abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 september 2022 @ 08:28:07 #226
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205808996
Oei... 10 september aka openmonumentendag.
Weet niet of ik thuis ben. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205853600
Zojuist een bestelling gedaan. Tot de 25e! *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_205853962
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2022 12:31 schreef Sumppi het volgende:
Zojuist een bestelling gedaan. Tot de 25e! *O*
*O* gezellig
pi_206158330
Weet even een update van wat evenementen :)

8 oktober staan we op het bokbierfestival in Deventer. Niet alleen met onze 2 nieuwe bokbieren maar ook met onze dubbel en tonkastout.

22 oktober staan we met een proeverij in Burg Bieren, de grootste bierwinkel van NL.
We hebben ook een speciale aanbieding dan dus mocht iemand nog twijfelen B:)B kom zeker even hoi zeggen.

17 december staan we op de Kesteloo kerstmarkt in Koudekerke.

Genoeg leuke plannen dus de komende tijd *O*
Volgende week gaan we ook weer een nieuw bier brouwen.
pi_206401113
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 21:34 schreef Sarabi het volgende:
22 oktober staan we met een proeverij in Burg Bieren, de grootste bierwinkel van NL.
We hebben ook een speciale aanbieding dan dus mocht iemand nog twijfelen B:)B kom zeker even hoi zeggen.
Leuk! Normaal kom ik daar niet op een zaterdag, omdat het dan te druk is, maar voor morgen maak ik een uitzondering. Ik zal zeker hoi zeggen en ben benieuwd naar jullie bockbieren :D
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 17:43:43 #231
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_206401315
Grappig dit topic te zien, ooit een bier van jullie gedronken op een festival en toen vond ik het blijkbaar ‘de eerste tonka die ik lekker vind’ ;) Even in de gaten houden dus :)
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_206401421
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 17:24 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Leuk! Normaal kom ik daar niet op een zaterdag, omdat het dan te druk is, maar voor morgen maak ik een uitzondering. Ik zal zeker hoi zeggen en ben benieuwd naar jullie bockbieren :D
Leuk! We laten al onze vier bieren proeven dus kom zeker even hoi zeggen/proeven :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 17:43 schreef De_Hertog het volgende:
Grappig dit topic te zien, ooit een bier van jullie gedronken op een festival en toen vond ik het blijkbaar ‘de eerste tonka die ik lekker vind’ ;) Even in de gaten houden dus :)
Wat toevallig! Onze tonka is ook wel heel subtiel, sommige vinden het weer te subtiel.
Welk festival was het?
pi_206401430
Gisteren trouwens ons nieuwste bier voorgeproefd. Een brut IPA die nu 2 weken in de tank zit. Hij is al erg lekker droog :9 en de Nieuw Zeelandse hoppen komen goed naar boven.
Over 2 weken bottelen en dan gaan we ook weer gratis bezorgen.

Zal binnenkort het nieuwe label laten zien *O*
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:43:18 #234
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_206401810
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 17:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Leuk! We laten al onze vier bieren proeven dus kom zeker even hoi zeggen/proeven :D
[..]
Wat toevallig! Onze tonka is ook wel heel subtiel, sommige vinden het weer te subtiel.
Welk festival was het?
Ja, subtiel werkt blijkbaar beter voor me in dit geval ;) De biermatinee in Oisterwijk
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_206417801
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 18:43 schreef De_Hertog het volgende:

[..]
Ja, subtiel werkt blijkbaar beter voor me in dit geval ;) De biermatinee in Oisterwijk
Ah leuk :) daar stond mijn man met een vriend.

Gisteren was een succes bij Burg Bieren *O*
pi_206466782
Het nieuwe label is klaar *O*

pi_206524722
Voor de geïnteresseerden we gaan weer On Tour 😁






Brutfellas onze superdroge Double Brut IPA vol tropische fruitsmaken door een flinke dosis Nieuw-Zeelandse hoppen is vanaf nu te bestellen! Een ideaal biertje voor de feestdagen 🍻🎄
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Om dit te vieren gaan we vanaf dit weekend weer van start met "Milky Road On Tour", waarbij we het land afgaan om het bier gratis te bezorgen. De voorlopige planning is als volgt:

•5 november: Roosendaal/Provincie Zeeland
•5 november: Breda/Tilburg/Eindhoven
•12 november: Drenthe/Friesland/Groningen
• 13 november: Oost-Gelderland/Overijssel
• 19 november: Noord-Holland
• 20 november: Den Haag/Leiden/Alphen a/d Rijn
• 27 november: Limburg
• 3 december: Rotterdam/Dordrecht
• 4 december: Utrecht/Flevoland
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
In de omgeving van Uden, Oss en Den Bosch bezorgen we altijd gratis!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Je kan je bestelling plaatsen op www.milkyroadbrewery.nl (link in bio), op basis van je postcode krijg je voor het afrekenen vanzelf de juiste optie voorgeschoteld indien je in aanmerking komt voor gratis bezorging. De actie geldt voor alle producten, niet alleen onze nieuwe bieren.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Kan je niet wachten tot we in de buurt zijn? Bezorging via PostNL is uiteraard ook altijd mogelijk!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
pi_206704823


Zaterdag 26 november staan we op een lokaal muziekfestival met onze bieren. Woensdag voor het eerst de locatie gezien, dat gaat heel gaaf worden :D
pi_206779057
We hebben vanaf nu ook cadeauverpakkingen *O*



Ze staan niet in de webshop maar bij interesse stuur me een DM :)
  dinsdag 22 november 2022 @ 18:13:13 #240
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_206779129
Heb je al dopjes? :+
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_206779296
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2022 18:13 schreef Dven het volgende:
Heb je al dopjes? :+
Al onze flesjes hebben een dopje ;)
Maar nee nog geen met ons logo.
Na alle prijsverhogingen waar we mee te maken krijgen denk ik niet dat mensen nog meer willen gaan betalen alleen voor het dopje.
pi_206894631


Haal nu de Aftelkalender in huis en proost iedere dag vanaf de kerst tot en met nieuwjaarsdag! Acht brouwers, acht bieren en een samenwerking om trots op te zijn. Van kerstbier tot quadrupel en van IPA tot tripel en alles daartussenin, het ideale cadeau voor de bierliefhebber!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Deelnemende brouwerijen:
Hooglander Bier, ROTT. Brouwers, Strieper Craft Beer Company, Brouwerij De Blauwe IJsbeer, ROEM Bier, Milky Road Brewery, Brouwerij Ebontree & BE+ER Bierbrouwers.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Let op: De kalender wordt vanaf week 49 geleverd.

Bestellen kan hier: https://www.milkyroadbrewery.nl/webshop
pi_206907106
Gisteren trad Halestorm in Nederland op en aangezien de gitarist een groot The Big Lebowski fan is moesten we natuurlijk wel ons bier The Bock Lebowski met hem delen O+

pi_207337559
Ik weet niet hoeveel mensen hier nog meelezen. Maar even crosspost vanuit social media:

🍻Terugblik op 2022🍻
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Dit jaar hebben we uiteindelijk 5 bieren gebrouwen, in totaal 4000 liter (1000 liter meer dan vorig jaar)!
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Dit jaar stond ook (onverwachts) in het teken van bierfestivals voor ons. Op 3 juni stonden we op ons eerste festival Pruuven in Oss, toen nog maar met 2 verschillende bieren. Daarna volgden er nog 8 andere (bier)festivals door heel Nederland. En we eindigden 2 weken geleden op de Winterfair in Koudekerke met maar liefst 5 verschillende bieren en ook mooie cadeaupakketten. We willen natuurlijk ook nog onze vrienden bedanken voor hun hulp tijdens de festivals!⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
En net zoals vorig jaar blijft het belangrijkste getal 💞 2 blije brouwers 🍻.
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Ben jij ook zo nieuwsgierig hoeveel nieuwe Milky Road biertjes er in 2023 gaan verschijnen? En op welke festivals we in 2023 staan?
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
pi_207761916
Ons eerste bierfestival van dit jaar *O*



Zijn er Fok!kers van plan te gaan? Kom dan zeker even hoi zeggen.
pi_208258012
Eindelijk kunnen we ons nieuwe bier bekend maken *O*



Over 2 weken gaan we met ons weissbier on tour B:)B

Wie herkent de film/acteurs?
pi_208261750
Boogie Nights met John C. Reilly, Hoffman en… rollergirl…geen idee. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_208262574
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 08:52 schreef Sumppi het volgende:
Boogie Nights met John C. Reilly, Hoffman en… rollergirl…geen idee. *O*
Jazeker *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_208262587
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 10:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Jazeker *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar was ik nooit opgekomen. Wat een broekies nog als je de film nu ziet. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_208263093
quote:
0s.gif Op maandag 6 maart 2023 10:15 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Daar was ik nooit opgekomen. Wat een broekies nog als je de film nu ziet. :D
Ja echt he :D de film is ook al 25 jaar oud.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')