteld, aangezien ik momenteel maar 1 biertje per week drink ivm medicatie.
En we hadden het laatste bierglas dat ze nog hadden besteld. Dus ik had echt een tof glas. Had. Want we hadden de deur nog niet dichtgedaan of 1 van onze katten heeft hem omgegooid. Dat hebben ze in de 3 jaar dat we ze hebben nog nooit gedaan en er is hier sowieso nog nooit een glas gesneuveld. Zoveel pech
Liefquote:Op zondag 16 april 2023 11:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Manwas leuk jullie even te ontmoeten!
En wat een pechWe gaan het ooit goed maken met je.
Zie het maar als bedankje voor het ooit regelen van een kerstpakket voor onsquote:Op zondag 16 april 2023 11:45 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Liefmaar is natuurlijk wel onze eigen stomme schuld. Een glas snel neerzetten op de trap met 3 katten in huis
quote:Op zondag 16 april 2023 11:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zie het maar als bedankje voor het ooit regelen van een kerstpakket voor ons
Brew at the zoo klinkt echt heel cool! Daar moet ik heenquote:Op zaterdag 29 april 2023 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Het is nog geen volledige lijst maar op de volgende festivals kan je ons in ieder geval vinden dit jaar:
*18 mei in Boekel
*20 mei in Deventer
*2 juni Pruuven in Oss
*4 juni Twents bierfestival in Hengelo
*17 juni Op z'n Brabants in Kaatsheuvel
*23 & 24 juni Brew @ the Zoo bij Safaripark De Beekse Bergen
*25 juni in Tilburg
*9 juli in Gemert
*22 juli in Horst
*16 september in Bergen op Zoom
Ja tochquote:Op zaterdag 29 april 2023 10:06 schreef superkimmi het volgende:
[..]