abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197819076
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2021 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
Het kan idd zeker netjes gaan :Y

Ik heb laatst s ochtends huilend bij de receptie van t ziekenhuis staan klagen over de covid-controlepost bij de deur (echt zo’n hormonale snikpartij) omdat ik voor de zoveelste keer afgeblaft werd omdat ik iets verkeerd deed...zag die vrouw twee minuten later naar buiten lopen om haar collega aan te spreken. ^O^

(ik stond mét vooraf ingevuld enquetescherm in de lege rij voor mensen zónder scherm, omdat er in de zogenaamde snelle rij een opstopping was wegens een opa zonder schermpje. Ik ben verdorie elke week in t zkh zo ongeveer en ben nog nooit zonder als een kind behandeld te worden naar binnen kunnen gaan. Ik ga toch niet expres in een lange rij staan als de andere rij leeg is?! Heb wel wat beters te doen, sorry. Enige consequentie was dat ze me nu het rijtje vragen niet hoefde te stellen...)
Dat is ook zó naar. Alsof je het expres doet of zo. :')
  donderdag 4 februari 2021 @ 19:26:52 #52
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197819278
Go go go Bienelientje! Ik hoop dat je baby er (bijna) is! :% .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 5 februari 2021 @ 09:26:16 #53
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197828243
Mijn buik is toch aan het groeien geloof ik. Hij stond even stil had ik het idee, maar hij begint nu toch wel echt in de weg te zitten. Het is in elk geval een enorme uitdaging om, met nog een normale winterjas aan, hondenpoep op te ruimen :p

Ik voel baby gelukkig wel elke dag heel goed. Na de afspraak woensdag was ik echt even geestelijk uitgeput. Heel slecht geslapen en gister kon ik alleen maar op de bank zitten en zielig zijn, ik kon echt even niet. Maar goed, goede nacht slaap nu en het gaat wel weer prima. Het is zoals het is, ik hoop gewoon van harte dat er bij de GUO niks uitkomt. Maar die kans is denk ik wel groot als de 20 weken echo goed was, toch?

Ik haak en puzzel lekker door en geniet nog maar even van de stilte ;)
L'Enfer, c'est les autres.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 10:22:45 #54
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_197829027
Vanmorgen kreeg ik de mail met de uitslag van de NIPT er zijn geen bevindingen gevonden 🥳.

Mocht je nog op zoek zijn naar slaap zakjes Puckababy heeft een 20% korting actie code FOREVERLOVE2021
Normaal zijn ze niet te betalen, ik heb er gelijk 2 gekocht voor V en 1 voor de baby 😬

Maria wat vervelend! Ik ben benieuwd hoe het onderzoek gaat maar vind het persoonlijk aannemelijk als de 20w echo goed is dat ze dan niks vinden behalve dan misschien aanwijzingen waardoor de groei zo afneemt maar dat is meer mijn eigen logica. Mijn zoon groeide ineens ook wat langzamer
  vrijdag 5 februari 2021 @ 11:02:21 #55
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_197829646
Wat fijn van de goede nipt!

Ik ben even wat kleertjes in maat 44 aan het scoren. Ik heb 3 setjes bij elkaar gesprokkeld, je weet nooit. Nu alleen nog een wit mutsje, sokken en een vestje en dan zijn we daarmee ook rond.
L'Enfer, c'est les autres.
pi_197830928
Fijn van de goede nipt, vft!

Maria, fijn dat je haar goed voelt!

De verloskundige is in gesprek gegaan met de gynaecoloog. Het was allemaal goed bedoeld en zo. Had de verloskundige gezegd 'De wereld is vol met goede bedoelingen, maar de wereld is niet zo mooi'. En dat als ze zo graag vinger aan de pols wilden houden ze gerust af en toe een belafspraak mochten inplannen maar dat ik pertinent niet elke week fysiek naar die poli zou komen, dat dat veel te belastend is.
Was ineens allemaal helemaal prima.

[ Bericht 38% gewijzigd door Cygne op 05-02-2021 12:42:58 ]
pi_197835957
Fijn dat de VK voor je opgekomen is @Cygne

Ben benieuwd hoe t met Bienelientje is!
Kwak
pi_197837303
Wat een zorgen toch Maria :* maar fijn dat je haar goed voelt :)

Goed van je VK Cygne! Maar wel belachelijk dat het nodig is. Goed dat jullie een klacht indienen hoor.

Gisteren naar de bekkenfysio geweest. Ze heeft goed gevoeld waar het probleem zit (aan de achterkant staat de ene kant hoger dan de andere kant en de rechterkant blokkeert nogal). Dus daar oefeningen gedaan om te stabiliseren en ze heeft een en andere gemasseerd. Oefeningen voor thuis meegekregen voor s'ochtends voor het opstaan en savonds voor het slapen gaan. Maandag weer. Het voelde na de sessie wel wat beter, maar ook snel alweer pijnlijk, maar zoiets is ook niet meteen minder natuurlijk.

Hoe gaat dat nu bij jou eigenlijk @monsterd.?
  vrijdag 5 februari 2021 @ 20:36:24 #59
342418 VKV
Plausibel
pi_197840528
Zit hier elke keer te F5'en voor babynieuws :Y)

Top van de goeie nipt VTF, weer een hele geruststelling!

Gisteren de kinkhoestvaccinatie gehad. Vanochtend wakker met een beurse arm. Da's toch wel ff andere koek dan bloedprikken :{
pi_197841248
Ja die kinkhoest prik was ik ook wel effe beurs van (niet blauw, wel stijf en pijnlijk).

Mijn rhesus antistoffenprik was ook wel wat beurs maar dat was snel over.
Kwak
pi_197841453
Ohja die kinkhoestvaccinatie, daar had ik 4 dagen spierpijn van }:|
pi_197842862
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 21:10 schreef Aure het volgende:
Ohja die kinkhoestvaccinatie, daar had ik 4 dagen spierpijn van }:|
Lalalala *vingers in oren stopt.

Maar in m'n rechterarm laten prikken dan. Kan ik ook nog slapen.

Bij welke termijn is het handig om de afspraak te maken? Nu wat vroeg nog om te doen denk ik.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:09:35 #63
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197843014
Het verschilt per regio of er wachttijd is voor die prik. Ik ga eerst mijn coronavaccinaties halen, hopelijk zondag de eerste en dan 4 weken later de tweede. De kinkhoest komt daarna wel. Ik weet dat het advies nu 22 weken is maar als dit kind gewoon a terme komt dan durf ik het met 30 weken ook wel aan. #eigenwijs
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_197843107
Het mag vanaf 22weken, ik was zelf wat later omdat het steeds niet uit kwam :') hier doen ze inloop zonder afspraak, wel relaxt op zich.
pi_197843108
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 20:36 schreef VKV het volgende:
Zit hier elke keer te F5'en voor babynieuws :Y)

Top van de goeie nipt VTF, weer een hele geruststelling!

Gisteren de kinkhoestvaccinatie gehad. Vanochtend wakker met een beurse arm. Da's toch wel ff andere koek dan bloedprikken :{
Hier hetzelfde, ook gisteren laten zetten. Links of rechts maakt niet uit, want ik draai toch tig keer voordat ik in slaap val. Ik hoop dat die spierpijn snel wegtrekt :(
pi_197843119
Dubbel
pi_197843149
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:09 schreef Lemijn het volgende:
Het verschilt per regio of er wachttijd is voor die prik. Ik ga eerst mijn coronavaccinaties halen, hopelijk zondag de eerste en dan 4 weken later de tweede. De kinkhoest komt daarna wel. Ik weet dat het advies nu 22 weken is maar als dit kind gewoon a terme komt dan durf ik het met 30 weken ook wel aan. #eigenwijs
Snap ik.
En ook dat het coronavaccin voorgaat. Ik zou die zwanger ook wel durven. Maar daar is natuurlijk nu geen indicatie voor. Wat mij betreft gaat 'ie er op m'n kraambed nog in als ik dan al aan de beurt ben. _O-
pi_197843174
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 22:15 schreef Aure het volgende:
Het mag vanaf 22weken, ik was zelf wat later omdat het steeds niet uit kwam :') hier doen ze inloop zonder afspraak, wel relaxt op zich.
Hier moet het op afspraak. Zal over een paar weken maar eens gaan bellen dan.
  vrijdag 5 februari 2021 @ 22:57:05 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_197843851
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 17:42 schreef Aure het volgende:
Wat een zorgen toch Maria :* maar fijn dat je haar goed voelt :)

Goed van je VK Cygne! Maar wel belachelijk dat het nodig is. Goed dat jullie een klacht indienen hoor.

Gisteren naar de bekkenfysio geweest. Ze heeft goed gevoeld waar het probleem zit (aan de achterkant staat de ene kant hoger dan de andere kant en de rechterkant blokkeert nogal). Dus daar oefeningen gedaan om te stabiliseren en ze heeft een en andere gemasseerd. Oefeningen voor thuis meegekregen voor s'ochtends voor het opstaan en savonds voor het slapen gaan. Maandag weer. Het voelde na de sessie wel wat beter, maar ook snel alweer pijnlijk, maar zoiets is ook niet meteen minder natuurlijk.

Hoe gaat dat nu bij jou eigenlijk @:monsterd.?
Ah ik hoop dat het voor je gaat helpen! Ik heb er veel baat bij gehad. Mijn intens opgekomen pijnklachten zijn daarmee verdwenen na het stabiliseren van het gewricht. De oefeningen blijf ik doen als ik er even aan denk. En nu dat de baby is ingedaald is mijn lijf vergeten wat bekkenklachten waren. Neemt niet weg dat bukken nog altijd een struggle is maar prima te overzien qua klachten ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_197844081
Bij mij stabiliseert het nu ook merk ik. Nog wel ischias en snel bandenpijn maar het scheelt echt veel!

Ik heb de prik aangevraagd bij 22 wk en kon m met 27wk halen geloof ik. Eigenlijk al eerder maar moest verplaatsen ivm werk.

Zeg, die kraampakketten zit ook geen leuk cadeautje meer in tegenwoordig he. Alleen medische meuk. -O-
Kwak
  vrijdag 5 februari 2021 @ 23:25:01 #71
342418 VKV
Plausibel
pi_197844314
Ik heb hem ook met 22 weken aangevraagd en kon pas met 27 weken terecht. En ze zei dat als ik voor de 37 weken al beval, de baby toch na 2 maanden al een kinkhoestvaccinatie moet krijgen. Is dat normaal of omdat ik de prik niet met 22 weken gelijk kreeg? (dit zeiden ze bij m'n vorige zwangerschap namelijk niet toen ik deze prik kreeg)
pi_197844408
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 februari 2021 23:25 schreef VKV het volgende:
Ik heb hem ook met 22 weken aangevraagd en kon pas met 27 weken terecht. En ze zei dat als ik voor de 37 weken al beval, de baby toch na 2 maanden al een kinkhoestvaccinatie moet krijgen. Is dat normaal of omdat ik de prik niet met 22 weken gelijk kreeg? (dit zeiden ze bij m'n vorige zwangerschap namelijk niet toen ik deze prik kreeg)
Nee bij mij zeiden ze dat t juist op tijd was. Dat tot 30? Of was t 34 weken gewoon op tijd was? Ik zou het op moeten zoeken...

Maar het is heel duidelijk dat je hem vanaf 22 weken kan laten zetten maar dat t echt niet meteen dan moet.
Kwak
  Moderator zaterdag 6 februari 2021 @ 00:30:17 #73
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_197845058
Ik kreeg de prik op de dag dat ik exact 22 weken zwanger was, de afspraak maakte ik een week van tevoren. Ik heb helemaal nergens last van gehad dus het kan ook meevallen cygne :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  zaterdag 6 februari 2021 @ 06:25:18 #74
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_197846276
Na een bevalling van meer 32 uur aan helse rug weeen opvangen en een ontsluiting die maar niet wilde vorderen (zelfs met ruggenprik en weeenopwekkers in de laatste 5 uur bleef ik steken op 9 cm in de laatste drie uur), is vanwege infectie gevaar, en hartslag dipjes van baby in de laatste 3 uur en een dood -en dood- vermoeide moeder

is uiteindelijk door middel van een keizersnede

J.oshua geboren
05-02-21
3805 kilo

Baby doet het voor zover goed! Moeder doet het ok, maar wel pijn en lig met een zware, vrouwelijke snurker op de vloer waardoor we beiden weinig slapen. En het is ook kut, want manlief mag maar 3 uur overdagblijven en ik kan nog niets zelf en moet dus constant bellen om hulp.

Sorry, de wifi en H+ internet (ja niet eens 3g) is belabberd. Heb nauwelijks connectie hier!
  zaterdag 6 februari 2021 @ 06:40:36 #75
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_197846319
Wat een bevalling Bienelien en wat een suboptimale omstandigheden nu :* . Maar gefeliciteerd met je zoon! Hij is eindelijk! Ik hoop dat je snurkende kamergenoot snel verdwijnt en dat je tussen alle vermoeidheid etc door kan genieten van je baby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')