Dat is ook zó naar. Alsof je het expres doet of zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
Het kan idd zeker netjes gaan
Ik heb laatst s ochtends huilend bij de receptie van t ziekenhuis staan klagen over de covid-controlepost bij de deur (echt zo’n hormonale snikpartij) omdat ik voor de zoveelste keer afgeblaft werd omdat ik iets verkeerd deed...zag die vrouw twee minuten later naar buiten lopen om haar collega aan te spreken.![]()
(ik stond mét vooraf ingevuld enquetescherm in de lege rij voor mensen zónder scherm, omdat er in de zogenaamde snelle rij een opstopping was wegens een opa zonder schermpje. Ik ben verdorie elke week in t zkh zo ongeveer en ben nog nooit zonder als een kind behandeld te worden naar binnen kunnen gaan. Ik ga toch niet expres in een lange rij staan als de andere rij leeg is?! Heb wel wat beters te doen, sorry. Enige consequentie was dat ze me nu het rijtje vragen niet hoefde te stellen...)
Lalalala *vingers in oren stopt.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef Aure het volgende:
Ohja die kinkhoestvaccinatie, daar had ik 4 dagen spierpijn van
Hier hetzelfde, ook gisteren laten zetten. Links of rechts maakt niet uit, want ik draai toch tig keer voordat ik in slaap val. Ik hoop dat die spierpijn snel wegtrektquote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:36 schreef VKV het volgende:
Zit hier elke keer te F5'en voor babynieuws![]()
Top van de goeie nipt VTF, weer een hele geruststelling!
Gisteren de kinkhoestvaccinatie gehad. Vanochtend wakker met een beurse arm. Da's toch wel ff andere koek dan bloedprikken
Snap ik.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:09 schreef Lemijn het volgende:
Het verschilt per regio of er wachttijd is voor die prik. Ik ga eerst mijn coronavaccinaties halen, hopelijk zondag de eerste en dan 4 weken later de tweede. De kinkhoest komt daarna wel. Ik weet dat het advies nu 22 weken is maar als dit kind gewoon a terme komt dan durf ik het met 30 weken ook wel aan. #eigenwijs
Hier moet het op afspraak. Zal over een paar weken maar eens gaan bellen dan.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Aure het volgende:
Het mag vanaf 22weken, ik was zelf wat later omdat het steeds niet uit kwamhier doen ze inloop zonder afspraak, wel relaxt op zich.
Ah ik hoop dat het voor je gaat helpen! Ik heb er veel baat bij gehad. Mijn intens opgekomen pijnklachten zijn daarmee verdwenen na het stabiliseren van het gewricht. De oefeningen blijf ik doen als ik er even aan denk. En nu dat de baby is ingedaald is mijn lijf vergeten wat bekkenklachten waren. Neemt niet weg dat bukken nog altijd een struggle is maar prima te overzien qua klachtenquote:Op vrijdag 5 februari 2021 17:42 schreef Aure het volgende:
Wat een zorgen toch Mariamaar fijn dat je haar goed voelt
Goed van je VK Cygne! Maar wel belachelijk dat het nodig is. Goed dat jullie een klacht indienen hoor.
Gisteren naar de bekkenfysio geweest. Ze heeft goed gevoeld waar het probleem zit (aan de achterkant staat de ene kant hoger dan de andere kant en de rechterkant blokkeert nogal). Dus daar oefeningen gedaan om te stabiliseren en ze heeft een en andere gemasseerd. Oefeningen voor thuis meegekregen voor s'ochtends voor het opstaan en savonds voor het slapen gaan. Maandag weer. Het voelde na de sessie wel wat beter, maar ook snel alweer pijnlijk, maar zoiets is ook niet meteen minder natuurlijk.
Hoe gaat dat nu bij jou eigenlijk @:monsterd.?
Nee bij mij zeiden ze dat t juist op tijd was. Dat tot 30? Of was t 34 weken gewoon op tijd was? Ik zou het op moeten zoeken...quote:Op vrijdag 5 februari 2021 23:25 schreef VKV het volgende:
Ik heb hem ook met 22 weken aangevraagd en kon pas met 27 weken terecht. En ze zei dat als ik voor de 37 weken al beval, de baby toch na 2 maanden al een kinkhoestvaccinatie moet krijgen. Is dat normaal of omdat ik de prik niet met 22 weken gelijk kreeg? (dit zeiden ze bij m'n vorige zwangerschap namelijk niet toen ik deze prik kreeg)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |